quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:55 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_zanger_Queen__.html
Queen
Hopeloze vervanger
Onderschrift bij foto: priceless
Die goede oude tijd dat je na de basisschool met vriendjes naar huis ging en uren ging spelen om een heel park op te bouwen met genoeg bezoekers om een kamikaze rollercoaster te bouwen. Al die moeite enkel om 50 mensen de dood in te sturen.quote:
Hoe heette die kat ook alweer? Ik had al z'n games destijds.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:57 schreef eriksd het volgende:
Ik ben opgegroeid met de Davilex games.
Ik kan me alleen maar herinneren de meest vette dingen te bouwen waar nooit iemand indurfdequote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die goede oude tijd dat je na de basisschool met vriendjes naar huis ging en uren ging spelen om een heel park op te bouwen met genoeg bezoekers om een kamikaze rollercoaster te bouwen.
Good times, good times.
A2-racer II?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:57 schreef eriksd het volgende:
Ik ben opgegroeid met de Davilex games.
Redcat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe heette die kat ook alweer?
Wij mochten in het ICT lokaal amper FPSsen meer spelen nadat de directeur doorkreeg dat er swatsikas in wolfenstein zaten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef GSbrder het volgende:
Duke Nukem, dat was ook vet.
[ afbeelding ]
Geweldig vrouwbeeld bouwde je daar op, als klein jochie.
Aah ook uren aan verspild inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef GSbrder het volgende:
Duke Nukem, dat was ook vet.
[ afbeelding ]
Geweldig vrouwbeeld bouwde je daar op, als klein jochie.
Carmageddon was leuker op een netwerkje.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Aah ook uren aan verspild inderdaad.
Heb nooit veel meer gespeeld dan dat eigenlijk, Carmageddon, RCT, GTA 1, Wolffenstein, Redcat en Duke Nukem oh en Jazz Jack Rabbit ofzo.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Carmageddon was leuker op een netwerkje.
Road Rashquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:06 schreef GSbrder het volgende:
Hoe heette die motorrace-game waarbij je met een ketting (o.i.d.) andere motorrijders in elkaar moest meppen?
Thanks!quote:
Dat doet me denken aan mijn basisschool vriendjes, met wie ik dat speelde. Ik zie op Google dat hij nu een mislukte DJ is.quote:
Games uit 1991. Mja, waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:08 schreef Voorschrift het volgende:
We moeten deze SC nu wel afschermen voor minderjarigen, straks vinden ze ons oud.
Precies, en daarna de goede ouwe tijd dat Gameboy Color een revolutie was en je je ouders z.s.m. naar de winkel trapte.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Games uit 1991. Mja, waarschijnlijk wel.
De Gameboy color was er idd pas in 1998.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, en daarna de goede ouwe tijd dat Gameboy Color een revolutie was en je je ouders z.s.m. naar de winkel trapte.
Daarom, voor die tijd had je enkel dat grote logge grijze ding.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Gameboy color was er idd pas in 1998.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |