De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sex voor de buch was altijd leuk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:06 schreef ook_gek het volgende:
shit ik vergeet er 1 little britain!!
Dat is zo geniaal!
En natuurlijk debiteuren crediteuren
+1 omdat je net als ik van Dexter houdtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind Dexter ook fantastisch, maar in mijn omgeving wordt er eigenlijk nooit raar op gereageerd.
Geloof me ik ben wel wat gewend. Maar vind er gewoon weinig aan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
+1 omdat je net als ik van Dexter houdt
Mensen zien mij al snel als 1 of andere serial killer.. ze zijn gewoon niks gewend. Als ik mensen vertel dat ik die serie leuk vind en het bijvoorbeeld ook interessant vindt om over seriemoordenaars te lezen, dan krijg ik al snel opmerkingen erover.
Het is niet anders.. ik maak ook genoeg opmerkingen over hun, dus het blijft allemaal wel in balans.
Het is ook gewoon dood saai!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geloof me ik ben wel wat gewend. Maar vind er gewoon weinig aan.
ja stop jij eens, ik begin me meer en meer oud te voelenquote:
Ja dat is zo, mijn ouders vinden het bijvoorbeeld wel een kutserie en zien het als het verheerlijken van een seriemoordenaar. Daarom snappen ze niet dat ik het kijk. Ik zeg meestal maar gewoon dat ik het interessant vind omdat ik ook psychologie studeer, oid.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
+1 omdat je net als ik van Dexter houdt
Mensen zien mij al snel als 1 of andere serial killer.. ze zijn gewoon niks gewend. Als ik mensen vertel dat ik die serie leuk vind en het bijvoorbeeld ook interessant vindt om over seriemoordenaars te lezen, dan krijg ik al snel opmerkingen erover.
Het is niet anders.. ik maak ook genoeg opmerkingen over hun, dus het blijft allemaal wel in balans.
En als je first person shooters speeld ben je satanistisch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat is zo, mijn ouders vinden het bijvoorbeeld wel een kutserie en zien het als het verheerlijken van een seriemoordenaar. Daarom snappen ze niet dat ik het kijk. Ik zeg meestal maar gewoon dat ik het interessant vind omdat ik ook psychologie studeer, oid.
ja maar dan kan je heel veel films afkeuren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja dat is zo, mijn ouders vinden het bijvoorbeeld wel een kutserie en zien het als het verheerlijken van een seriemoordenaar. Daarom snappen ze niet dat ik het kijk. Ik zeg meestal maar gewoon dat ik het interessant vind omdat ik ook psychologie studeer, oid.
Nee joh, ik blijf de komende paar uur mezelf nog wel wakker blaffen. En nee, niet op die manier.quote:
Ik heb speciale theetjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:37 schreef twi het volgende:
Tsja, thee. Dan kun je net zo goed warm water drinken.
Klinkt wel lekker ja. Ik drink thuis alleen de herfst-thee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker
Maar de Marsepein-Rum blijft toch wel het lekkerst
nee dat nietquote:
ja maar als je speciale thee koopt, dan heb je geen suiker nodigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker ja. Ik drink thuis alleen de herfst-thee.Ben niet echt een thee drinker, lust het alleen met suiker.
Is ook niet zo gek.. ik vind de menselijke psyche ook interessant en om die reden vind ik seriemoordenaars juist ook interessant. Juist omdat ze anders zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:19 schreef -Strawberry- het volgende:
lalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:43 schreef twi het volgende:
Enige keer wanneer ik thee lekker vind is samen met een ontbijtje met croissantjes en aardbeienEn dan nog in Parijs
Oké, ik ben een kansloze softie. Kut.
Nee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lal
En ondertussen zeker ranzige koffie zuipen
Ransaapquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:46 schreef twi het volgende:
[..]
Nee.
Maar wel een suikerklontje in de thee
Waarom?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:39 schreef Sinosappel het volgende:
Theezakjes. Geef me een paar jaartjes.
Wat, ik kan jou morgenochtend niet verblijden met een ontbijtje op bed met versgebakken croissantjes en aardbeien? Het suikerklontje is optioneel hoor.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:52 schreef twi het volgende:
Ik ga ook maar slapen, tussen 9.00 en 10.00 is het kinderopvangtijd in de sportschool. Met andere woorden, MILF tijd!
Want ik ben zo'n pro hosselaar
Zeer begrijpelijke vrees. Maar wat moet je met zo'n MILF als ze van die koters heeft?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:55 schreef twi het volgende:
[..]
Stiekem durf ik nooit voor 10.00 binnen te stappen vanwege kotervrees. Niet doorvertellen.
Niks, grootspraak. Ik ben allergisch geworden voor oudere vrouwen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijke vrees. Maar wat moet je met zo'n MILF als ze van die koters heeft?
Want koters? Oder...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:58 schreef twi het volgende:
[..]
Niks, grootspraak. Ik ben allergisch geworden voor oudere vrouwen.
Ja, wanneer de eierstokken beginnen te jeuken is er bij een jongere vrouw nog wat meer tijd om die onzin uit 'r hoofd te pratenquote:
Jij hebt geen kinderwens?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, wanneer de eierstokken beginnen te jeuken is er bij een jongere vrouw nog wat meer tijd om die onzin uit 'r hoofd te praten
Nee, de eerstkomende tien jaar in elk geval niet. En daarna ben ik te oud, dus dan ook niet meer.quote:
Totdat je verliefd wordtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, de eerstkomende tien jaar in elk geval niet. En daarna ben ik te oud, dus dan ook niet meer.
Nee hoor, ik zie wat het doet met m'n zus, zo'n klein kind. Het is net een gevangenis. De vrouw moet wel heel leuk en heel jong zijn, want ik wil toch minimaal 5 jaar lekker genieten van de vrijheid, samen met iemand, voordat ik me in zo'n vast leven wil storten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Totdat je verliefd wordt
Dan is de voortplantingsdrang niet meer te stuiten
Je bent zelf toch 28? HOezo moet de vrouw dan wel "heel jong" zijn? 33 is een prima leeftijd om een kind te krijgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:04 schreef twi het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zie wat het doet met m'n zus, zo'n klein kind. Het is net een gevangenis. De vrouw moet wel heel leuk en heel jong zijn, want ik wil toch minimaal 5 jaar lekker genieten van de vrijheid, samen met iemand, voordat ik me in zo'n vast leven wil storten.
Nee had ik ook niet toen ik verliefd was.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook niet nu ik verliefd ben.
Ik ben 29. Laat het vinden van een leuke vrouw nog rond de 2 jaar duren, dan 5 jaar samen genieten. Tegen die tijd ben ik 36-37, dat vind ik al best aan de oude kant, wanneer m'n vriendin ouder is dan ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bent zelf toch 28? HOezo moet de vrouw dan wel "heel jong" zijn? 33 is een prima leeftijd om een kind te krijgen.
Inderdaad mijn moeder kan het weten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bent zelf toch 28? HOezo moet de vrouw dan wel "heel jong" zijn? 33 is een prima leeftijd om een kind te krijgen.
Mmk. Dus stel ze is 5 jaar jonger, dan kan het wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben 29. Laat het vinden van een leuke vrouw nog rond de 2 jaar duren, dan 5 jaar samen genieten. Tegen die tijd ben ik 36-37, dat vind ik al best aan de oude kant, wanneer m'n vriendin ouder is dan ik.
Dan kan 't wel ja, maar ik zie mezelf gewoon niet beginnen aan al het gedoe, ik denk dat ik er te egoistisch voor ben geworden en gewoon lekker wil genieten van 't leven samen met iemand. En dus zonder kind.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mmk. Dus stel ze is 5 jaar jonger, dan kan het wel.
Ja mijn moeder.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
36 jaar moet ook nog wel kunnen voor kinderen denk ik.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
Ik vind het leven eerlijk gezegd te leuk om een kind te nemen.
40 ook wel, ik ken er 2 die gezonde baby's hebben uitgepoeptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
36 jaar moet ook nog wel kunnen voor kinderen denk ik.
Mag toch van harte hopen dat dat geen enkele rol speeltquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:12 schreef twi het volgende:
Bovendien, m'n zus krijgt over een maandje een tweede kindje, m'n vader heeft dus al twee kleinkinderen. M'n moeder is er niet meer, dus er zit verder ook geen enkele familiaire drang achter van mijn kant, voor zover dat een rol zou spelen.
Mja, je hebt een punt. Mijn leven is best saai maar nog lang niet zo'n sleur als het zou zijn met een kind erbijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
Ja me2quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:12 schreef heloef het volgende:
Ok manquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:14 schreef Karzai het volgende:
Kinderen zijn hartstikke leuk, je beleeft dan ook je eigen jeugd weer
Ik kan me voorstellen dat dat bij anderen toch wel een rol zal spelen. Bij mensen die enigskind zijn, die toch een beetje in het huisje-boompje-beestje keurslijf worden gedrukt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:13 schreef Sinosappel het volgende:
Mag toch van harte hopen dat dat geen enkele rol speelt
Mja het kanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
40 ook wel, ik ken er 2 die gezonde baby's hebben uitgepoept
Horriblequote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat bij anderen toch wel een rol zal spelen. Bij mensen die enigskind zijn, die toch een beetje in het huisje-boompje-beestje keurslijf worden gedrukt.
Tsja, hoe is dit anders dan "een ongelukje" zijn?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:16 schreef Sinosappel het volgende:
Horrible
Je zou maar een kind zijn wat in het leven geroepen is omdat je grootouders een kleinkinderwens hadden. Damn.
Heel andere situatie?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:17 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, hoe is dit anders dan "een ongelukje" zijn?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:58 schreef KGV het volgende:
ohhw sinosappel komt hard in dezen topique pas op voor deze loco wijf ik zeg je
Neequote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:18 schreef Sinosappel het volgende:
Zal ik hier m'n signatuur van maken?
[..]
Ja!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:18 schreef Sinosappel het volgende:
Zal ik hier m'n signatuur van maken?
[..]
Mijn moeder zou graag zien dat ik later zo'n leventje zou krijgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat bij anderen toch wel een rol zal spelen. Bij mensen die enigskind zijn, die toch een beetje in het huisje-boompje-beestje keurslijf worden gedrukt.
Past veel inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Truequote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe jong je je voelt
Mijn ouders denken dat dat toch niet voor mij is weggelegd ofzo en dat ik eindig in een stacaravanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder zou graag zien dat ik later zo'n leventje zou krijgen.
Maar ik word totaal niet onder druk gezet daartoe.
Mijn moeder wil dat ik met een grote neger thuiskom (srs)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder zou graag zien dat ik later zo'n leventje zou krijgen.
Maar ik word totaal niet onder druk gezet daartoe.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Past veel inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kudt, wordt 't toch de schoenpoets pakken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn moeder wil dat ik met een grote neger thuiskom (srs)
Dus heloef?
Wat een broodje knakworst die kop. Damn, je bent echt wat je eet.quote:
Hmmmquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn moeder wil dat ik met een grote neger thuiskom (srs)
Dus heloef?
inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:25 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, jij had toch al een leuk vriendinnetje?
Ja daarom.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:30 schreef twi het volgende:
Met een neger thuiskomen snap ik dan weer wel. Mokkababies zijn wel lief.
Nou oké, als ik een donkere vriendin krijg, dan worden babies natuurlijk in één klap een optie. Een legertje Beyoncé's kweken.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:34 schreef twi het volgende:
[..]
Nou oké, als ik een donkere vriendin krijg, dan worden babies natuurlijk in één klap een optie. Een legertje Beyoncé's kweken.
Haha super flauw, maar ik moest er erg om lachenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:41 schreef twi het volgende:
How big is your cock?
- Uhm, 7 inches
That's not as big as mine, dude!
Ik stik hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha super flauw, maar ik moest er erg om lachen
Dat weet je alquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je weet al hoe oud ik ben, hoe oud ben jij eigenlijk?
Wat heeft dit nou weer te betekenenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:44 schreef twi het volgende:
[..]
Als er iemand makkelijk te hosselen is, is Sinos het wel. Het zal dus wel aan jou liggen.
Bemoei je met je eigen zakenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:44 schreef twi het volgende:
[..]
Als er iemand makkelijk te hosselen is, is Sinos het wel. Het zal dus wel aan jou liggen.
Sarcasme natuurlijk, ik dacht dat je 't wel zou herkennen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer te betekenen
Sinos niet dissenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Sarcasme natuurlijk, ik dacht dat je 't wel zou herkennen.
In de herfst kom ik je halenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja wat is deze
Harde bolster etc
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:55 schreef twi het volgende:
Karzai-dis backfired, het wordt laat, m'n posts beginnen weer zo verwarrend over te komen als kingtoppie
Ga maar slapenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:55 schreef twi het volgende:
Karzai-dis backfired, het wordt laat, m'n posts beginnen weer zo verwarrend over te komen als kingtoppie
Check deze danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:00 schreef twi het volgende:
[..]
Even muziekjes afluisteren, irritante dwangeigenschappepn ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Check deze danVan de week al gezien, vond 't niet veel. Heb veel betere treurige muziek op nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke doeiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:02 schreef twi het volgende:
[..]
Van de week al gezien, vond 't niet veel. Heb veel betere treurige muziek op nu
Hij is nog niet klaar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Latorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:04 schreef Karzai het volgende:
Dit was het dan succes met je grote neger Sinos, laters
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is nog niet klaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smaken verschillen
Heaven is a place on earth with you
Gelukkig wel, gewone Anouk vind ik wel goed hoor. Maar dit steenkolen-Engels, daar irriteer ik me wel aan.quote:
Ik hou weer niet van dat Noorse/Zweedse (?) lieflijke gefluisterquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:07 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig wel, gewone Anouk vind ik wel goed hoor. Maar dit steenkolen-Engels, daar irriteer ik me wel aan.
Ik ben van bijna alle markten thuis. Behalve metal en al die instrumentale troep die TC in wordt geslingerd. En hier word ik zo lekker depri vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik hou weer niet van dat Noorse/Zweedse (?) lieflijke gefluister
Kan wel betere depri muziek bedenkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben van bijna alle markten thuis. Behalve metal en al die instrumentale troep die TC in wordt geslingerd. En hier word ik zo lekker depri van
Ik sta altijd open voor suggestiesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan wel betere depri muziek bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harde post manquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:18 schreef ZetaOS het volgende:
Wat?
Je moeder
1. Loop rechtop en Squat 8 keer met 185 kilo.
2. Kijk niet steeds naar de grond, maar sla iedereen recht in het gezicht en geef ze een hoek op een oog, vooral als je bananen eet.
3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Natuurlijk lukt dat alleen als je er uit ziet als Zyzz, en niet als dikke Ecto Nerds als sommige van jullie hier zijn.
Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil. Fail!@
4. Grijp vrouwen.
5. Wil je oefenen met conversaties, Geeft dan maar op Ecto nerd, koop een pot Creatine of wat NoXplode. wellicht helpt dat..Deed Breivik ook.
6. Eet elke dag een stengel selderij. Nee! Snuif creatine, dat maakt je een echte man!
7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar. Echt, meen je niet![]()
8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel. Allemaal oude lauwe wijven zoals in het gezond slank topic zeker. Die zijn allemaal wanhopig op zoek naar impotent nerd zaad. Vraag naar ene Kwak de Kwark daar zo.
9. Kom naar alle meets
Allemaal mannen, nee dank u.
Enkele pointers voor online versieren:
1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie. B1TcH
2. Matig uw gebruik van en de isolatie oefening en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.
3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.
![]()
4 Respecteer vrouwen, behandel ze als prinsesjes.. die miste ik nog Nerds!
5 Hi...![]()
het is ecto van ectomorp..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Harde post man
Wat een eckto ben jij zeg
Met een Sinaasappel in je kont is met inderdaad Eckto.quote:
Lijkt me niet heel chill.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Met een Sinaasappel in je kont is met inderdaad Eckto.
Dank uquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel chill.
Welkom hier trouwens
confrontatie!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:12 schreef twi het volgende:
Bovendien, m'n zus krijgt over een maandje een tweede kindje, m'n vader heeft dus al twee kleinkinderen. M'n moeder is er niet meer, dus er zit verder ook geen enkele familiaire drang achter van mijn kant, voor zover dat een rol zou spelen.
en niet zon beetje sneeuwen ook niet. 3-8 cm voorspelt hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:20 schreef ook_gek het volgende:
Pffff me warme bed uit
Pffff koud buiten
Pffff werken
Pfffff gaat sneeuwen vandaag
Bijna weeken
whooooooohoooooooo weeeeeeeeekend bijna weeeeeekend
Sssssst dat wil ik allemaal niet horenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
en niet zon beetje sneeuwen ook niet. 3-8 cm voorspelt hier
Klinkt als een MX5quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sssssst dat wil ik allemaal niet horen
Want dan kom ik vast te zitten met m'n kleine autotje voorzien van achterwielaandrijving zonder enige hulpmiddelen op stuurbekrachteging na dan
Uhm ja dat is het ookquote:
Ik dacht al, bekend persoonquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik postte voorheen niet voor niets in PTA natuurlijk
Heel af en toe even spiekenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik dacht al, bekend persoon
Maar je komt niet meer in PTA?
oeh vet! het gaat over auto's!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sssssst dat wil ik allemaal niet horen
Want dan kom ik vast te zitten met m'n kleine autotje voorzien van achterwielaandrijving zonder enige hulpmiddelen op stuurbekrachteging na dan
Die had ik er afgelopen jaar ook in liggen, en een zak kattengrindquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh vet! het gaat over auto's!
protip voor in de sneeuw en ijs enzo in de winter vooral met achterwielaandrijving. neem een schep mee, doe ik ook als het spiegelglad is en gevaar op vastkomen
En door de sneeuw naar huisquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:22 schreef heloef het volgende:
Heerlijk dagje, alleen maar serietjes kijken op school.
nee niet echt ,maar auto's zijn meestal wel tof.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die had ik er afgelopen jaar ook in liggen, en een zak kattengrind
Werkt perfect, want zonder kom ik soms niet weg. Maar voor de redt gewoon vol gas er op en gaan.
Maar jij hebt dus wel wat met auto's begrijp ik?
nou ik vind mannen met scheppen dus heel wijs.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:53 schreef twi het volgende:
En toch zou ik een beetje bang worden van een man met een schep achterin z'n auto.
hoeveel sneeuw ligt er? In enschede niets, alleen op ongestrooide weg misschien 1 millimeter ofzo.quote:
De meest ranzige criminelen zijn erg slim, dat weet je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou ik vind mannen met scheppen dus heel wijs.
ik vind wijze mannen ongevaarlijk.
nee, maar zou kunnen....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
De meest ranzige criminelen zijn erg slim, dat weet je?
Tot nu toe denk hooguit een centimeter? Maar 't sneeuwt aardig door dus zal wel meer gaan wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoeveel sneeuw ligt er? In enschede niets, alleen op ongestrooide weg misschien 1 millimeter ofzo.
en hoeveel sneeuw ligt er morgen in het westen van het land van beemster tot gent?
ja oke.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot nu toe denk hooguit een centimeter? Maar 't sneeuwt aardig door dus zal wel meer gaan worden
Voor sommige hoeft het ook geen nut te hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, maar zou kunnen....
wijze mensen die weten dat het geen enkel nut voor hun heeft om mij wat aan te doen.
dus daarom ben ik niet bang voor wijze mensen:D
dan zijn ze niet wijs ofzoiets?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor sommige hoeft het ook geen nut te hebben.
Sprekend, inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja oke.
ik ga morgen lant ontmoeten! en supersoep!Als niet alles misgaat zoals bij dat stel rocco en dwayne . ik vind lant en supersoep lijken op rocco and dwain
( http://www.lifestyle.com.au/tv/a-place-in-spain-dawn-and-rocco/ )
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan zijn ze niet wijs ofzoiets?
Ik denk niet dat het hebben van een schep in je auto iets zegt over je geestelijke gesteldheidquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ze niet wijs zijn, dan hebben ze dus geen schep.
wel in de winter.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hebben van een schep in je auto iets zegt over je geestelijke gesteldheid
ja dat bewijst dat je wijs wilt zijn, en daarom ongevaarlijk bent ofzo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef twi het volgende:
Werkt dat ook omgekeerd? Ben ik ineens wijs wanneer ik een schep in mijn auto leg?
ja dat doet toch niemand gekkiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:14 schreef twi het volgende:
En stel nou dat ik een schep in m'n auto leg als moordwapen?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat doet toch niemand gekkie
huh. beenspieren toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga Kyra uitlaten en richting de bevroren sloten
Even die bilspieren trainen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
oke als je hond weg is, is hij misschien onder het ijs verdronken
ja precies, dan is het moord met voorbedachte rade enzo, want waarvoor leg je anders een moordwapen in de auto.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:25 schreef twi het volgende:
Maar ook in dat geval zou het wijs zijn om een schep achterin de auto te hebben. Je hebt me overtuigd, mlig.
Mijn hond ligt gewoon hier voor me voeten hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou dan hoop ik dat hij ze adem goed kan inhouden, en jij hem snel gaat redden.
Van wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:23 schreef heloef het volgende:
11 van de 17 punten behaald, best netjes.
Dus we krijgen geen foto's van jou in je superhelden outfit?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn hond ligt gewoon hier voor me voeten hoor
hahaha neequote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus we krijgen geen foto's van jou in je superhelden outfit?
Wat, in al die jaren heb je nog nooit een worstenbroodje gegeten? Bij wat voor elitaire supermarkten doe jij je boodschappen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahaha nee
Trouwens ik at nooit worstenbroodjes, op de meet voor het eerst op... En nu heb ik steeds trek in die dingen.... niet leuk
Ja erg he, het is allemaal de schuld van WTquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahaha nee
Trouwens ik at nooit worstenbroodjes, op de meet voor het eerst op... En nu heb ik steeds trek in die dingen.... niet leuk
Ja ik heb het wel eens geproefd, maar ik vond het vies... nu weer geprobeerd... omdat hongerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, in al die jaren heb je nog nooit een worstenbroodje gegeten? Bij wat voor elitaire supermarkten doe jij je boodschappen?
Ja en WT komt volgende week bij Snarf en mij slapenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja erg he, het is allemaal de schuld van WT
WT heeft snarf gehosseld?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en WT komt volgende week bij Snarf en mij slapenEN dan gaan we weer worstenbroodjes eten de volgende ochtend
Is er een slaapfeestje bij jou?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en WT komt volgende week bij Snarf en mij slapenEN dan gaan we weer worstenbroodjes eten de volgende ochtend
Oh en waarom heb je niet gezegd dan dat je het eigenlijk daarvoor niet lekker vond?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel eens geproefd, maar ik vond het vies... nu weer geprobeerd... omdat hongerEn nu vind ik het opeens lekker
Mijn smaak is veranderd
"Uhuh, worstenbroodjes eten" is een te goedkope grap hè?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat nietquote:
Nee we slapen bij Snarf!quote:
ja geen ideequote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en waarom heb je niet gezegd dan dat je het eigenlijk daarvoor niet lekker vond?
Dan had ik wat anders gemaakt voor je
Dat oproepje heb ik gemist, maar ik kan volgende week toch niet helaas.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat niet
[..]
Nee we slapen bij Snarf!
We gaan stappen toch volgende week zaterdag... zie oproepje van gister![]()
[..]
ja geen ideeIk wilde niet moeilijk doen
En nu vind ik het wel lekker
Herhaal dat oproepje andersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat niet
[..]
Nee we slapen bij Snarf!
We gaan stappen toch volgende week zaterdag... zie oproepje van gister![]()
[..]
ja geen ideeIk wilde niet moeilijk doen
En nu vind ik het wel lekker
Volgende week zaterdag gaan Snarf, Watertornado en ik Rotterdam in!quote:
Van een project, het is echt wonderbaarlijk maar ik heb alle projecten dit schooljaar behaald.quote:
Je kan inderdaad schakelen zonder koppeling. Precies op het juiste moment. De juiste snelheid wn toeren en het kan. Je voelt het als je heel voorzichtig je pook in een andere versnellign wilt drukken. Op een gegeven moment kan het.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee niet echt ,maar auto's zijn meestal wel tof.
Kon vorige winter, of 2 winters terug(weet niet meer wat het was) ook moeilijk wegkomen.
toen was me koppelingsbediening ineens tijdens het rijden afgebroken, waardoor ik niet meer kon ontkoppelen, en ik had geen zin om dat te repareren in het koude buitenweer.
kon nog wel rijden(wegrijden op startmotor, en schakelen op alleen synchroringen en dubbelclutchen voor terugschakelen)
toen wilde ik hem de schuur inkrijgen, maar dat lukte ook voor geen meter omdat er een beetje een heuveltje naar de schuurdeur was op het erf, en de voorwielen zaten toen vast in een heel licht greppeltje en daar stond me auto in stil.
ging allemaal al een beetje moeilijk om dat op de startmotor te doen....
uiteindelijk toch nog auto vrij gekregen na eerst rond de achterwielen beetje ijsvrij maken met schep enzo, en met een aanloop over het heuveltje heen gekomen.
Ben toen daarna ook nog een keer (met weer werkend koppelingspedaal) vastgekomen ergens in een woonwijk bij iemand, maar toen had ik die schep nog in de auto liggen.
perfect zijn scheppen dus
Bij sommige vrouwen kan dat wel hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef twi het volgende:
Gouden tip: praat niet over auto's wanneer je wilt versieren.
Hmzz dat ligt eraanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef twi het volgende:
Deze week niet nee.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzz dat ligt eraan
Ik vind het niet erg om over auto's en voetbal te praten
It depends.. sommige vrouwen vinden het wel leuk om eens met een cabrio te rijden bijvoorbeeld, dus dan scoor je wel punten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef twi het volgende:
Dan scoor je geen punten met het praten over een cabrio, dan scoor je punten met het voor haar deur komen rijden met een cabrio.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:26 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
It depends.. sommige vrouwen vinden het wel leuk om eens met een cabrio te rijden bijvoorbeeld, dus dan scoor je wel punten.
Dat ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:27 schreef twi het volgende:
[..]
Dan scoor je geen punten met het praten over een cabrio, dan scoor je punten met het voor haar deur komen rijden met een cabrio.
Niks gouds aan die tip. Want genoeg vrouwen die dat juist wel interesant vinden en sterker nog, een passie hebben voor auto's.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:24 schreef twi het volgende:
En gamesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzz dat ligt eraan
Ik vind het niet erg om over auto's en voetbal te praten
Ga 't vieren en breng er een DVDtje over uit. Oh wacht...quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ga 't vieren en breng er een DVDtje over uit. Oh wacht...
Jij onthoudt ook bij het praten over auto's wat je vrienden erover hebben gezegd, net als bij voetbal?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:31 schreef Myraela het volgende:
Over auto's praten met mij is vervelender voor de man dan voor mij. Ik snap er toch niets van, dus dan moet die elk detail uitleggen.
Ons seizoen kan niet meer kapotquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ga 't vieren en breng er een DVDtje over uit. Oh wacht...
Ongeveer 5 minuten ja. Bij voetbal onthoud ik het ook niet langer dan een dag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:32 schreef twi het volgende:
[..]
Jij onthoudt ook bij het praten over auto's wat je vrienden erover hebben gezegd, net als bij voetbal?
Ja die lieten ze voor de wedstrijd zien bij eredivisie livequote:
Worstenbroodjes?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:13 schreef Myraela het volgende:
Wil iemand even verzinnen wat ik ga eten, want ik weet het niet.
Uitkijken dat je FC Utrecht niet achterna gaat. Die zouden er ook niet om geven om 2 keer van Ajax te winnen, ondanks dat ze degraderen.quote:
Als cabrio bezitter kan ik je melden hldat het mee valt. Want cabrio is haren door de warquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:26 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
It depends.. sommige vrouwen vinden het wel leuk om eens met een cabrio te rijden bijvoorbeeld, dus dan scoor je wel punten.
Toen zat ik nog in de autoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die lieten ze voor de wedstrijd zien bij eredivisie live
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef ook_gek het volgende:
Wat het dan wel extra goed doet zijn de klap koplampenvan de week hoorde ik ze al een plan bedenken om er winpers op te plakken
Kijk, dat is het beste. Vrouwen die zo over voetbal denken. Hoef je ze ook niet mee naar het stadion te leuren terwijl je liever met vrienden gaat.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als cabrio bezitter kan ik je melden hldat het mee valt. Want cabrio is haren door de war
Wat het dan wel extra goed doet zijn de klap koplampenvan de week hoorde ik ze al een plan bedenken om er winpers op te plakken
Ze moeten al die miskopen ergens van betalen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:36 schreef heloef het volgende:
Het sneue is Newcastle doet dat ook.
https://shop.nufc.co.uk/c(...)10&product_id=301069`
Ik heb mij zelden zo geschaamd voor Newcastle.
Jij gaat naar het stadion?:')quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:36 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk, dat is het beste. Vrouwen die zo over voetbal denken. Hoef je ze ook niet mee naar het stadion te leuren terwijl je liever met vrienden gaat.
Emre, Owen, N'Zogbia, Smith, wat een drama.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ze moeten al die miskopen ergens van betalen.
Een wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:40 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou wel een el classico willen zien int echt.
Barcelona - Real Madrid, ook wel El Classico (De Klassieker) genoemd.quote:
Als de treinen maar blijven rijden vind ik het bestquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik ga richting ouders... en het sneeuwt al wat harderWHOEHOE
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:42 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb zin in een cornetto classico
temptation toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, keilekker.
Weet niet of ze die nog hebben.
Magnum Classic.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:49 schreef Myraela het volgende:
Deze, keilekker.
Weet niet of ze die nog hebben.
Ah okee.. dan zat ik ernaast.quote:
http://www.nu.nl/binnenla(...)st-spoor-en-weg.htmlquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de treinen maar blijven rijden vind ik het bestdan mag het nog wel blijven sneeuwen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:56 schreef LostInSpace het volgende:
Nieuwsuur faalt met creampie-vertaling
Slagroomtaart.. lol.
Na het zingen de kerk uit?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:00 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe zouden jullie creampie dan vertalen?
Roomtaartquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:00 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe zouden jullie creampie dan vertalen?
Ja de pornovariantquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Roomtaart
Of bedoel je de pornovariant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |