a. die instelling neemt ie mee in een reeks.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kon je niet wachten tot het volgende topic? Dit is nu zinloos...
Stomme vraag van mezelf, sorry...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef Bart het volgende:
[..]
a. die instelling neemt ie mee in een reeks.
b. zo niet, dan kan ik dat in dit topic gewoon weer instellen.
Ik kom niet in de problemen hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil niet dat je hiervoor in de problemen komt hoorIk kan net zo makkelijk linkjes plaatsen!
oh ja nou ja ik weet niet of je gewoon maar dat uit mag zetten voor geen echt goede reden enzoquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stomme vraag van mezelf, sorry...
Onder de noemer 'functioneel naakt' mag het uit. Ik vind dit wel functioneel naakt. Maar voor de zekerheid vraag ik een second opinion. C4, wat vind jij?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja nou ja ik weet niet of je gewoon maar dat uit mag zetten voor geen echt goede reden enzobelangenverstrengeling en weet ik het
Het mag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Onder de noemer 'functioneel naakt' mag het uit. Ik vind dit wel functioneel naakt. Maar voor de zekerheid vraag ik een second opinion. C4, wat vindt jij?
Gelukkig, ik zat al peentjes te zweten hierquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-van-nederland.html
Er is ook altijd wat.
Doen ze niet. Omdat bij het dooien dat zand de riolen kan verstoppen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:55 schreef LadyBlack het volgende:
Is zand strooien dan nog wel een optie?
quote:
quote:
Geen zin of durf je niet meer na dat geglibber in de auto?quote:G. is de stad in maar ik had gewoon geen zin om de kou/gladheid in te gaan
quote:
Beetje van beidenquote:Geen zin of durf je niet meer na dat geglibber in de auto?
En dat zonder een tukkie te doen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:26 schreef MaJo het volgende:
Beetje van beidenBen op vrijdag eigenlijk ook te moe om de stad in te gaan, maar ben nog behoorlijk wakker
Mogguh Jojo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedenacht
-20°C in de Flevopolder
Ja niet eensquote:
-14,4 hierquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.knmi.nl/actueel/
Let niet op de waarnemingen onderaan de pagina. Die zijn oud.
Heerlijk winterweer toch? Morgen lekker schaatsen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
-14,4 hierBen ik blij dat ik lekker binnen zit
Met slagroom en rum?quote:
Nee gewoon zonderquote:
Ok, ik doe mee. Met het saffie dan. Ik moet nog wakker blijven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee gewoon zonder
Nog een saffie? En dan ga ik slapen
Weer nachtdienst?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, ik doe mee. Met het saffie dan. Ik moet nog wakker blijven.
Dank je wel. Slaap lekker.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja MM en WG heb ik ookEn B.ertha en Tim geloof ik ook (of heeft hij geen facebook?)
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohja die heb ik ook. Nouja Tim niet geloof ik. of wel... of niet. Ik had hem wel denk ik
Oiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij het wel gehad
Dag C4quote:
Ja hoor. Beetje warm hier. Ik heb de airco maar aangezet.quote:
Hier is de gaskachel druk bezig. Het is -12 buiten en zoveel vertrouwen in de aanwezige isolatie heb ik ook weer nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 04:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja hoor. Beetje warm hier. Ik heb de airco maar aangezet.
Ach, extra deken op bed en morgen genieten van de ijsbloemen op de ramen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 04:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier is de gaskachel druk bezig. Het is -12 buiten en zoveel vertrouwen in de aanwezige isolatie heb ik ook weer niet
Ik heb geen extra deken op voorraad. Zou hooguit gebruik kunnen maken van een slaapzak en een dekenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 04:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, extra deken op bed en morgen genieten van de ijsbloemen op de ramen.
quote:
Dat kan een leuk effect geven als je naar buiten loopt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja het verschil is denk ik zo'n 30 graden hier
Gewoon buiten de deur zetten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]![]()
Ik denk alleen dat mijn hond zo uit moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:21 schreef Cobra4 het volgende:
Pssst, Wiebel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Pssst, Wiebel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ondertussen Soempie even afleiden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:
gewoon een sjaal om, muts op, handschoenen aan en dat beest een rondje mee naar buiten nemen
Anders heb je de rest van de dag een te actieve hond in huis
Hopelijk geen, want daar kan je ze niet krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en hoeveel mensen hebben er met hun slaapzakje voor het postkantoor gelegen voor kaartjes van LowLands?
Lijkt me best koud met dit weer
Oh wat zou dat lekker zijnquote:
echt niet? Vandaar dat het zo rustig wasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hopelijk geen, want daar kan je ze niet krijgen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Voor Soempie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een lachebekje.Goed cadeau MM! En die hond is echt geweldig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Wat vindt je ervan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nem, nu op de radio de nieuwe van Florence + the Machine, daarom had ik het laatst over een vorige single! Wist wel dat ik al over een nieuwe had gehoord maar je bracht me in de war
Je moet die andere spoiler even aanklikken op deze paginaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:47 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een lachebekje.Goed cadeau MM! En die hond is echt geweldig.
Jaloers...kaartverkoop begint over 12 minutenquote:
Die's over de datumquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb wel een plaatje voor je
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:48 schreef Soempie het volgende:
Cobra, haal dat plaatje eens weg.![]()
![]()
![]()
We gaan vanmiddag al naar de stad, met berenpak aan.Kan iedereen zien wat voor tokkies we zijn.
Sorryquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jaloers...kaartverkoop begint over 12 minuten
Wel solidair dat jullie ook in berenpak gaan, maar echt nodig lijkt het me nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:48 schreef Soempie het volgende:
Cobra, haal dat plaatje eens weg.![]()
![]()
![]()
We gaan vanmiddag al naar de stad, met berenpak aan.Kan iedereen zien wat voor tokkies we zijn.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel solidair dat jullie ook in berenpak gaan, maar echt nodig lijkt het me niet
[..]
doe maar rustig aan, die is toch te laatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:53 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet eigenlijk nog mn huis opruimen, stofzuigen en boodschappen doen voor ik om 12u mn moeder van de trein ga halen...
Ohja, en daarvoor moet ik de auto natuurlijk nog krabben...
[..]
Same here...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vind er niet zoveel aan, ik krijg een Kate Bush-associatie
De vorige vond ik dus wel mooi
De verkoop begint over twee minutenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:56 schreef Soempie het volgende:
Is het hier gelukt met de kaarten voor LL? Of, lees ik nou niet goed?
Peace is ook bezig! Wat een toestanden weer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goh ik sta in de wachtrij bij ticketmaster, zijn er meer mensen die een kaartje willen?
er loopt een tijdbalkje dat over een minuut of 10 vol is![]()
Dat denk ik ook. Peace is net een wachtrij uitgegooid.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik denk dat ik met 10 minuten wat optimistisch ben
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik denk dat ik met 10 minuten wat optimistisch ben
ik ook, maar als je refreshed komt ie weer terugquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Peace is net een wachtrij uitgegooid.
Heeft ie gedaan!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik ook, maar als je refreshed komt ie weer terug
Maar hoe komen die er wel zo snel doorheen? Geluk waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik mag het hopen, anders sta je helemaal voor niets in de wachtrij
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Soempie zijn er volgens jou ook verantwoorde babypakjes?
Gaarne!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:11 schreef MadMaster het volgende:
Moet ik even meehelpen voor LL-kaarten?
Voor zover mogelijk uiteraard...
Ik zat meer aanquote:
Ben jij voor Nem bezig? 2 stuks? Wij hebben er 4 nodig!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kom erbij, het is gezellig druk in de rij
(ik hoef ze zelf niet te hebben)
Wat zielig zegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zat meer aan
[ afbeelding ]
te denken
Ook niet een balk? Die van mij staat op ongeveer 1%quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg niet eens een wachttijd..
Ga je dan ook echt kopen of alleen de wachtrij ophouden?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:18 schreef MaJo het volgende:
Ik ben voor de gein ook even voor Lowlands aan het proberenMaar ook hier een lange wachtrij
Ja balk af en toe..vaak loopt de pagina doodquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook niet een balk? Die van mij staat op ongeveer 1%
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ga je dan ook echt kopen of alleen de wachtrij ophouden?
Mijn moeder is onderweg van Enschede naar Groningen, dat lijkt prima te gaanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog trein plannen vandaag?
[ afbeelding ]
Maar ik ben bang dat het erg weinig zin heeftquote:
Ik heb hem gewoon open staanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:25 schreef Nembrionic het volgende:
altijd proberen
ik ga nu afrekenen hoop ik!
Echtquote:
Toppers!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben bevestiging! Van 4 kaartjes.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben bevestiging! Van 4 kaartjes.Nu nog oppas regelen.
Goed zoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:26 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben bevestiging! Van 4 kaartjes.Nu nog oppas regelen.
Min of meerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon open staan
[..]
EchtMoet je dan weer opnieuw de wachtrij in?
Postkantoor voelt inderdaad wel eerlijker. Dan heb je gewoon een nummer, nu moet je geluk hebben.quote:
Dan had ik nu binnen gestaan in een warme Free Record shop waar nooit iemand komtquote:
Ja,, nog beterquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef MaJo het volgende:
Of gewoon zoals vroeger toen het nog niet zo gehyped was en je in juli gewoon nog je kaartje kon lopen
ach ja, vroegerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef MaJo het volgende:
Of gewoon zoals vroeger toen het nog niet zo gehyped was en je in juli gewoon nog je kaartje kon lopen
Alleen wel kut als er geen postkantoor in de buurt is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Postkantoor voelt inderdaad wel eerlijker. Dan heb je gewoon een nummer, nu moet je geluk hebben.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef MaJo het volgende:
Dat jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef MaJo het volgende:
Heb je ze ook echt al binnen?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet ik nog verder gaan of kan ik kappen?
betaald..en heb echte tickets besteldquote:
Ik moet er nog 1 maar die wil ik via credit card betalen..dus mocht je die te pakken krijgen, even bellen,, dan geef ik je de gegevensquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
moet ik nog verder gaan of kan ik kappen?
Nee.quote:
quote:We gaan vanmiddag al naar de stad, met berenpak aan.Kan iedereen zien wat voor tokkies we zijn.
af en toe refreshen wil helpenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga om 12:00 weg, ik zit nu op 60%
Bij mij had het niets met de wachtrij te maken geloof ikiquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet nog twee millimeter, dan kan ik ook bestellen (als het goed is)
Ik ook.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Soempie zijn er volgens jou ook verantwoorde babypakjes?
quote:
Jawel, alles is veranderd. Alleen via internet of telefoon. En binnen 2 uur uitverkoop. Dat is er veranderd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook.
Gaat vast Mattís z'n eerste woordje worden.
[..]
Nee.
[..]
Ik begrijp trouwens niks van die kaartenheisa? Een aantal jaar terug heb ik m'n kaartje gewoon op een middag bij Plato gehaald en toen was er helemaal geen sprake van uitverkoop en dergelijke. En ik heb niet het idee dat er nu echt zoveel veranderd is?
Twee jaar geleden was er een nieuw verkooprecord, dat afgelopen jaar nog verbeterd is. Toen waren in een dag alle kaarten op. Daardoor willien mensen nu niet buiten de boot vallen en proberen daarom direct kaarten te halenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik begrijp trouwens niks van die kaartenheisa? Een aantal jaar terug heb ik m'n kaartje gewoon op een middag bij Plato gehaald en toen was er helemaal geen sprake van uitverkoop en dergelijke. En ik heb niet het idee dat er nu echt zoveel veranderd is?
Ik begrijp dus niet waarom.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jawel, alles is veranderd. Alleen via internet of telefoon. En binnen 2 uur uitverkoop. Dat is er veranderd.
Ik denk dat ik dus alle reclame en dergelijke mis. Was het vorig jaar ook uitverkocht?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was er een nieuw verkooprecord, dat afgelopen jaar nog verbeterd is. Toen waren in een dag alle kaarten op. Daardoor willien mensen nu niet buiten de boot vallen en proberen daarom direct kaarten te halen
Pssst, Wiebel!Hij kan zo bij de Bloodhound GangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Hij kan zo bij de Bloodhound Gang
Maar ik moet er zo mee stoppen wegens verplichtingen elders...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jezus, wat gaat dat langzaam helemaal niet!
Ik heb ook firefox maar ben pas op een kwartquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
Vanuit Firefox gaat het heel snel. Peace heeft net ook nog voor andere vrienden 2 kaartjes kunnen krijgen.
Ik zit hier met IE, Chrome en Firefox en er is geen doorkomen aan...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
Vanuit Firefox gaat het heel snel. Peace heeft net ook nog voor andere vrienden 2 kaartjes kunnen krijgen.
Of het vorig jaar uitverkocht was?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dus alle reclame en dergelijke mis. Was het vorig jaar ook uitverkocht?
Ik nu ook. Toen ik het vroeg zat ik net in het bestelscherm, vandaar dat ik het vroegquote:
Tofquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en we zijn eigenlijk weer met dezelfde groep als vorig jaar
Ja dat is wel jammerquote:
Sterkte vandaag!! Ik ga zo maar eens douchen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..en dan nu eieren bakken..en slapen...uitkateren
Ik moet het doen met een kleinere groep bekendenquote:
Ja wij blijven gelukkig stug volhouden maar er komt inderdaad een tijd dat de groep krimptquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet het doen met een kleinere groep bekendenSteeds meer mensen vinden het te duur of tijd voor wat anders
Ik heb in elk geval een kaartje. Nu heb ik nog zes maanden om te kijken welke bekenden er nog wel gaan, wat er komt en dergelijke. Valt dat allemaal tegen dan raak ik mijn ticket vast weer kwijtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wij blijven gelukkig stug volhouden maar er komt inderdaad een tijd dat de groep krimpt
Ja heel gemakkelijikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval een kaartje. Nu heb ik nog zes maanden om te kijken welke bekenden er nog wel gaan, wat er komt en dergelijke. Valt dat allemaal tegen dan raak ik mijn ticket vast weer kwijt
Daarom heb ik ook gewoon een ticket gekochtquote:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op zaterdag 04-02-2012 om 12:47:33Tickets staan op 'tijdelijk niet beschikbaar'. Er komen af en toe nog wat tickets beschikbaar vanwege niet verwerkte betalingen. #LL12 reageer retweet
Binnen 2 uur uitverkocht dus?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
Herstel: het ís uitverkocht. Sneller dan vorig jaar.
Vorig jaar helemaal geen last gehad van de drukte eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet je in ieder geval dat het weer gezellig druk is...
Gewoon 55.000 bezoekers, net zoals de meeste jaren. Hoe snel het uitverkoopt heeft geen invloed op hoe druk het is hequote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vorig jaar helemaal geen last gehad van de drukte eigenlijk.
Dat is waar inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gewoon 55.000 bezoekers, net zoals de meeste jaren. Hoe snel het uitverkoopt heeft geen invloed op hoe druk het is he
Vorig jaar was er de btw truc. Welke hadden ze dit jaar om dit te realiseren?quote:
Ja maar dat zijn er niet veel. Ze hebben een keer 60.000 kaarten verkocht. Dat was wel merkbaar erg drukquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar inderdaad.
Maar er zijn natuurlijk ook wel jaren geweest dat het niet uitverkocht was.
Dit is mijn vijfde editie, en alle vijf de keren is het uitverkocht geweest. Wel steeds snellerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar er zijn natuurlijk ook wel jaren geweest dat het niet uitverkocht was.
Geen truuk. Pure paniek van mensen die bang zijn ernaast te grijpen. Vrij natuurlijk verloopquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er de btw truc. Welke hadden ze dit jaar om dit te realiseren?
Dat het vorig jaar zo snel uitverkocht was en mensen er dus snel bij wilden zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er de btw truc. Welke hadden ze dit jaar om dit te realiseren?
Ik neem mijn pet af voor de marketing afdeling van LL.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat het vorig jaar zo snel uitverkocht was en mensen er dus snel bij wilden zijn
ik herhaal mezelf nog evenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik neem mijn pet af voor de marketing afdeling van LL.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nederlanders willen tegenwoordig bij alle grote evenementen zijn. Maakt niet uit wat het is, als het maar massaal is....
Maar die heeft helemaal niets gedaan dit jaar. Vorige keer wel dus maar dat was als statement tegen de BTW-verhogingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik neem mijn pet af voor de marketing afdeling van LL.
Maar een echte Nederlander gaat dan naar Koninginnedag of Bevrijdingsdag. Want gratis.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik herhaal mezelf nog even
[..]
Al een jaar of 40.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ook, zie Amsterdam. Voller dan vol
Als je vanuit Utrecht niet meer verder komt dan ben je welkomquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef Etcetera het volgende:
morgen ga ik naar Mechelen. Met de trein. Kan ik bij iemand hier crashen wanneer nodig?
oh maandag zelfde rit maar dan andersom
mocht je onverhoopt hier terecht komen heb ik ook nog wel een plekjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb hockeyschaatsen gekochtging best lekker op het ijs
The Girl with the Dragon Tattooquote:
nee toen lag ik nog in bed. Nu ben ik er uitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Haai PS
Sliep je nog toen je een kwatier geleden postte?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je vanuit Utrecht niet meer verder komt dan ben je welkom
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mocht je onverhoopt hier terecht komen heb ik ook nog wel een plekje
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik weet dat ik het al op Facebook geuit heb, maar ik heb er toch zo'n bloedhekel aan als vreemdelingen commentaar geven op mijn boezem. Gister weer, uit het niets opeens iemand: "you have a huge rack!"
Joh. Dat méén je niet. Echt?
Ook wel hoor. Maar toen ik wegging uit NL waren ze nog niet zo groot...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ook in NL?
Dat is me, buiten zatlappen bij het stappen (en dan kan ik er echt niet mee zitten) echt nog nooit gebeurd.
Zijn ze daar zo hard gegroeid dan??quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ook wel hoor. Maar toen ik wegging uit NL waren ze nog niet zo groot...
Huh bij ons is het niet -10. In ieder geval niet in onze tuin. Daar zag ik net -5quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Huidige temp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar teleketst is niet lokaal he?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh bij ons is het niet -10. In ieder geval niet in onze tuin. Daar zag ik net -5
Het KNMI gebruikt voor Enschede inderdaad de meetgegevens van vliegveld Twente.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar teleketst is niet lokaal he?
Het meetpunt bij jullie in de buurt staat waarschijnlijk ergens buitenaf.
Bij ons staat het op het vliegveld.
Er staat toch Enschede -10 om 19:00 uur?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar teleketst is niet lokaal he?
Het meetpunt bij jullie in de buurt staat waarschijnlijk ergens buitenaf.
Bij ons staat het op het vliegveld.
Pcies. Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die meetpunten staan sowieso buiten de stad, dat scheelt al een paar graden.
Eigenlijk wel stom. Dat is dus niet representatief voor de stad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die meetpunten staan sowieso buiten de stad, dat scheelt al een paar graden.
yupquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zijn ze daar zo hard gegroeid dan??
Als ik terugdenk heb ik er tussen mijn 18e en 21e trouwens ook nog wel een cupmaatje bij gekregen. Dus zo vreemd is het eigenlijk niet.quote:
Ik driequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ik terugdenk heb ik er tussen mijn 18e en 21e trouwens ook nog wel een cupmaatje bij gekregen. Dus zo vreemd is het eigenlijk niet.
quote:
Je kunt het proberen dus..maar niet gaan omdat er simpelweg geen treinen rijden = overmacht, dus absoluut een optie. Wat moet je anders? Taxi?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:37 schreef Etcetera het volgende:
NS HiSpeed schijnt gewoon normaal te rijden morgen, er was een storing tussen Dordrecht en Roosendaal maar die is ook voorbij. Ik denk dat het morgen wel goedkomt. Ik hoop het in elk geval
Zeggen ze hier 'ga dan gewoon niet' maar dat vind ik geen optie
Ja als er niks rijdt dan is het onzinnigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kunt het proberen dus..maar niet gaan omdat er simpelweg geen treinen rijden = overmacht, dus absoluut een optie. Wat moet je anders? Taxi?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja als er niks rijdt dan is het onzinnigmaar er rijden wel treinen, dus ik vind dat ik het gewoon ga proberen
Taxi is een optie, maar dat zou ik wel overleggen met een collega denk ikals het vanaf Rotterdam/Roosendaal is, is dat wel mogelijk denk ik.
Ja, dat geloof ik ook welquote:
Ja dat is altijd wel een fijne gedachte.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:45 schreef Etcetera het volgende:
En mocht ik ergens anders dan in Utrecht stranden, kan ik een hotel nemen
ja, Den Boschquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef Etcetera het volgende:
morgen ga ik naar Mechelen. Met de trein. Kan ik bij iemand hier crashen wanneer nodig?
oh maandag zelfde rit maar dan andersom
Met Etcie weet je maar nooit.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan je ook wel een slaapplek in Leeuwarden aanbieden, maar het lijkt me erg raar als je hier komt vast te zitten
De enige logische verklaring die ik kan bedenken is dat ze in Zwolle vast komt te zitten, er geen vervoer meer is naar Groningen maar wel naar Friesland en E. haar niet kan ophalen/verwelkomenquote:
quote:
Mwa, ik zit nu even een bakkie pleur te drinken.quote:Op zondag 5 februari 2012 03:41 schreef lubje25 het volgende:
He Cobra, het landsbelang weer aan t bewaken?
Nope. waarschijnlijk pas midden 2013.quote:Op zondag 5 februari 2012 03:45 schreef lubje25 het volgende:
Tijd niet gesproken C4, heb je al duidelijkheid over je toekomst bij de fancy? flauwe garp defensie natuurlijk
anderhalf jaar zekere onzekerheidquote:Op zondag 5 februari 2012 03:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope. waarschijnlijk pas midden 2013.
Niet echt nee.quote:Op zondag 5 februari 2012 03:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
anderhalf jaar zekere onzekerheidNiet al te prettig lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |