Buitenland zuigt, NL-competitie is baas qua entertainmentniveau.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:30 schreef bianconeri het volgende:
Wel super dat Schelvisje eindelijk eens wat moois inbracht over Italie!! Net als Gijpie over Pirlo.
Echt walgelijk altijd die vooroordelen die 99% van in elk geval de Nederlanders hebben.
Net als Johan die zegt dat bv Juventus bijna altijd compleet leeg is
Terwijl het daar altijd bomvol zit, lekker veel sfeer. Super!!
Het verdedigende voetbal is allang verleden tijd, veel ploegen(waaronder Ac en Juve) spelen lekker fris en aanvallend voetbal.
Italie is echt de 2e competitie, na de Engelsen.
Spanje is zo voorspelbaar, ook niet bijster leuk voetbal van welke club daar dan ook.
Italie, leuke sfeer, aanvallend en gewoon goed voetbal. Passie ook altijd daar.
Super competitie de Serie A![]()
Forza Schelvisje
Dat was gewoon een grapje van Johan naar aanleiding van die eerdere verontwaardig van Schelvis over die shirts.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:14 schreef BechirPSV het volgende:
Eindelij kweer s voetbalinhoudelijk uitzendinkje. Ook wel weer leuk. Derksen laten blijken dat ie wel heel weinig verstand hebt van Italiaans voetbal. Geen eens clubs en stadions kunnen onderscheiden van de grootse clubs ter wereld als voetbalanalist
Ja weet dat was idd grapje. Maar hij meende serieus dat er bij Juventus geen hond zat vorige week. Hoe kan je dat nou zeggen als voetbaldeskundige, je kan je voorkeuren hebben voor competities maar beweren dat het enige wat napoli heeft 'een zuid amerikaan met dat lange haar' is en voor de rest geen goed elftal, toch triest als je zo weinig weet van een topcompetitie als italiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat was gewoon een grapje van Johan naar aanleiding van die eerdere verontwaardig van Schelvis over die shirts.
Hoop ik.
Mag toch hopen dat dat sarcastisch bedoeld is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Buitenland zuigt, NL-competitie is baas qua entertainmentniveau.
Haha ja idd super dat hij Derksen daar op zijn plaats gezet heeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:22 schreef Symer het volgende:
Schelvis zette Derksen daar behoorlijk op z'n plaats idd. Nooit kijken en toch een mening hebben
klopt precies dusquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:36 schreef DrDentz het volgende:
Derksen weet zo alle clubs van Cor Pot op te noemen maar zijn kennis van buitenlands voetbal is nooit zo groot en beperkt zich tot stereotypen: Engelsen trainen niet hard en zuipen maar staan er tijdens de wedstrijden, Italianen zijn playboys in een saaie competitie zonder publiek en Brazilianen zijn lui en komen steevast te laat terug van vakantie.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:14 schreef BechirPSV het volgende:
Derksen laten blijken dat ie wel heel weinig verstand hebt van Italiaans voetbal.
Is dit tegenwoordig hip taalgebruik? Word oud zeker.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha ja idd super dat hij Derksen daar op zijn plaats gezet heeft.
Is wel eens lachuh om te zien
Maar dit gebeurt lang niet altijd. Dat idee slaat gewoon nergens op. Als Italiaans voetbal echt zo saai was, was ie competitie ook nooit in staat geweest al het geld op te leveren dat het in staat stelt om gewoon een van de sterkste competities te zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:26 schreef Jivis het volgende:
Maar als je met tien man op eigen helft, achteruit spelen en met zo min mogelijk moeite een 1-0 overwinning veiligstellen leuk voetbal vindt, so be it.
Er zijn zeker wel teams die soms wat meer laten zien daar, zoals AC Milan, Inter en vroeger Juventus maar de mentaliteit van resultaatvoetbal heerst wel hoor, kun je niet ontkennen. Zie je overigens ook bij de nationale ploeg terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar dit gebeurt lang niet altijd. Dat idee slaat gewoon nergens op. Als Italiaans voetbal echt zo saai was, was ie competitie ook nooit in staat geweest al het geld op te leveren dat het in staat stelt om gewoon een van de sterkste competities te zijn.
Ik heb altijd wel een beetje moeite gehad met prof-voetbal (al die hypocriete voetballers die hun zakken staan te vullen terwijl ze eigenlijk weinig met de club hebben - uitzonderingen daar gelaten natuurlijk). Laat staan met buitenlandse clubs/competities. Daar heb ik helemaal geen gevoel bij. Alleen bij echte grote clubs kun je wel zien dat er natuurlijk mooier/beter voetbal gespeeld wordt, maar een Feyenoord - Ajax is natuurlijk 100 keer leuker.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dat sarcastisch bedoeld is.
Sowieso is entertainment in zeker Italie veel hoger dan in onze baby competitie.
Altijd spannende wedstrijd, mooi aanvallend voetbal en kwalitatief ook nog sterk.
Not sure if trolling...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat dat sarcastisch bedoeld is.
Sowieso is entertainment in zeker Italie veel hoger dan in onze baby competitie.
Altijd spannende wedstrijd, mooi aanvallend voetbal en kwalitatief ook nog sterk.
[..]
Haha ja idd super dat hij Derksen daar op zijn plaats gezet heeft.
Is wel eens lachuh om te zien, zeker aangezien je ook hier op FOK veel mensen ziet die hem maar gewoon napraten. Over de Serie A en wat dan ook. Terwijl ze er geen bal verstand van hebben.
Is ook wel. Maar persoonlijk vind ik dat niet er definitie resulteren in saai voetbal. Ik vind het een prachtige competitie met schitterende spelers. Maar ik moet zeggen dat ik sowieso vooral naar de toppers kijk en met name AC Milan omdat ik daar meer mee heb. Net als dat ik in Nederland ook amper naar wedstrijden kijk waar de betere ploegen niet bij betrokken zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Er zijn zeker wel teams die soms wat meer laten zien daar, zoals AC Milan, Inter en vroeger Juventus maar de mentaliteit van resultaatvoetbal heerst wel hoor, kun je niet ontkennen. Zie je overigens ook bij de nationale ploeg terug.
Genee presenteert een evenement voor de beste vrouwelijke ondernemer van dat jaar?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:50 schreef Evertjan het volgende:
morgen om 12.20 FZ ZZP met Genee btw
Laten we hopen dat RTL en Youtube maandag een akkoord kunnen bereiken, en we van dit 'probleem' af zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen Youtube-filmpjes kunnen kijken![]()
Rens heeft Fok gevondenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:48 schreef Rens-Reith het volgende:
Als RTL i.p.v moeilijk doen over YouTube, Voetbal International eens van die kutzender afhaalt en gewoon maandag en vrijdag VI uitzend op RTL4 zijn we al een stuk verder.
Ach hopelijk komen ze er uit. Ik heb nu meer hoop dan afgelopen donderdag.
Als YouTube uploader moet ik natuurlijk wel weten wat er onder de fanatieke fans speelt. Ferry vertelde me dat hier een aardige harde kern zitquote:
Inderdaad, ik had zin in een "de EU in de maand" en "Hij heeft een gevaarlijk schot" (speler Almere City met pistool)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:46 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat RTL en Youtube maandag een akkoord kunnen bereiken, en we van dit 'probleem' af zijn.
Kunnen we het daarna vieren met een Bamihap
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:55 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Als YouTube uploader moet ik natuurlijk wel weten wat er onder de fanatieke fans speelt. Ferry vertelde me dat hier een aardige harde kern zit
Tja... Je kunt altijd nog de mp4 downloaden en terugkijkenquote:Op zondag 5 februari 2012 00:05 schreef Rens-Reith het volgende:
Saaie avonden doorbrengen zonder Voetbal International op YouTube.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |