Ik ken deze whisky van een bezoek aan de whisk(e)yproeverij in Geertruidenberg.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:12 schreef ace_eleven het volgende:
Ook maar weer eens een flesje opgepikt bij de wilde whiskydagen
[ afbeelding ]
Weet er niet zo veel over, nog niet geproefd, maar stond bij dat hij ook wat zoetig was. Ik dacht dat het misschien wel een aardige whisky was om voor de Aberlour A'bundah te drinken
Iemand ervaring met deze fles?
Dat is absoluut waar!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel...
Ik durf ook wel te stellen dat vele Japanse whiskies minimaal zo goed zijn als Schotse whiskies.
Maar onbekend maakt vaak onbemind en dat is in dit geval zeker niet terecht...
Nice.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:12 schreef ace_eleven het volgende:
Ook maar weer eens een flesje opgepikt bij de wilde whiskydagen
[ afbeelding ]
Weet er niet zo veel over, nog niet geproefd, maar stond bij dat hij ook wat zoetig was. Ik dacht dat het misschien wel een aardige whisky was om voor de Aberlour A'bundah te drinken
Iemand ervaring met deze fles?
Per definitie? Als in, geen drank doordeweeks?quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:04 schreef Cynix ® het volgende:
Ik krijg er dorst van!
Maar ja, ik drink pas vanaf vrijdagavond.
Ja, in principe geen drank doordeweeks, al maak ik voor een feestje of verjaardag nog wel eens een klein uitzonderingetje. Nou ja, werken, geld, gezondheid, speelt allemaal mee. Ik drink liever wat duurder in het weekend als ik dan moet kiezen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Per definitie? Als in, geen drank doordeweeks?
Connemara, Connemara on my mindquote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef Atmosphere82 het volgende:
Een whiskey die ik absoluut niet kan weerstaan: (!!!)![]()
[ afbeelding ]
Ik heb meer dat ik af en toe gewoon een paar dagen niet drink, ofwel omdat ik er gewoon geen zin in heb (komt vaak voor na een avond stappen of een feestje), ofwel omdat ik niet elke dag in de week alcohol wil drinken. Zo heb ik de afgelopen twee dagen geen druppel alcohol gehad, maar ga ik vanavond wel weer iets lekkers nemen. :-)quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, in principe geen drank doordeweeks, al maak ik voor een feestje of verjaardag nog wel eens een klein uitzonderingetje. Nou ja, werken, geld, gezondheid, speelt allemaal mee. Ik drink liever wat duurder in het weekend als ik dan moet kiezen.
Wat heb je gehaald? Ik pik vanmiddag nog even een Dalwhinnie 15 op, dan heb ik voorlopig wel weer even genoeg in de kast staanquote:Op donderdag 9 februari 2012 18:23 schreef Cynix ® het volgende:
Zo, toch maar even wat flesjes gehaald vanwege de WWW bij G&G. Geen idee of het écht heel goedkoop is, maar het komt allemaal wel weer op.
Zelfs met ¤6,95 verzendkosten is de Dalwhinnie 15yo nog ¤4,09 goedkoperquote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:17 schreef starbeach het volgende:
Die Dalwhinnie is bij de Drankgigant nog een stuk goedkoper, alleen loont het zich niet voor 1 fles ivm bijkomende verzendkosten. Dalwhinnie 15yo vind ik trouwens prima te drinken al ben ik wat minder fan van het bittere ondertoontje... of ben ik de enige die dat proeft?
Een Singleton 12yo en een Glenmorangie 10yo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:48 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Wat heb je gehaald? Ik pik vanmiddag nog even een Dalwhinnie 15 op, dan heb ik voorlopig wel weer even genoeg in de kast staan
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Een Singleton 12yo en een Glenmorangie 10yo.
En nog een Glen Talloch om als cadeautje te geven aan iemand.
Heerlijk spul! Lekker olie-achtig dik, prima Islayquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zit nu zelf aan de Caol Ila 12yo. Lekker om mee te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |