Nooit een Gameboy Color gehadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en daarna de goede ouwe tijd dat Gameboy Color een revolutie was en je je ouders z.s.m. naar de winkel trapte.
Spelcomputers en handhelds heb ik altijd wel gehad, een PC kwam pas veel later, als ik op de PC spellen spelen wou moest ik naar vrienden of naar de bibliotheek. Those days when computers weren't common.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nooit een Gameboy Color gehad.
Ik denk dat mijn ouders dat geen geschikt speelgoed voor me vonden.
Je kon ook voor de Gamegear of de Lynx kiezen, als je genoeg geld had om je batterijen om de drie uur te vervangen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, voor die tijd had je enkel dat grote logge grijze ding.
En je moest natuurlijk de color hebben want; POKEMON GOLD GODVERREDOMME!
Pics.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef Picchia het volgende:
Ik zie dat mijn eerste vriendinnetje naakt op internet staat.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef Picchia het volgende:
Ik zie dat mijn eerste vriendinnetje naakt op internet staat.
quote:
Ben heel open minded.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar geinteresseerd in was.
Koos zou zeggen: scoops zijn altijd leuk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar geinteresseerd in was.
Hoeveel geeft je oma je nou daarvoor?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:13 schreef waht het volgende:
Zo, rapport de deur uit. Eindelijk avondeten.
NAAKT!quote:
O'really?quote:
Een (wannabe) Miss Holland?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:23 schreef Picchia het volgende:
Mag niet van remlof. Gebruik Google maar.
Ach ja.quote:
Ze lijkt een beetje op Amanda Seyfriedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef Picchia het volgende:
http://i42.tinypic.com/2ai321y.jpg
http://i42.tinypic.com/2lsa491.jpg
Zo ken ik haar. Uit mijn oude fotos map.
Een aai over de bol.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Hoeveel geeft je oma je nou daarvoor?
Ach joh. Die denkt nu tien jaar dat ze er is en het helemaal maakt, maar heeft vervolgens op haar dertigste niets meer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:51 schreef Picchia het volgende:
Ik gun het haar niet. Maar dat verklaart wel waarom ze zo arrogant reageerde de vorige keer dat ik haar toevallig tegenkwam.
Zodra ze iets meer geld denken te verdienen dan jij doet, reageren ze altijd arrogant. Dat is iets waar je aan zou moeten wennen, aan de andere kant heb ik makkelijk praten omdat ik een underachiever ben die in het Gooi woont en aan dat soort personen gewend ben geraakt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:51 schreef Picchia het volgende:
Ik gun het haar niet. Maar dat verklaart wel waarom ze zo arrogant reageerde de vorige keer dat ik haar toevallig tegenkwam.
Rood en blauw.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik had altijd Pokemon Gold en Pokemon Crystal op de GBA.
Al mijn vrienden hadden nog een GBC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |