God wat reageert Amelia irritant hierop zeg. Je kind is verwekt in een wolk van harddrugs, het had een godswonder geweest als het WEL gezond was geweest. Ja, Jake zegt dat het niets met de drugs te maken had, maar juist in haar situatie had ze moeten anticiperen op ellende. En nee, ze kan niet niet meer de zwangerschap beëindigen, maar is dat niet een situatie die ze ook zelf in de hand heeft gewerkt? Ja ze wist pas laat van haar zwangerschap, maar volgens mij nog wel op tijd voor terminatie toch? Vervolgens steekt ze 3 maanden dr hoofd in het zand....
Om vervolgens Addi iets kwalijk te nemen, die hemel en aarde heeft bewogen om een kind te krijgen en de nodige opopfferingen gemaakt heeft, vind ik typisch zo'n onvolwassen reactie die me stoort aan het karakter

Wel typisch, Addi de babydokter kan geen baby krijgen, Amelia de hersendokter krijgt er 1 zonder hersens

Iets te ongeloofwaardig toeval
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors