ja dat dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, LL11 is dichterbij dan LL12...
Je kunt bellen. Dan krijg je een acceptgiro-email die je op je smartphone wel zou kunnen checken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er morgenochtend ook manieren om mobiel kaartjes te kopen? Een of andere ticketbox app ofzo. Ik moet morgen werken en zie die kaartjes alweer door m'n neus geboord worden omdat tussenhandelaartjes zonodig alles tegelijk op moeten kopen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef TWP het volgende:
Gogol Bordello
Dropkick Murphy's
Beirut
Heideroosjes
The xx
KISS
Electric Six
Rammstein
Party Animals
Zo.
Dat is niet zo moeilijk. Een kaartje zien te krijgen is wat lastiger.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja..maar eerst mag ik van mezelf zelf ook wel komen.
voor vorig jaar deden ze het volgens mij altijd precies een half jaar voor Lowlands... waarom is dat losgelatenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er geen Lowlandskaarten verkocht. Die zijn allemaal in 2010 verkochtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor vorig jaar deden ze het volgens mij altijd precies een half jaar voor Lowlands... waarom is dat losgelaten
Wat een lading nieuwe en hippe bands...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu we toch met wens lijsten aan het stooien zijn doe ik ook mee:
Radiohead
Franz Ferdinand
Bloc Party
Noel Gallagher's High Flying Birds
Placebo
Madness
The XX
The Foals
Sígur Ros
Mumford & Sons (komen niet na hun bevestiging op PinkPop vermoed ik).
Biffy Clyro
Stereophonics
Gogol Bordello
Moss
The Strokes
The Talles Man On Earth
Moet dat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een lading nieuwe en hippe bands...
daarom zeg ik ook voor vorig jaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er geen Lowlandskaarten verkocht. Die zijn allemaal in 2010 verkocht
Nou ja, op een paar teruggehaalde zwartkaarten na dan.
Op Lowlands het liefst wel. Een handvol gevestigde namen en de rest bands die pas volgend jaar voor het eerst op Pinkpop/Werchter staanquote:
Ik ben ook een Hipsterquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op Lowlands het liefst wel. Een handvol gevestigde namen en de rest bands die pas volgend jaar voor het eerst op Pinkpop/Werchter staan
Ik ben een Lima bezoeker. Met uitstapjes naar ABC/Iquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben ook een Hipster![]()
Nee dit zijn puur namen die ik nog een keer wil zien. Met de kleine(re) bands heb ik het volle vertrouwen in de organisatie. Maarja ik ben inderdaad meer een Alpha/Grolsch/India bezoeker. Die moeten namelijk ook gevuld worden
Kom er maar in Sack, met je Radiohead/Ozzy Lowlandsplattegrondje!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Gelukkig heeft iedereen zo zijn gebied!
Daar was ik vorige keren ook een beetje bang voor. Er is ook altijd een druk email/sms/facebook aan de gang op dat moment. En dan lijkt niemand kaarten te hebben en vervolgens sta je weer met een grote groep.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Als iedereen van de groep maar kaarten krijgt morgen.
Zou jammer zijn als de ene helft vd groep wel kaarten heeft en de andere helft niet.![]()
Oja, Angus and Julia Stone helemaal vergeten in m'n lijstje. Vreemd dat die nog niet eerder zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Klein wensenlijstje(zegt helemaal niet over de haalbaarheid)
- Angus and Julia Stone
- Fleet Foxes
- Underworld(alweer? ja alweer)
- Reel Big Fish(te lang geleden)
- Gogol Bordello
- Royksopp/Fever Ray
- Sivert Hoyem
- Wolfmother
- Patrick Watson
Ja, dat begrijp ik ook echt niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Oja, Angus and Julia Stone helemaal vergeten in m'n lijstje. Vreemd dat die nog niet eerder zijn geweest.
Absoluut niet... de kans dat je ooit nog terug kan keren naar LL11 is oneindig maal kleiner dan dat je LL12 gaat meemaken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet F5'en tot dat je de in de wachtrij zit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
suffe vraag hoor maar zorg je met f5 niet juist voor dat je weer vooraan in de wachtrij wordt gegooid?
Da's niet duurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De eerste goede aanbieding voor Lowlands is nu al bij Action te krijgen
Valt best mee inderdaad, terwijl het nog wel een redelijk fijn luchtbed is. In elk geval het fijnste luchtbed dat ik tot nu toe heb meegenomen naar Lowlandsquote:
Ik heb alles al. Luchtbed, slaapzak, tent, stoeltjes, etc. etc. Ik snap mensen niet die dat elk jaar nieuw moeten kopen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De eerste goede aanbieding voor Lowlands is nu al bij Action te krijgen
Ik wel..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb alles al. Luchtbed, slaapzak, tent, stoeltjes, etc. etc. Ik snap mensen niet die dat elk jaar nieuw moeten kopen...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb alles al. Luchtbed, slaapzak, tent, stoeltjes, etc. etc. Ik snap mensen niet die dat elk jaar nieuw moeten kopen...
Het eerste jaar had ik een crappy matje. Tweede jaar had ik een crappy luchtbed. Daarna een crappy zelfopblazend matje en pas bij de vierde keer had ik een degelijk luchtbed. Dat is voor mij de redenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:44 schreef de_Paans het volgende:
Voor mensen die niks mee naar huis willen nemen is een goed, goedkoop nieuw luchtbed nooit weg, als ik een kaartje heb gaat mijn luchtbed voor de 9de keer mee naar lowlands.
Stom om gewoon spul te laten liggen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:44 schreef de_Paans het volgende:
Voor mensen die niks mee naar huis willen nemen is een goed, goedkoop nieuw luchtbed nooit weg, als ik een kaartje heb gaat mijn luchtbed voor de 9de keer mee naar lowlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |