Ik volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ook. Zat het al te overwegen nadat dat kannibalisme-gedoe, maar dit gaat echt te ver.
Ik ga het doen ook, maak je daar maar geen zorgen om. Ben wel benieuwd of ze er nog op gaan reageren ook, al ben ik bozer op die boelers van RTL7.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou wel een enorme held zijn als je dat daadwerkelijk doet.
Dan vergeef ik je gelijk dat je überhaupt lid bent geweest van BNN.
Het is echt een geweldig slecht programma idd. Vooral die nietszeggende mensen die daar aan die tafeltjes staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn hate-list is in twee dagen tijd dus aangevuld met zowel RTL als BNN.
Ik heb dat programma met (in dit geval zonder) Veerboot gemist, maar ik weet wat voor een pauper programma is, en als je dan hem eruit knipt, dan is de enkele rechtvaardige oplossing BNN uit het omroepbestel te knikkeren.
Die Bart van BNN draait zich vast om in z'n graf, uberhaupt met dat waardeloze 24/7 programma.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag in het voorstukje een man met een paardenstaart met een stuk brood op zijn hoofd en ben P&W gaan kijken.
Ook BNN mag binnenstebuiten gekamd worden. Weg met al die derderangs zichzelf verrijkende nepperds...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Doe niet zo lui en lees het topic even door of zo.
Indien tl;dr: BNN
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:27 schreef Rens-Reith het volgende:
En daar gaan onze belastingcenten heen! Opdoeken dat BNN!
Maar we weten ondertussen allemaal dat Van der Gijp helemaal niet zo makkelijk laat gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:03 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik benader het gewoon op z'n Van der Gijps: "laat gaan joh!".
Probeer jij hier iets te insinueren?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar we weten ondertussen allemaal dat Van der Gijp helemaal niet zo makkelijk laat gaan.
Ja, stiekem heb ik het vermoeden dat jij hier heel erg mee zit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:06 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Probeer jij hier iets te insinueren?
Heb ik nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Moet je even feedburner.com toestaan in je javascript-blocker als je die hebt.
Ssst!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, stiekem heb ik het vermoeden dat jij hier heel erg mee zit.
Browse je via iPhone? Apple heeft in haar wijsheid besloten dat je geen Flash kunt openen, dan werkt het helaas niet inderdaad. En als je het via een normale browser probeert: daar misschien een of andere Flash-blocker aanstaan? Javascript/Feedburner.com heeft er volgens mij niets mee te maken overigens.quote:
Raar. Voor mijn FOK!vrienden dan even een directe link naar de mp3: http://radiobox.omroep.nl/fragment/read_sitestat_fragment/39358/39358.mp3. Werkt die wel?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:51 schreef Parafernalia het volgende:
Nee gewoon win7 met Chrome. Ik zie de player, als ik op play klik lijkt hij te starten, maar het play icoontje verandert na paar seconden weer terug in stop icoontje
Pas toen ik feedburner.com en jeroenwijering.com toestemming gaf te draaien kon ik het fragment afspelenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:48 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Browse je via iPhone? Apple heeft in haar wijsheid besloten dat je geen Flash kunt openen, dan werkt het helaas niet inderdaad. En als je het via een normale browser probeert: daar misschien een of andere Flash-blocker aanstaan? Javascript/Feedburner.com heeft er volgens mij niets mee te maken overigens.
Moet je dat dan iedere keer opnieuw doen, of eenmalig? Raar in ieder geval. Zelf nergens last van en ook nog nooit eerder gehoord.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Pas toen ik feedburner.com en jeroenwijering.com toestemming gaf te draaien kon ik het fragment afspelenNet getest, is toch echt zo.
Ik weet niet waarom het bij hem niet werkt, maar bij mij hoort het juist zo te zijn omdat ik een addon gebruik om JavaScript te blokkeren. Working as intended dusquote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:01 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Moet je dat dan iedere keer opnieuw doen, of eenmalig? Raar in ieder geval. Zelf nergens last van en ook nog nooit eerder gehoord.
Ah, check. (Feedburner.com heeft trouwens met de RSS-feed te maken, niet met het audiobestand volgens mij.)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom het bij hem niet werkt, maar bij mij hoort het juist zo te zijn omdat ik een addon gebruik om JavaScript te blokkeren. Working as intended dus
Met mijn JavaScript-blocker (NoScript voor FireFox) kun je kiezen of je het permanent wil toestaan of "tijdelijk". Als het puur voor één fragment is doe ik dan ook tijdelijk, dan blijft het werken totdat ik mijn browser afsluit/opnieuw start.
37quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
Na hoeveel minuten begon afgelopen avond de eerste reclame?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 03:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]wat een gladjanus was het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:23 schreef tech4u het volgende:
Vond het een prima showtje, niks mis mee.
Ik moet je eerlijk zeggen, toen Gijpie de spelers van Oranje afging schrok ik wel een beetje. Op 3 spelers na is iedereen van het finale team van 2 jaar geleden wissel of geblesseerd. Geef me hoop Jomanda :-(quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:34 schreef Merkie het volgende:
We worden geen Europees kampioen volgens VI, wat maken ze me nou![]()
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |