Wieso? Heb dat ding van hem gekregen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je vriend heeft helemaal niks meer aan je met dat dekentje tegenwoordig.
Lieten ze ook allemaal zien jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Slotfase (laatste 2-3 minuten) was ook kostelijk.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wieso? Heb dat ding van hem gekregen...
Als jij er elke keer naar uitkijkt om heerlijk in slaap te vallen ipv het warm te maken door met hem te rollebollen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wieso? Heb dat ding van hem gekregen...
Heb het live gezien en het was net of je naar een samenvatting zat te kijken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Lieten ze ook allemaal zien jaKrijg je nog bijna de 4-4 in, wat was het, 90+4 of zo?
Maar hij ligt al uuuuren te slapenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jij er elke keer naar uitkijkt om heerlijk in slaap te vallen ipv het warm te maken door met hem te rollebollen.
Hij was natuurlijk bekaf door die uitputtingsslag tussen de lakens waar jij hem op getrakteerd had.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar hij ligt al uuuuren te slapen
Alleen op verjaardagen he...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk bekaf door die uitputtingsslag tussen de lakens waar jij hem op getrakteerd had.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom ben je vorige week voor de 2e keer 24 geworden. Ik snapte het al niet.
Ik ook...morgen werken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:34 schreef msnk het volgende:
Tjah... Mensen zijn op stap misschien? Ik ga in ieder geval straks slapen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |