Ik volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ook. Zat het al te overwegen nadat dat kannibalisme-gedoe, maar dit gaat echt te ver.
Ik ga het doen ook, maak je daar maar geen zorgen om. Ben wel benieuwd of ze er nog op gaan reageren ook, al ben ik bozer op die boelers van RTL7.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou wel een enorme held zijn als je dat daadwerkelijk doet.
Dan vergeef ik je gelijk dat je überhaupt lid bent geweest van BNN.
Het is echt een geweldig slecht programma idd. Vooral die nietszeggende mensen die daar aan die tafeltjes staan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn hate-list is in twee dagen tijd dus aangevuld met zowel RTL als BNN.
Ik heb dat programma met (in dit geval zonder) Veerboot gemist, maar ik weet wat voor een pauper programma is, en als je dan hem eruit knipt, dan is de enkele rechtvaardige oplossing BNN uit het omroepbestel te knikkeren.
Die Bart van BNN draait zich vast om in z'n graf, uberhaupt met dat waardeloze 24/7 programma.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik zag in het voorstukje een man met een paardenstaart met een stuk brood op zijn hoofd en ben P&W gaan kijken.
Ook BNN mag binnenstebuiten gekamd worden. Weg met al die derderangs zichzelf verrijkende nepperds...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Doe niet zo lui en lees het topic even door of zo.
Indien tl;dr: BNN
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:27 schreef Rens-Reith het volgende:
En daar gaan onze belastingcenten heen! Opdoeken dat BNN!
Maar we weten ondertussen allemaal dat Van der Gijp helemaal niet zo makkelijk laat gaan.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:03 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik benader het gewoon op z'n Van der Gijps: "laat gaan joh!".
Probeer jij hier iets te insinueren?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar we weten ondertussen allemaal dat Van der Gijp helemaal niet zo makkelijk laat gaan.
Ja, stiekem heb ik het vermoeden dat jij hier heel erg mee zit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:06 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Probeer jij hier iets te insinueren?
Heb ik nietquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Moet je even feedburner.com toestaan in je javascript-blocker als je die hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |