abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111655701
O ja en

Addison :r
Sam :r

Sam en Addison :r

Pete :r
Violet :r

Violet en Pete :r

Charlotte O+
Mason :r
Cooper O+

Charlotte en Mason O+

Amelia deze aflevering O+
Amelia en Addison deze aflevering O+
Amelia en Jake deze aflevering O+
Amelia en Sheldon deze aflevering O+

Gaan Addison en Jake EINDELIJK weer bumsen, skippen ze direct naar het moment daarna!! :r :( :r

Als Addison naar Sam gaat, stop ik met kijken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die antichemie tussen die 2 heeft echt te lang geduurd al.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_111655706
En wat is Addison ineens dikkig! Bij sommige scenes dacht ik echt dat ze beginnend zwanger was/is :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_111743449
  zaterdag 19 mei 2012 @ 17:27:08 #79
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_111746256
:o
Spoilers!
  zondag 20 mei 2012 @ 21:16:14 #80
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111802645
Ik moest er ook meteen aan denken _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_111802695
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef automatic_ het volgende:
Ik moest er ook meteen aan denken _O-
Jij kijkt ook echt naar alle ziekenhuisseries hè?
  zondag 20 mei 2012 @ 21:17:55 #82
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111802764
quote:
7s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Jij kijkt ook echt naar alle ziekenhuisseries hè?
Alleen dit, Grey's en House :P
pi_111802936
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2012 21:17 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Alleen dit, Grey's en House :P
Dat zijn de enige ziekenhuisseries die ik ken (en volg). _O-
pi_111802971
ER, General Hospital.
pi_111802983
Scrubs.
  zondag 20 mei 2012 @ 21:22:46 #86
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_111803124
ER keek ik natuurlijk ook :P
pi_111803305
Scrubs en ER heb ik uiteraard ook gezien. General Hospital ken(de) ik nog niet.
pi_112209559
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_112210757
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
Wat raar! Als dat echt de manier is waarop je zoiets te horen krijgt zou ik heel pissig zijn.
  donderdag 31 mei 2012 @ 00:08:18 #90
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112247115
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2012 12:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
Ik zag het ook..
pi_112300668
SPOILER
pi_112300909
Staan onder dat bericht een aantal reacties van mensen die vinden dat de serie uberhaupt moet stoppen. Wat vinden jullie?

Ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Ze hadden afgelopen seizoen het laatste moeten maken, dus ik hoop dat ze er na komende 13 afleveringen de stekker uit trekken. En dan mag Addison weer terug naar Seattle om daar weer te gaan werken.
pi_112301350
Ik snap heel goed dat Kate er misschien mee wil stoppen. Ze speelt de rol nu al bijna 8 jaar ( eerst in Grey's en daarna PP ) dus dat ze wat anders wil kan ik begrijpen. Helemaal omdat ik daarnaast eigenlijk ook wel het gevoel heb dat bijna alle verhalen wel zijn verteld. Ik vind dat ABC gewoon bekend moet maken, officieel, dat het 6e seizoen tevens het laatste is. 13 afleveringen om er een mooi eind aan te breien. De serie begon omdat Addison een baby wou en een life-mate zocht...en met beiden heeft ze nu een zeer goede kans. Dus dan komt het mooi full circle.

Zou leuk zijn als Addison nadien nog wel af en toe een gastrol doet in Grey's ( gezien ik haar niet full-time naar Grey's zie gaan als PP stopt ; ze wil niet voor niets een compleet andere rol spelen ), ongeveer 1-2x per seizoen zoals nu ook elk seizoen is gebeurd na haar exit in Grey's. Ik vind de Addison/Callie/Bailey en Addison/Meredith/Derek dynamiek altijd leuk.
pi_112309520
Ik kijk sinds kort ook PP, ben nu bij seizoen 4 en ik heb zo'n gruwelijke hekel aan Violet :')
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_112309706
quote:
1s.gif Op donderdag 31 mei 2012 00:08 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik zag het ook..
SPOILER
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_112310033
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juni 2012 15:23 schreef Sooph het volgende:
Ik kijk sinds kort ook PP, ben nu bij seizoen 4 en ik heb zo'n gruwelijke hekel aan Violet :')
Ik lees dat echt heel vaak hier. Bijna iedereen kan haar niet uitstaan. Ik vind het juist een van de leukste personages samen met Addison, Amelia en Charlotte, haha! Misschien ben ik een beetje verblind omdat ik de actrice zelf ook gewoon altijd zon leuke uitstraling vind hebben.
pi_112607597
Ik ben PP ook in korte tijd aan het bijkijken. Heb het ooit in het begin gevolgd maar daarna boeide het niet meer zo.. en ik merk nu ook soms dat ik tijdens de afleveringen niet meer geintersseerd ben :P

Maar het is opzich wel heerlijk wegkijken en dat kan ik wel gebruiken om van mijn scriptiestress af te komen..

Gister de seizoensfinale van seizoen 3 gezien.. Godver wat heb ik moeten huilen om Dell ;(

Nu vandaag de eerste ep van seizoen 4 aan het kijken.. Best bijzonder dat Maya in seizoen 3 een zwart kindje had en nu is ze ineens blank :')

Ow en mijn favoriet is echt Charlotte.. Ik heb altijd een zwak voor mensen die "Hard" zijn maar dan toch ook een zachte kant hebben, zoals Christina van GA bijvoorbeeld :Y of Kalinda bij the good wife :P
  vrijdag 8 juni 2012 @ 21:55:00 #98
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112636025
Jaaaa, ik heb ook erg moeten huilen bij Dell!
pi_112864340
quote:
Kate Walsh verlaat na zesde seizoen Private Practice

Het einde voor de Grey's Anatomy spin-off?

Kate Walsh maakt vandaag in de Amerikaanse talkshow Bethanny bekend dat het zesde seizoen van Private Practice, haar laatste wordt.

Naast Walsh vertrekt ook tegenspeler Tim Daly

Dat schrijft Entertainment Weekly op zijn site, daar is ook al een fragment uit Bethanny te zien waarin Walsh de geruchten rond haar vertrek bevestigt. De vraag is of de populaire spin-off van Grey's Anatomy na dit zesde seizoen nog wel een vervolg krijgt. Walsh was als dr. Addison Montgomery toch de spil van de serie.

Eind mei maakte Private Practice-tegenspeler Tim Daly, die medicijngoeroe Pete Wilder speelde, al op Twitter bekend dat hij na het vijfde seizoen niet terugkeert. Wat er gaat gebeuren met Private Practice is nog onduidelijk, maar dat het rommelt is zeker. Het zesde seizoen zal met maar dertien afleveringen een stuk korter zijn dan de vorige seizoenen.
  donderdag 14 juni 2012 @ 09:00:44 #100
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_112875029
Dan zal het hierna wel klaar zijn :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')