iddquote:Op zaterdag 18 februari 2012 08:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind Charlotte zo'n tof karakter he!
Whut? Bierdopje zei vandaagquote:Op woensdag 18 april 2012 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens wikipedia episodelist is hij gister uitgezondendus op dinsdag
Ja en dat is niet een zo heel zeldzaam:quote:Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bestaat een echt hersenloze baby wel eigenlijk?
Het begint er trouens redelijk op te kijken dat ze er een eind aan breien.
Meh, ze verliest rap aan badassness.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:13 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het juist wel tof, addi met die shrink
Dat had ik eerlijk gezegd niet verwachtquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Serie is renewed voor 13 afleveringen
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:13 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het juist wel tof, addi met die shrink
quote:Op zondag 13 mei 2012 17:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]?
Die onzin die er ook weer iedere uitkomt?!! The fuck!
God ik wil op die momenten echt mijn trommelvliezen doorprikken met een breinaald. Net op tijd bedenk ik me steeds dat vooruit spoelen minder ingrijpend is...quote:Op zondag 13 mei 2012 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]Sue me
Al moet ik muis wel meegeven, badass addi was beter. Maar het is niet dat dit me irriteert ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die antichemie tussen die 2 heeft echt te lang geduurd al.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Alleen dit, Grey's en Housequote:Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jij kijkt ook echt naar alle ziekenhuisseries hč?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat raar! Als dat echt de manier is waarop je zoiets te horen krijgt zou ik heel pissig zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik zag het ook..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
Ik lees dat echt heel vaak hier. Bijna iedereen kan haar niet uitstaan. Ik vind het juist een van de leukste personages samen met Addison, Amelia en Charlotte, haha! Misschien ben ik een beetje verblind omdat ik de actrice zelf ook gewoon altijd zon leuke uitstraling vind hebben.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:23 schreef Sooph het volgende:
Ik kijk sinds kort ook PP, ben nu bij seizoen 4 en ik heb zo'n gruwelijke hekel aan Violet
quote:Kate Walsh verlaat na zesde seizoen Private Practice
Het einde voor de Grey's Anatomy spin-off?
Kate Walsh maakt vandaag in de Amerikaanse talkshow Bethanny bekend dat het zesde seizoen van Private Practice, haar laatste wordt.
Naast Walsh vertrekt ook tegenspeler Tim Daly
Dat schrijft Entertainment Weekly op zijn site, daar is ook al een fragment uit Bethanny te zien waarin Walsh de geruchten rond haar vertrek bevestigt. De vraag is of de populaire spin-off van Grey's Anatomy na dit zesde seizoen nog wel een vervolg krijgt. Walsh was als dr. Addison Montgomery toch de spil van de serie.
Eind mei maakte Private Practice-tegenspeler Tim Daly, die medicijngoeroe Pete Wilder speelde, al op Twitter bekend dat hij na het vijfde seizoen niet terugkeert. Wat er gaat gebeuren met Private Practice is nog onduidelijk, maar dat het rommelt is zeker. Het zesde seizoen zal met maar dertien afleveringen een stuk korter zijn dan de vorige seizoenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |