Goed gejat, hè. Gemaakt door een of ander figuur die tegenwoordig zijn tijd elders zit te verdoen.quote:
Ja simlockvrij zeker. Geld groeit me niet op de rugquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:40 schreef ajacied4lf het volgende:
iPhone
Jezus, wat een gekkenhuis op de weg. 40 rijden op de snelweg
Stelenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:43 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja simlockvrij zeker. Geld groeit me niet op de rug
Ja verschrikkelijk. Een beetje sneeuw en heel Nederland is in rep en roer... Tokkies
Zeg, het zijn hier geen meningen maar feitelijke vaststellingenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
Twijfel tussen twee mobieltjes.
Iemand hier nog een mening over, aangezien de mensen in VBL vrij snel een mening ergens over hebben
Gast, ik heb jou in al die jaren dat ik hier kom nog niet zo vrolijk gezien. Komt toch niet door een bepaalde wedstrijd?quote:
Die gaan we hier nog jaren terugzienquote:
Denk het ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:59 schreef eight het volgende:
[..]
Die gaan we hier nog jaren terugzien
10-0 heeft wel wat ....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:29 schreef msnk het volgende:
Hier denken ze het kan nog! Eén eretreffer! Kom op!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier is het te laat.
Magic number(s).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
10-0 heeft wel wat ....
10-1 was lelijk geweest, 9-0 was ook lelijk geweest, net als 11-0.
Oh, zeker niet! Ik zag gewoon jouw post en dacht, logischerwijs, automatisch dat het daarover ging, had nog niet het hele topic doorgelezenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:21 schreef eight het volgende:
Echt een zwaktebod..
Herinneringen ophalen uit het verleden omdat ze tegenwoordig voetballes krijgen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:59 schreef eight het volgende:
[..]
Die gaan we hier nog jaren terugzien
Ja, ik kreeg vrij snel spijt van het inkoppertje dat ik achterlietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh, zeker niet! Ik zag gewoon jouw post en dacht, logischerwijs, automatisch dat het daarover ging, had nog niet het hele topic doorgelezen
[..]
Ach joh. Ajax heeft de 30, Feyenoord heeft 10.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:27 schreef eight het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg vrij snel spijt van het inkoppertje dat ik achterliet
Serieus?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Wisten jullie trouwens dat het regionummer van Rotterdam 010 is?
Toch bleven die toevalligheidjes met 10 maar komen. Het zou mij niet verbazen als erover 10 jaar een artikel uitkomt waar die wedstrijd 1 groot complot blijkt te zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Serieus?
Dat is wel vet dan .. 10 doelpunten en (0)10 als regionummer!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch bleven die toevalligheidjes met 10 maar komen. Het zou mij niet verbazen als erover 10 jaar een artikel uitkomt waar die wedstrijd 1 groot complot blijkt te zijn geweest.
Een complot, en dat allemaal vanwege Mario Beenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch bleven die toevalligheidjes met 10 maar komen. Het zou mij niet verbazen als erover 10 jaar een artikel uitkomt waar die wedstrijd 1 groot complot blijkt te zijn geweest.
Bah, dit is toch niet normaalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een propaganda dit trouwensAlsof Pepe dit expres doet.
Dat wel, werd die strafschop niet gemist door een mislukte panenka?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die tegen Getafe die aan het begin van jouw filmpje ook zit, dat is toch wel de meest terechte strafschop die ik ooit gezien heb
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet doen. Komen alleen maar ongelukken van.
Niet in mijn fobo iigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Cyanide and Happiness
Maar soms gaan ze wel iets iets ietttsss te ver
Je bent feitelijk goed ingevoerd, ja dat klopt!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel, werd die strafschop niet gemist door een mislukte panenka?
Ja, die andere darters zien er lekker uit..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een creep die darter nu op RTL7... Whitlock heet hij ofzo?
Hij kijkt gewoon eng uit z'n doppen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, die andere darters zien er lekker uit..
Veel goals, altijd leuk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef msnk het volgende:
Heerenveen - Roda JCWat een leuke samenvatting
Koudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
Goeienavond boelers!Leuke wedstrijd gezien man vanavond. Geweldig genoten.
Slotfase (laatste 2-3 minuten) was ook kostelijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef msnk het volgende:
[..]
En ook veel net-niet-goalsLeek wel pinball
Dost zijn tweede, haha
Niks gezien, komt morgen welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef msnk het volgende:
[..]
En ook veel net-niet-goalsLeek wel pinball
Dost zijn tweede, haha
Zeker. Staat al aan, moet eerst op temperatuur komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem aan dat je lekker binnen zit? Straks je elektrische dekentje. Heerlijk man.
Als het koud genoeg is willen de spelers wel rennen..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
Goeienavond boelers!Leuke wedstrijd gezien man vanavond. Geweldig genoten.
Jij bent zeker zo iemand die 's ochtends ook altijd de douche eerst warm laat worden?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niks gezien, komt morgen wel
[..]
Zeker. Staat al aan, moet eerst op temperatuur komen.
Sexcetera is weer op RTL 7!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
Nick tegen Simon, een tvprogramma
Sinds wanneer is er geen kut meer op tv?
Nou nee, dat doe ik 's avonds...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die 's ochtends ook altijd de douche eerst warm laat worden?
Je hapt niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou nee, dat doe ik 's avonds...
Wieso? Heb dat ding van hem gekregen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vriend heeft helemaal niks meer aan je met dat dekentje tegenwoordig.
Lieten ze ook allemaal zien jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slotfase (laatste 2-3 minuten) was ook kostelijk.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wieso? Heb dat ding van hem gekregen...
Als jij er elke keer naar uitkijkt om heerlijk in slaap te vallen ipv het warm te maken door met hem te rollebollen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wieso? Heb dat ding van hem gekregen...
Heb het live gezien en het was net of je naar een samenvatting zat te kijken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Lieten ze ook allemaal zien jaKrijg je nog bijna de 4-4 in, wat was het, 90+4 of zo?
Maar hij ligt al uuuuren te slapenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij er elke keer naar uitkijkt om heerlijk in slaap te vallen ipv het warm te maken door met hem te rollebollen.
Hij was natuurlijk bekaf door die uitputtingsslag tussen de lakens waar jij hem op getrakteerd had.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar hij ligt al uuuuren te slapen
Alleen op verjaardagen he...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk bekaf door die uitputtingsslag tussen de lakens waar jij hem op getrakteerd had.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom ben je vorige week voor de 2e keer 24 geworden. Ik snapte het al niet.
Ik ook...morgen werken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef msnk het volgende:
Tjah... Mensen zijn op stap misschien? Ik ga in ieder geval straks slapen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |