a. die instelling neemt ie mee in een reeks.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kon je niet wachten tot het volgende topic? Dit is nu zinloos...
Stomme vraag van mezelf, sorry...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef Bart het volgende:
[..]
a. die instelling neemt ie mee in een reeks.
b. zo niet, dan kan ik dat in dit topic gewoon weer instellen.
Ik kom niet in de problemen hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil niet dat je hiervoor in de problemen komt hoorIk kan net zo makkelijk linkjes plaatsen!
oh ja nou ja ik weet niet of je gewoon maar dat uit mag zetten voor geen echt goede reden enzoquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stomme vraag van mezelf, sorry...
Onder de noemer 'functioneel naakt' mag het uit. Ik vind dit wel functioneel naakt. Maar voor de zekerheid vraag ik een second opinion. C4, wat vind jij?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja nou ja ik weet niet of je gewoon maar dat uit mag zetten voor geen echt goede reden enzobelangenverstrengeling en weet ik het
Het mag.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Onder de noemer 'functioneel naakt' mag het uit. Ik vind dit wel functioneel naakt. Maar voor de zekerheid vraag ik een second opinion. C4, wat vindt jij?
Gelukkig, ik zat al peentjes te zweten hierquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-van-nederland.html
Er is ook altijd wat.
Doen ze niet. Omdat bij het dooien dat zand de riolen kan verstoppen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:55 schreef LadyBlack het volgende:
Is zand strooien dan nog wel een optie?
quote:
quote:
Geen zin of durf je niet meer na dat geglibber in de auto?quote:G. is de stad in maar ik had gewoon geen zin om de kou/gladheid in te gaan
quote:
Beetje van beidenquote:Geen zin of durf je niet meer na dat geglibber in de auto?
En dat zonder een tukkie te doen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:26 schreef MaJo het volgende:
Beetje van beidenBen op vrijdag eigenlijk ook te moe om de stad in te gaan, maar ben nog behoorlijk wakker
Mogguh Jojo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedenacht
-20°C in de Flevopolder
Ja niet eensquote:
-14,4 hierquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.knmi.nl/actueel/
Let niet op de waarnemingen onderaan de pagina. Die zijn oud.
Heerlijk winterweer toch? Morgen lekker schaatsen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
-14,4 hierBen ik blij dat ik lekker binnen zit
Met slagroom en rum?quote:
Nee gewoon zonderquote:
Ok, ik doe mee. Met het saffie dan. Ik moet nog wakker blijven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee gewoon zonder
Nog een saffie? En dan ga ik slapen
Weer nachtdienst?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, ik doe mee. Met het saffie dan. Ik moet nog wakker blijven.
Dank je wel. Slaap lekker.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja MM en WG heb ik ookEn B.ertha en Tim geloof ik ook (of heeft hij geen facebook?)
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohja die heb ik ook. Nouja Tim niet geloof ik. of wel... of niet. Ik had hem wel denk ik
Oiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij het wel gehad
Dag C4quote:
Ja hoor. Beetje warm hier. Ik heb de airco maar aangezet.quote:
Hier is de gaskachel druk bezig. Het is -12 buiten en zoveel vertrouwen in de aanwezige isolatie heb ik ook weer nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 04:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja hoor. Beetje warm hier. Ik heb de airco maar aangezet.
Ach, extra deken op bed en morgen genieten van de ijsbloemen op de ramen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 04:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier is de gaskachel druk bezig. Het is -12 buiten en zoveel vertrouwen in de aanwezige isolatie heb ik ook weer niet
Ik heb geen extra deken op voorraad. Zou hooguit gebruik kunnen maken van een slaapzak en een dekenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 04:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, extra deken op bed en morgen genieten van de ijsbloemen op de ramen.
quote:
Dat kan een leuk effect geven als je naar buiten loopt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja het verschil is denk ik zo'n 30 graden hier
Gewoon buiten de deur zetten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]![]()
Ik denk alleen dat mijn hond zo uit moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:21 schreef Cobra4 het volgende:
Pssst, Wiebel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedemorgen
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:21 schreef Cobra4 het volgende:
Pssst, Wiebel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ondertussen Soempie even afleiden
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:09 schreef TradeMarkie het volgende:
gewoon een sjaal om, muts op, handschoenen aan en dat beest een rondje mee naar buiten nemen
Anders heb je de rest van de dag een te actieve hond in huis
Hopelijk geen, want daar kan je ze niet krijgenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en hoeveel mensen hebben er met hun slaapzakje voor het postkantoor gelegen voor kaartjes van LowLands?
Lijkt me best koud met dit weer
Oh wat zou dat lekker zijnquote:
echt niet? Vandaar dat het zo rustig wasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hopelijk geen, want daar kan je ze niet krijgen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Voor Soempie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een lachebekje.Goed cadeau MM! En die hond is echt geweldig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |