Ach joh, laat gaan, me zusje komt zo.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen, toen Gijpie de spelers van Oranje afging schrok ik wel een beetje. Op 3 spelers na is iedereen van het finale team van 2 jaar geleden wissel of geblesseerd. Geef me hoop Jomanda :-(
Komen ze lekker uitgerust vol revanchegevoel aan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen, toen Gijpie de spelers van Oranje afging schrok ik wel een beetje. Op 3 spelers na is iedereen van het finale team van 2 jaar geleden wissel of geblesseerd. Geef me hoop Jomanda :-(
Braafheid en Babel spelen ook wekelijks bij Hoffenheim. (quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:06 schreef Oliver23 het volgende:
Gijpie had gelijk, erg veel spelers geblesseerd of uit vorm.
De enige die het goed doen in de Oranje selectie zijn:
- Michel Vorm
- Tim Krul
- Robin van Persie
- Klaas Jan Huntelaar
- Ricky van Wolfswinkel
- Luuk de Jong
Bijna niet zelfs tenzij je het over de broertjes hebt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook De Jong speelt toch wekelijks?
Vorige week maakte hij nog een goal bij Man. City...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Bijna niet zelfs tenzij je het over de broertjes hebt.
-Strootmanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:06 schreef Oliver23 het volgende:
Gijpie had gelijk, erg veel spelers geblesseerd of uit vorm.
De enige die het goed doen in de Oranje selectie zijn:
- Michel Vorm
- Tim Krul
- Robin van Persie
- Klaas Jan Huntelaar
- Ricky van Wolfswinkel
- Luuk de Jong
Het duurde mij inderdaad iets te lang.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:14 schreef DrDentz het volgende:
Best laat want ZuidGrens moest toen al nodig pissen en de verwarming hoger zetten en chips pakken.
Ach joh, klopt helemaal niks van, al die Spaanse spelers hadden in het 2010 seizoen ook waardeloos gespeeld en pakten ook uit het niets het WK.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:06 schreef Falco het volgende:
Prima showetje. Enige smet is de profetische voorspelling van Gijp. We gaan niet eens de voorronde door!!!
Bekerduel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vorige week maakte hij nog een goal bij Man. City...
Die maken echt een geweldige indruk. Bij mij op de opleiding zaten een paar Portugezen (uitwisselingsstudenten) en die waren echt verbijsterd over het feit dat Schaars slechts een tribuneklant/wisselspeler bij Oranje is en dat Van Wolfswinkel er überhaupt (nog) niet bijzit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ach joh, klopt helemaal niks van, al die Spaanse spelers hadden in het 2010 seizoen ook waardeloos gespeeld en pakten ook uit het niets het WK.
En of Schaars en Van Wolfswinkel werkelijk zo geweldig spelen, ik zie ze niet zo vaak, maar Sporting Lissabon staat 4e met 32 punten, terwijl de eerste (Porto volgens mij) 45 punten heeft.
Is zijn basisplaats bij Man City kwijt en wat mij betreft bij Oranje ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook De Jong speelt toch wekelijks?
Mwa jij als PSV'er wil Strootman daar uiteraard zien, maar daar win je ook geen EK mee. Dat is de eerste speler die onzichtbaar raakt qua spel zodra de tegenstander beter is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is zijn basisplaats bij Man City kwijt en wat mij betreft bij Oranje ook.
Strootman of VdV. Beetje afhankelijk van de ontwikkeling van d'n Stroot.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa jij als PSV'er wil Strootman daar uiteraard zien, maar daar win je ook geen EK mee. Dat is de eerste speler die onzichtbaar raakt qua spel zodra de tegenstander beter is.
Dan zijn ze dom, Van Wolfswinkel is een talent, maar hij heeft wel heel veel concurrentie als spits. Van Persie en Huntelaar zijn niet de minsten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Die maken echt een geweldige indruk. Bij mij op de opleiding zaten een paar Portugezen (uitwisselingsstudenten) en die waren echt verbijsterd over het feit dat Schaars slechts een tribuneklant/wisselspeler bij Oranje is en dat Van Wolfswinkel er überhaupt (nog) niet bijzit.
Problemen heb ik ook bij PS3, via PSN is het altijd moeilijk om ook maar iets terug te bekijken. Uitzending Gemist werkt er ook niet goed op. Dus mijn tip is: Kijk het via je PC terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:24 schreef AryaMehr het volgende:
Ik probeer de uitzending via de link en met mijn PS3 op de tv terug te kijken, maar hij stopt steeds na een paar minuten? Weet iemand waar dat aan kan liggen?
Ja klopt, Uitzending Gemist werkt hier helemaal niet. Maar vroeger was het geen probleem om de uitzending op mijn PS3 terug te kijken. Even simpel op de link drukken en het filmpje opende vanzelf in topkwaliteit, maar de laatste tijd stopt hij steeds na een paar minuten. Jij hebt hetzelfde dus?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:25 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Problemen heb ik ook bij PS3, via PSN is het altijd moeilijk om ook maar iets terug te bekijken. Uitzending Gemist werkt er ook niet goed op. Dus mijn tip is: Kijk het via je PC terug.
Ik heb het nou niet getest, omdat ik hem al heb gezien via de MP4 en de uitzending zelf. Dus ik zal het gewoon via SigaarSnor de MP4 kijken op je PC. A.u.b niet de RTL XL site, dan steun je ze alleen meequote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja klopt, Uitzending Gemist werkt hier helemaal niet. Maar vroeger was het geen probleem om de uitzending op mijn PS3 terug te kijken. Even simpel op de link drukken en het filmpje opende vanzelf in topkwaliteit, maar de laatste tijd stopt hij steeds na een paar minuten. Jij hebt hetzelfde dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |