Vroeger had ik dat al, dan had ik gedroomd dat ik een paard kreeg en dan werd ik wakker en dan was het niet zo. Kon heel mijn dag verpesten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik onthoud meer dan de helft niet, maar dan word ik ook 2-3x per nacht wakker, en ik hou er overdag ook wel klachten aan over, voornamelijk dat het een uur of 3-4 duurt voordat ik een 'beetje' op gang kom.
Ik word normaal gesproken wel erg (ont-)nuchter(d) wakker, ongeacht het gene wat ik in mn dromen op bepaalde personen gebotviert heb.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja vooral over personen of ruzies die ik dan heb. Kan echt omslaan. Heel erg naar want de weken ervoor was ik heel zeker dat diegene een eikel was of echt iets verkeerds had gedaan, en daarna dacht ik dat het toch wel oke was. Of bijvoorbeeld over het geloof, de politiek, het leven of een film.
Ik heb, voor zo ver ik weet,nog nooit goed kunnen slapen, dus je zal qua voorbeelden sowieso weinig aan me hebben, idd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat al, dan had ik gedroomd dat ik een paard kreeg en dan werd ik wakker en dan was het niet zo. Kon heel mijn dag verpesten.
Maar je word dus ook tussendoor wakker. Ik niet, alleen 'sochtends of het moet echt een nachtmerrie zijn.
Geef eens een politiek voorbeeld dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja vooral over personen of ruzies die ik dan heb. Kan echt omslaan. Heel erg naar want de weken ervoor was ik heel zeker dat diegene een eikel was of echt iets verkeerds had gedaan, en daarna dacht ik dat het toch wel oke was. Of bijvoorbeeld over het geloof, de politiek, het leven of een film.
Heb ik 1,2,3 niet. Probeer er niet aan te denken, want ik wil niet dat ik meer bezig ben met wat ik 'snachts droom dan wat ik overdag meemaak...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Geef eens een politiek voorbeeld dan?
Liefde is leukquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik droom vaak over liefde
Soms heb ik ook nachtnerries. Ik droomde zo een keer dat mijn tanden er een voor een uitvielen. Het voelde net echt, vreselijk.
Jezus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:33 schreef De_Nuance het volgende:
Of dat ik een auto zonder rem zit en allemaal kinderen doodrijd
Moet jij zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ook een tijd over tanden gedroomd. En over moord, verkrachting, bommen, oorlogen, lege plaatsen. Ja.
Ik droom dan vaak over een meisje waar het niet lekker mee liep, maar waar het in de droom wel goed ging.quote:
REM-slaap is idd overrated, toch zou ik het fijn vinden als ik eindelijk ooit eens een nachtje door kan slapen zonder afgeleid te worden door dingen als dromen of regelmatig gestoord te worden door wakker te worden, en die dingen zijn voor zolang ik het me kan herinneren al aan de gang(mijn ouders weten er zelfs over mee te praten dat ik als dreumes om 3 uur 's ochtends voor hun bed stond omdat ik niet kon slapen)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:35 schreef GSbrder het volgende:
Waar halen jullie de tijd om te dromen vandaan.
Ik ben blij met een paar uurtjes diepe slaap. REM-slaap is overrated.
Andersom is toch beterquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik droom dan vaak over een meisje waar het niet lekker mee liep, maar waar het in de droom wel goed ging.
Jammer als je wakker wordt.
Haha, dat is onhandig ja. Ik was er vroeger wel goed in om rond 04:00 wakker te schrikken en dan snel aan te gaan kleden en douchen omdat ik dacht dat ik te laat zou komen. Niets is zo lekker als op zo'n moment te horen dat je nog een paar uur slapen magquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
REM-slaap is idd overrated, toch zou ik het fijn vinden als ik eindelijk ooit eens een nachtje door kan slapen zonder afgeleid te worden door dingen als dromen of regelmatig gestoord te worden door wakker te worden, en die dingen zijn voor zolang ik het me kan herinneren al aan de gang(mijn ouders weten er zelfs over mee te praten dat ik als dreumes om 3 uur 's ochtends voor hun bed stond omdat ik niet kon slapen)
In de schaduwquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
bij mij staat de teller buiten op -6.3 wat toch 9 graden verschilt met wat dit kaartje meld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |