abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107573555
Private Practice is een spin-off van de televisieserie Grey's Anatomy. De serie draait om een privékliniek in Los Angeles, Oceanside - Wellness Group, waar Dr. Addison Montgomery aan het werk gaat nadat ze Seattle Grace Hospital heeft verlaten. Private Practice wordt geschreven en geproduceerd door Shonda Rhimes.

Addison Montgomery (Kate Walsh)

Amelia Shepherd (Caterina Scorsone)

Charlotte King (KaDee Strickland)

Cooper Freedman (Paul Adelstein)

Jake Reilly (Benjamin Bratt)

Pete Wilder (Tim Daly)

Sam Bennett (Taye Diggs)

Sheldon Wallace (Brian Benben)

:r Violet Turner :r (Amy Brenneman)

Vorige delen:
Deel 1
Deel 2

[ Bericht 62% gewijzigd door Amsel op 03-02-2012 21:47:34 ]
pi_107573649
Ik ga nog even de OP bijwerken hoor, weg met Naomi en Dell!

-edit-
Done :)

[ Bericht 51% gewijzigd door Amsel op 03-02-2012 21:47:52 ]
pi_107588629
Nice OP!
pi_107596099
O wauw idd!

Inc de goed geplaatste :r :r

:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_107844911
Kan niet wachten tot volgende week donderdag: 2 uur durende PP/GA crossover episode!!!
  vrijdag 10 februari 2012 @ 23:59:06 #6
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107849620
:o *O*
pi_107849690
kijk er ook naar uit!
pi_107852145
Ik ook :)
pi_107864476
Aaaah een huilende Sam!

Ben ook heel benieuwd naar de cross-over :)
pi_108109228
Ik vind Charlotte zo'n tof karakter he!

Ik hoop echt dat zij (en Cooper) blijft zoals ze is, maar dat zal wel niet. Er zal toch ooit weer eens iets heftigs met haar moeten gebeuren oid...

En Sam vind ik op 100 fronten om te :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_108110228
Ja Charlotte O+
Niks meer aan haar en Cooper doen inderdaad!

Ik vind Jake over het algemeen wel leuk, maar nu zit hij toch een beetje te zeuren hoor.... :{
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_108110398
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 08:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind Charlotte zo'n tof karakter he!
idd O+

Ik ben Sam en Violet wel een beetje beu geworden. Het begin en eind van de aflevering met de psycholoog begint ook saai te worden trouwens.
pi_108171116
Ik vind Jake eik helemaal niet zeuren. Hij moet keihard Addison uit dr zeikperiode bumsen *O*

En Addi moet die shrink aan de kant schuiven. Waar is die koele, stoere redhead die dr man kwam terughalen in Seatle Grace? Wie is dit irritante zeikwijf dat in haar plaats is gekomen?
pi_108178131
Het zijn ook echt allemaal van die koetjes en kalfjes gesprekken (of eigenlijk meer monologen :') ) bij die shrink. Ze heeft niet echt iets boeiends te bespreken...
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  maandag 20 februari 2012 @ 11:48:13 #15
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_108180865
Ik vind Charlotte ook steeds leuker worden! Violet was ik al veeeeeel langer zat ;(
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  maandag 20 februari 2012 @ 12:12:31 #16
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_108181583
Ik vind Pete ook maar suf. Wat dat betreft passen hij en Violet dan weer goed bij elkaar.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_108375161
Zo. Jake is ook weer omhoog geschoten in mijn favo personageslijstje *O* :9~

Ik kan echt niet wachten op de make-out scenes tussen die 2 :@

Als ze nou de tijd dat ze bij die shrink op de bank zitten schrappen en die tijd ook inplannen voor make-out-scenes tussen die twee, ben ik een gelukkige kijker *O*
pi_108376597
Precies, die scene in de lift was flink hot!

Wel bizar dat Addi degene van de hele bende is die het minst een shrink nodig heeft. Ik snap echt niet waar die stukjes nou goed voor zijn.
Spoilers!
pi_108376688
NEE! Ze GAAN ook nergens over!!

Dan denk ik is dit haar nieuwe Naomi ofzo? Zijn echt dingen die ik met vriendinnen bespreek, is echt gekeuvel :')
pi_108376755
Ah, dit topic zocht ik O+

En ik ben het uiteraard eens met de :r :r op Violet, mijn god wat een zeikwijf is dat geworden zeg.
pi_108377679
Ze was een beetje leuk met dr genoik met het jonge hotje, zeikt ze dat ook weer kapot :r
pi_109175024
Weer zo'n zeikopening :r STOP DAARMEE!!!

Wel leuk, die dochter van Jake en mooie scenes met Charlotte en Mason... Sam zijn zus en Violet moeten er gewoon per direct uit :r
pi_109183818
Charlotte O+
En hoe ze nu is met het hele gebeuren, prachtig karakter hebben ze er van gemaakt. En Korin moet er inderdaad per direct uit, wat een kutpersonage, bah.
  zondag 18 maart 2012 @ 17:50:15 #24
344469 Amsel
zonder t
pi_109240724
Ik moest zo huilen om Mason :'( Echt heel hard, met van die uithalen enzo :@
pi_110507845
God ik heb de EP binnen, begint het geliiiiiiiijk weer met dat shrinkgezeik, ik moet vechten tegen de aandrang het uit te zetten!
  woensdag 18 april 2012 @ 22:21:19 #26
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110510100
PP is verplaats naar Woensdag ivm Scandal op Vrijdag.

Dus op Donderdag te downloaden :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_110510188
Wat kijk ik nu dan? Die van vorige week? 18?

Ik zag op FB, "wat vonden jullie van die van afgelopen nacht?" :o
pi_110510357
volgens wikipedia episodelist is hij gister uitgezonden :o dus op dinsdag
pi_110510670
"Our son needs to see you..." :'(
pi_110511384
:o

Jezus! Goede ep weer eens zeg!!

Alleen het shrinkgeemmer blijft jammer :')
pi_110512012
Ze zijn echt heel goed bezig met PP tegenwoordig. Heel sterk! Moest een beetje huilen bij het stuk waar Masons moeder doodging. Vooral om hoe Charlotte is gegroeid qua persoon.
  woensdag 18 april 2012 @ 23:03:14 #32
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110512721
Charlotte is zo leuk geworden!!
  woensdag 18 april 2012 @ 23:27:08 #33
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_110514000
quote:
0s.gif Op woensdag 18 april 2012 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens wikipedia episodelist is hij gister uitgezonden :o dus op dinsdag
Whut? Bierdopje zei vandaag ;(

Naja, morgen ff downen :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_110514776
Ik kon die vrouw niet thuisbrengen, jullie?
  donderdag 19 april 2012 @ 00:28:20 #35
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110516383
Dat meisje aan het einde bedoel je?
pi_110519231
:Y
pi_110519474
Oh, ik zie het al *O*
  donderdag 19 april 2012 @ 21:16:19 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110545691
Oef... Toen Erica stierf... :'(
  woensdag 25 april 2012 @ 10:40:52 #39
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110759593
Er staat weer een nieuwe aflevering klaar! :)
  woensdag 25 april 2012 @ 10:41:11 #40
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110759602
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2012 07:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh, ik zie het al *O*
Ik niet ;(
pi_110760073
heb hem gedownload en dadelijk in de trein kijken, ben heeeeel benieuwd naar die baby en hoe charlotte, cooper en mason nu er aan toe zijn.
pi_110803910
God wat reageert Amelia irritant hierop zeg. Je kind is verwekt in een wolk van harddrugs, het had een godswonder geweest als het WEL gezond was geweest. Ja, Jake zegt dat het niets met de drugs te maken had, maar juist in haar situatie had ze moeten anticiperen op ellende. En nee, ze kan niet niet meer de zwangerschap beëindigen, maar is dat niet een situatie die ze ook zelf in de hand heeft gewerkt? Ja ze wist pas laat van haar zwangerschap, maar volgens mij nog wel op tijd voor terminatie toch? Vervolgens steekt ze 3 maanden dr hoofd in het zand....

Om vervolgens Addi iets kwalijk te nemen, die hemel en aarde heeft bewogen om een kind te krijgen en de nodige opopfferingen gemaakt heeft, vind ik typisch zo'n onvolwassen reactie die me stoort aan het karakter :r

Wel typisch, Addi de babydokter kan geen baby krijgen, Amelia de hersendokter krijgt er 1 zonder hersens :D Iets te ongeloofwaardig toeval :')
  donderdag 26 april 2012 @ 09:15:08 #43
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_110803968
Zo had ik nog niet gedacht! Haha. Over de hersendokter en de hersenloze baby.
pi_110803981
Dat haalde ze nota bene zelf aan :D
  donderdag 26 april 2012 @ 09:21:10 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110804114
:o Ik heb helemaal niet in de gaten wanneer PP uitgezonden wordt, ik begrijp een nieuwe aflevering? Vanavond maar even opzoeken. *O*
pi_110805924
Ooooh ik heb me ook groen en geel geërgerd aan Amelia. Wat een zeikwijf is het toch ook, bah. En ik erger me ook aan Cooper, dat is ook een zeikwijf.
pi_110835437
Bestaat een echt hersenloze baby wel eigenlijk?

Het begint er trouWens redelijk op te lijken dat ze er een eind aan breien.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 26-04-2012 22:08:53 (Diverse typi) ]
Spoilers!
pi_110836927
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bestaat een echt hersenloze baby wel eigenlijk?

Het begint er trouens redelijk op te kijken dat ze er een eind aan breien.
Ja en dat is niet een zo heel zeldzaam:

http://www.anencephalie-info.org/nl/vragen.php

Ik erger me ook aan Amelia. Een raging bitch is het, die, als het maar even tegezit meteen haar vrienden als stront behandelt.
pi_110838562
Thanks voor de link CG. Bizar zeg.
Spoilers!
pi_110977073
Boh. Oude afleveringen kijken. Ik zit nu bij de verkrachting. Ik word nog onpasselijk van die aflevering zeg :r :'( :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')