Ja beswel, -16 hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:53 schreef betyar het volgende:
Hondje binnengehaald. Het is echt koud.
Hier hetzelfde. Lig gelukkig al in bed, alleen nog even alleen maar heb gelukkig elektrisch dekbedding.quote:
Die slaapt doorgaans buiten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:53 schreef betyar het volgende:
Hondje binnengehaald. Het is echt koud.
Iedereen ervaart toch wel eens jaloezie? Immuniteit lijkt mij daarin niet of bijna niet voorkomend.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het is ook alleen een mooi begrip als beide kanten imuun zijn voor jaloezie.
True, maar als je een 'open' relatie wilt is jaloezie toch het belangrijkste wat zich van beide kanten daarin beperkt?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iedereen ervaart toch wel eens jaloezie? Immuniteit lijkt mij daarin niet of bijna niet voorkomend.
Ja fucking hell. Tis ook echt mijn dag niet. Ik heb ook echt gedroomd over een God terwijl ik zo autistisch-atheist ben als het maar kan.quote:
Ik droom echt zo vaak dat het niet leuk meer isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja fucking hell. Tis ook echt mijn dag niet. Ik heb ook echt gedroomd over een God terwijl ik zo autistisch-atheist ben als het maar kan.
Iedereen is zijn eigen god.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja fucking hell. Tis ook echt mijn dag niet. Ik heb ook echt gedroomd over een God terwijl ik zo autistisch-atheist ben als het maar kan.
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik droom echt zo vaak dat het niet leuk meer is
Sowieso. Maar dit was anders. En ik word er boos van want soms droom ik zo intens dat daardoor mijn mening kan veranderen over die onderwerpen die daarin voorkomen.quote:
Ik onthoud meer dan de helft niet, maar dan word ik ook 2-3x per nacht wakker, en ik hou er overdag ook wel klachten aan over, voornamelijk dat het een uur of 3-4 duurt voordat ik een 'beetje' op gang kom.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook.elke nacht onthoud ik het. Jij ook? Heb je er klachten van?
Je mening veranderen door een droom?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sowieso. Maar dit was anders. En ik word er boos van want soms droom ik zo intens dat daardoor mijn mening kan veranderen over die onderwerpen die daarin voorkomen.
Ja vooral over personen of ruzies die ik dan heb. Kan echt omslaan. Heel erg naar want de weken ervoor was ik heel zeker dat diegene een eikel was of echt iets verkeerds had gedaan, en daarna dacht ik dat het toch wel oke was. Of bijvoorbeeld over het geloof, de politiek, het leven of een film.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Je mening veranderen door een droom?
Geef eens een voorbeeld.
Vroeger had ik dat al, dan had ik gedroomd dat ik een paard kreeg en dan werd ik wakker en dan was het niet zo. Kon heel mijn dag verpesten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik onthoud meer dan de helft niet, maar dan word ik ook 2-3x per nacht wakker, en ik hou er overdag ook wel klachten aan over, voornamelijk dat het een uur of 3-4 duurt voordat ik een 'beetje' op gang kom.
Ik word normaal gesproken wel erg (ont-)nuchter(d) wakker, ongeacht het gene wat ik in mn dromen op bepaalde personen gebotviert heb.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja vooral over personen of ruzies die ik dan heb. Kan echt omslaan. Heel erg naar want de weken ervoor was ik heel zeker dat diegene een eikel was of echt iets verkeerds had gedaan, en daarna dacht ik dat het toch wel oke was. Of bijvoorbeeld over het geloof, de politiek, het leven of een film.
Ik heb, voor zo ver ik weet,nog nooit goed kunnen slapen, dus je zal qua voorbeelden sowieso weinig aan me hebben, idd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vroeger had ik dat al, dan had ik gedroomd dat ik een paard kreeg en dan werd ik wakker en dan was het niet zo. Kon heel mijn dag verpesten.
Maar je word dus ook tussendoor wakker. Ik niet, alleen 'sochtends of het moet echt een nachtmerrie zijn.
Geef eens een politiek voorbeeld dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja vooral over personen of ruzies die ik dan heb. Kan echt omslaan. Heel erg naar want de weken ervoor was ik heel zeker dat diegene een eikel was of echt iets verkeerds had gedaan, en daarna dacht ik dat het toch wel oke was. Of bijvoorbeeld over het geloof, de politiek, het leven of een film.
Heb ik 1,2,3 niet. Probeer er niet aan te denken, want ik wil niet dat ik meer bezig ben met wat ik 'snachts droom dan wat ik overdag meemaak...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Geef eens een politiek voorbeeld dan?
Liefde is leukquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:29 schreef robin007bond het volgende:
Ik droom vaak over liefde
Soms heb ik ook nachtnerries. Ik droomde zo een keer dat mijn tanden er een voor een uitvielen. Het voelde net echt, vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |