abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107551300
Mijn oude HTC Wildfire heb ik te lang op een nat aanrecht laten liggen en die is nu kapot (waterschade!)

Ik wil dus nu een simlockvrijtoestel kopen, maar niet al te duur. Ik zit te twijfelen tussen de Samsung Galaxy Ace en de Wildfire S.

Ik lees dat je op de Galaxy Ace niet zoveel apps kunt zetten vanwege een beperkt geheugen, maar als ik de smartphone bij www.azerty.com haal, dan zit daar een geheugenkaartje bij van 2GB.

Of heeft dat niks te maken met de hoeveelheid apps die je er op kunt zetten? :+

Wat raden jullie me aan?
Noot noot.
pi_107551321
Ik zou voor Samsung gaan.
pi_107551357
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:03 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Ik zou voor Samsung gaan.
Waarom?
Noot noot.
pi_107551450
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waarom?
Naar mijn mening is het design mooier. Daarnaast zijn HTC telefoons (naar mijn weten) vreselijk branded en iets duurder.
pi_107551461
Apps kun je vaak gewoon verplaatsen naar je externe geheugen, je geheugenkaartje in dit geval, dus dat zou geen probleem moeten vormen. :s)

Verder zou je hier eens kunnen kijken voor een vergelijking.
Persoonlijk zou ik gaan voor de HTC, maar dat komt door een aantal slechte ervaringen met Samsung :+
pi_107551477
Ik zou voor de Wildfire S gaan. De ervaring die ik met Samsung heb, is dat een groot deel van hun troep ontzettend snel kapot gaat.
pi_107551515
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef LompeHork het volgende:
Apps kun je vaak gewoon verplaatsen naar je externe geheugen, je geheugenkaartje in dit geval, dus dat zou geen probleem moeten vormen. :s)

Persoonlijk zou ik gaan voor de HTC, maar dat komt door een aantal slechte ervaringen met Samsung :+

Ik heb de Galaxy Gio (op het plaatje), en mijn ervaring is niets meer dan goed.Maar sommigen zweren het bij Samsung.
pi_107551545
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:02 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn oude HTC Wildfire heb ik te lang op een nat aanrecht laten liggen en die is nu kapot (waterschade!)

Of heeft dat niks te maken met de hoeveelheid apps die je er op kunt zetten? :+

Wat raden jullie me aan?
Het heeft deels te maken met het geheugen. Belangrijker nog is het intern geheugen. Veel van je Apps zullen internet moeten gebruiken (Buienradar, Whatsapp, Facebook, Internet Bankieren etc.) om te draaien. Die moeten op het intern geheugen, omdat ze hier gebruik van maken.
pi_107551583
quote:

Ik had ze al vergeleken en de Samsung is op papier wel beter.
Wat me tegen houdt is idd het geheugen (ik lees daar teveel negatieve dingen over) en het feit dat ik al een Wildfire heb gehad wat me prima beviel.
Noot noot.
pi_107551612
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:08 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Het heeft deels te maken met het geheugen. Belangrijker nog is het intern geheugen. Veel van je Apps zullen internet moeten gebruiken (Buienradar, Whatsapp, Facebook, Internet Bankieren etc.) om te draaien. Die moeten op het intern geheugen, omdat ze hier gebruik van maken.
En het intern geheugen heeft de Wildfire dus weer beter of lees ik dat verkeerd?
Noot noot.
pi_107551623
Ik moet natuurlijk wel fatsoenlijk kunnen Wordfeuten he :(
Noot noot.
pi_107551677
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet natuurlijk wel fatsoenlijk kunnen Wordfeuten he :(
Dat kan op beide modellen even goed.
pi_107551710
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:10 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wat me tegen houdt is idd het geheugen (ik lees daar teveel negatieve dingen over) en het feit dat ik al een Wildfire heb gehad wat me prima beviel.
Nog een reden temeer om weer voor Wildfire te gaan: je bent de interface al gewend :)

De Wildfire heeft ongeveer dubbel zoveel intern geheugen, wat betekend dat het vaak wat soepeler loopt en het ding beter om kan gaan met multitasking.
pi_107551780
quote:
Op vrijdag 3 februari 2012 12:10 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dan zou ik inderdaad voor de Ace gaan. :)
pi_107551922
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Naar mijn mening is het design mooier. Daarnaast zijn HTC telefoons (naar mijn weten) vreselijk branded en iets duurder.
Een provider is degene die een telefoon branded maakt, heeft niets met HTC te maken.
pi_107551968
quote:

Klopt, maar je kunt ze meestal niet volledig verplaatsen, blijft altijd wel een paar MB achter op de telefoon. Het scheelt alsnog wel enorm, daar niet van..
pi_107552010
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:19 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Een provider is degene die een telefoon branded maakt, heeft niets met HTC te maken.
Klopt, ik denk dat Computerfluisteraar doelt op de HTC Sense UI, niet dat dat uitmaakt voor Jojoortje, die is de interface al lang gewend.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:21 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klopt, maar je kunt ze meestal niet volledig verplaatsen, blijft altijd wel een paar MB achter op de telefoon. Het scheelt alsnog wel enorm, daar niet van..
Je hebt gelijk, maar dat is bijna niet merkbaar ;)
pi_107555100
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:15 schreef Computerfluisteraar het volgende:

[..]

Dan zou ik inderdaad voor de Ace gaan. :)
Serieus? :')
pi_107555637
Ik zou voor de Wildfire S gaan. De Wildfire ken je al en met de S heb je een veel beter scherm.
pi_107556817
Dus kan ik zeggen dat je meer apps op de Wildfire kunt zetten dan op de Ace?

Kijk ik wil niet belachelijk veel apps ofzo maar een stuk of 10 moeten wel goed kunnen draaien, zonder dat dat ding aangeeft dat er ruimtegebrek is.
Noot noot.
pi_107557871
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef Jojoortje het volgende:
Dus kan ik zeggen dat je meer apps op de Wildfire kunt zetten dan op de Ace?

Kijk ik wil niet belachelijk veel apps ofzo maar een stuk of 10 moeten wel goed kunnen draaien, zonder dat dat ding aangeeft dat er ruimtegebrek is.
Volgens GSMArena heeft de Ace 158Mb bruikbare internal storage memory voor apps en de Wildfire S 418Mb.
Lijkt me dat je met de Wildfire S dan veel beter af bent.
pi_107558240
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:44 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Volgens GSMArena heeft de Ace 158Mb bruikbare internal storage memory voor apps en de Wildfire S 418Mb.
Lijkt me dat je met de Wildfire S dan veel beter af bent.
Als die 158 mb klopt kan je nu al dat toestel afraden. Ik heb zelf een Desire met eenzelfde geheugen en daar word ik echt gestoord van. Zeker voor de Wildfire gaan dan.
pi_107558298
Samsung geeft zelf ook 158MB aan, weinig dus.
pi_107561390
Vandaar die negatieve verhalen ook over het geheugen...
Ik wacht het weekend nog even af en ga maandag bestellen dan :)

Vond het geheugen van de normale Wildfire al prima iig, dus dan zal die van de Wildfire S meer dan volstaan.
Noot noot.
pi_107561750
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:54 schreef Dimens het volgende:
Samsung geeft zelf ook 158MB aan, weinig dus.
Ja maar vandaar een extra geheugenkaartje van 2GB er bij.

Heb de verhalen hier echt wel gelezen over dat kaartje, maar ik ben echt een leek wat dat betreft. Snap nog steeds niet zo goed waarom de Wildfire S qua geheugen beter is, terwijl de Galaxy een extra geheugenkaartje er bij heeft.
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')