Hmmmquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn moeder wil dat ik met een grote neger thuiskom (srs)
Dus heloef?
inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:25 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, jij had toch al een leuk vriendinnetje?
Ja daarom.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:30 schreef twi het volgende:
Met een neger thuiskomen snap ik dan weer wel. Mokkababies zijn wel lief.
Nou oké, als ik een donkere vriendin krijg, dan worden babies natuurlijk in één klap een optie. Een legertje Beyoncé's kweken.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:34 schreef twi het volgende:
[..]
Nou oké, als ik een donkere vriendin krijg, dan worden babies natuurlijk in één klap een optie. Een legertje Beyoncé's kweken.
Haha super flauw, maar ik moest er erg om lachenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:41 schreef twi het volgende:
How big is your cock?
- Uhm, 7 inches
That's not as big as mine, dude!
Ik stik hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha super flauw, maar ik moest er erg om lachen
Dat weet je alquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je weet al hoe oud ik ben, hoe oud ben jij eigenlijk?
Wat heeft dit nou weer te betekenenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:44 schreef twi het volgende:
[..]
Als er iemand makkelijk te hosselen is, is Sinos het wel. Het zal dus wel aan jou liggen.
Bemoei je met je eigen zakenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:44 schreef twi het volgende:
[..]
Als er iemand makkelijk te hosselen is, is Sinos het wel. Het zal dus wel aan jou liggen.
Sarcasme natuurlijk, ik dacht dat je 't wel zou herkennen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer te betekenen
Sinos niet dissenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Sarcasme natuurlijk, ik dacht dat je 't wel zou herkennen.
In de herfst kom ik je halenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja wat is deze
Harde bolster etc
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:55 schreef twi het volgende:
Karzai-dis backfired, het wordt laat, m'n posts beginnen weer zo verwarrend over te komen als kingtoppie
Ga maar slapenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:55 schreef twi het volgende:
Karzai-dis backfired, het wordt laat, m'n posts beginnen weer zo verwarrend over te komen als kingtoppie
Check deze danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:00 schreef twi het volgende:
[..]
Even muziekjes afluisteren, irritante dwangeigenschappepn ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Check deze danVan de week al gezien, vond 't niet veel. Heb veel betere treurige muziek op nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke doeiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:02 schreef twi het volgende:
[..]
Van de week al gezien, vond 't niet veel. Heb veel betere treurige muziek op nu
Hij is nog niet klaar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Latorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:04 schreef Karzai het volgende:
Dit was het dan succes met je grote neger Sinos, laters
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is nog niet klaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smaken verschillen
Heaven is a place on earth with you
Gelukkig wel, gewone Anouk vind ik wel goed hoor. Maar dit steenkolen-Engels, daar irriteer ik me wel aan.quote:
Ik hou weer niet van dat Noorse/Zweedse (?) lieflijke gefluisterquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:07 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig wel, gewone Anouk vind ik wel goed hoor. Maar dit steenkolen-Engels, daar irriteer ik me wel aan.
Ik ben van bijna alle markten thuis. Behalve metal en al die instrumentale troep die TC in wordt geslingerd. En hier word ik zo lekker depri vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik hou weer niet van dat Noorse/Zweedse (?) lieflijke gefluister
Kan wel betere depri muziek bedenkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben van bijna alle markten thuis. Behalve metal en al die instrumentale troep die TC in wordt geslingerd. En hier word ik zo lekker depri van
Ik sta altijd open voor suggestiesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan wel betere depri muziek bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Harde post manquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:18 schreef ZetaOS het volgende:
Wat?
Je moeder
1. Loop rechtop en Squat 8 keer met 185 kilo.
2. Kijk niet steeds naar de grond, maar sla iedereen recht in het gezicht en geef ze een hoek op een oog, vooral als je bananen eet.
3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Natuurlijk lukt dat alleen als je er uit ziet als Zyzz, en niet als dikke Ecto Nerds als sommige van jullie hier zijn.
Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo eng mogelijk. Ook kun je natuurlijk vragen of het kassameisje een snoepje wil. Fail!@
4. Grijp vrouwen.
5. Wil je oefenen met conversaties, Geeft dan maar op Ecto nerd, koop een pot Creatine of wat NoXplode. wellicht helpt dat..Deed Breivik ook.
6. Eet elke dag een stengel selderij. Nee! Snuif creatine, dat maakt je een echte man!
7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Neuk haar. Echt, meen je niet![]()
8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien. Behalve als het enge stalkers betreft, die zien je wel. Allemaal oude lauwe wijven zoals in het gezond slank topic zeker. Die zijn allemaal wanhopig op zoek naar impotent nerd zaad. Vraag naar ene Kwak de Kwark daar zo.
9. Kom naar alle meets
Allemaal mannen, nee dank u.
Enkele pointers voor online versieren:
1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie. B1TcH
2. Matig uw gebruik van en de isolatie oefening en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.
3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.
![]()
4 Respecteer vrouwen, behandel ze als prinsesjes.. die miste ik nog Nerds!
5 Hi...![]()
het is ecto van ectomorp..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Harde post man
Wat een eckto ben jij zeg
Met een Sinaasappel in je kont is met inderdaad Eckto.quote:
Lijkt me niet heel chill.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Met een Sinaasappel in je kont is met inderdaad Eckto.
Dank uquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel chill.
Welkom hier trouwens
confrontatie!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:12 schreef twi het volgende:
Bovendien, m'n zus krijgt over een maandje een tweede kindje, m'n vader heeft dus al twee kleinkinderen. M'n moeder is er niet meer, dus er zit verder ook geen enkele familiaire drang achter van mijn kant, voor zover dat een rol zou spelen.
en niet zon beetje sneeuwen ook niet. 3-8 cm voorspelt hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:20 schreef ook_gek het volgende:
Pffff me warme bed uit
Pffff koud buiten
Pffff werken
Pfffff gaat sneeuwen vandaag
Bijna weeken
whooooooohoooooooo weeeeeeeeekend bijna weeeeeekend
Sssssst dat wil ik allemaal niet horenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
en niet zon beetje sneeuwen ook niet. 3-8 cm voorspelt hier
Klinkt als een MX5quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sssssst dat wil ik allemaal niet horen
Want dan kom ik vast te zitten met m'n kleine autotje voorzien van achterwielaandrijving zonder enige hulpmiddelen op stuurbekrachteging na dan
Uhm ja dat is het ookquote:
Ik dacht al, bekend persoonquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik postte voorheen niet voor niets in PTA natuurlijk
Heel af en toe even spiekenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik dacht al, bekend persoon
Maar je komt niet meer in PTA?
oeh vet! het gaat over auto's!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sssssst dat wil ik allemaal niet horen
Want dan kom ik vast te zitten met m'n kleine autotje voorzien van achterwielaandrijving zonder enige hulpmiddelen op stuurbekrachteging na dan
Die had ik er afgelopen jaar ook in liggen, en een zak kattengrindquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oeh vet! het gaat over auto's!
protip voor in de sneeuw en ijs enzo in de winter vooral met achterwielaandrijving. neem een schep mee, doe ik ook als het spiegelglad is en gevaar op vastkomen
En door de sneeuw naar huisquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:22 schreef heloef het volgende:
Heerlijk dagje, alleen maar serietjes kijken op school.
nee niet echt ,maar auto's zijn meestal wel tof.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die had ik er afgelopen jaar ook in liggen, en een zak kattengrind
Werkt perfect, want zonder kom ik soms niet weg. Maar voor de redt gewoon vol gas er op en gaan.
Maar jij hebt dus wel wat met auto's begrijp ik?
nou ik vind mannen met scheppen dus heel wijs.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:53 schreef twi het volgende:
En toch zou ik een beetje bang worden van een man met een schep achterin z'n auto.
hoeveel sneeuw ligt er? In enschede niets, alleen op ongestrooide weg misschien 1 millimeter ofzo.quote:
De meest ranzige criminelen zijn erg slim, dat weet je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou ik vind mannen met scheppen dus heel wijs.
ik vind wijze mannen ongevaarlijk.
nee, maar zou kunnen....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:00 schreef twi het volgende:
[..]
De meest ranzige criminelen zijn erg slim, dat weet je?
Tot nu toe denk hooguit een centimeter? Maar 't sneeuwt aardig door dus zal wel meer gaan wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoeveel sneeuw ligt er? In enschede niets, alleen op ongestrooide weg misschien 1 millimeter ofzo.
en hoeveel sneeuw ligt er morgen in het westen van het land van beemster tot gent?
ja oke.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tot nu toe denk hooguit een centimeter? Maar 't sneeuwt aardig door dus zal wel meer gaan worden
Voor sommige hoeft het ook geen nut te hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee, maar zou kunnen....
wijze mensen die weten dat het geen enkel nut voor hun heeft om mij wat aan te doen.
dus daarom ben ik niet bang voor wijze mensen:D
dan zijn ze niet wijs ofzoiets?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor sommige hoeft het ook geen nut te hebben.
Sprekend, inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja oke.
ik ga morgen lant ontmoeten! en supersoep!Als niet alles misgaat zoals bij dat stel rocco en dwayne . ik vind lant en supersoep lijken op rocco and dwain
( http://www.lifestyle.com.au/tv/a-place-in-spain-dawn-and-rocco/ )
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan zijn ze niet wijs ofzoiets?
Ik denk niet dat het hebben van een schep in je auto iets zegt over je geestelijke gesteldheidquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ze niet wijs zijn, dan hebben ze dus geen schep.
wel in de winter.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het hebben van een schep in je auto iets zegt over je geestelijke gesteldheid
ja dat bewijst dat je wijs wilt zijn, en daarom ongevaarlijk bent ofzo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:12 schreef twi het volgende:
Werkt dat ook omgekeerd? Ben ik ineens wijs wanneer ik een schep in mijn auto leg?
ja dat doet toch niemand gekkiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:14 schreef twi het volgende:
En stel nou dat ik een schep in m'n auto leg als moordwapen?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat doet toch niemand gekkie
huh. beenspieren toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga Kyra uitlaten en richting de bevroren sloten
Even die bilspieren trainen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
oke als je hond weg is, is hij misschien onder het ijs verdronken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |