Wat heeft dit nou weer te betekenenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:44 schreef twi het volgende:
[..]
Als er iemand makkelijk te hosselen is, is Sinos het wel. Het zal dus wel aan jou liggen.
Bemoei je met je eigen zakenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:44 schreef twi het volgende:
[..]
Als er iemand makkelijk te hosselen is, is Sinos het wel. Het zal dus wel aan jou liggen.
Sarcasme natuurlijk, ik dacht dat je 't wel zou herkennen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou weer te betekenen
Sinos niet dissenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Sarcasme natuurlijk, ik dacht dat je 't wel zou herkennen.
In de herfst kom ik je halenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja wat is deze
Harde bolster etc
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:55 schreef twi het volgende:
Karzai-dis backfired, het wordt laat, m'n posts beginnen weer zo verwarrend over te komen als kingtoppie
Ga maar slapenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:55 schreef twi het volgende:
Karzai-dis backfired, het wordt laat, m'n posts beginnen weer zo verwarrend over te komen als kingtoppie
Check deze danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:00 schreef twi het volgende:
[..]
Even muziekjes afluisteren, irritante dwangeigenschappepn ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Check deze danVan de week al gezien, vond 't niet veel. Heb veel betere treurige muziek op nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke doeiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:02 schreef twi het volgende:
[..]
Van de week al gezien, vond 't niet veel. Heb veel betere treurige muziek op nu
Hij is nog niet klaar!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Latorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:04 schreef Karzai het volgende:
Dit was het dan succes met je grote neger Sinos, laters
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:04 schreef twi het volgende:
[..]
Hij is nog niet klaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smaken verschillen
Heaven is a place on earth with you
Gelukkig wel, gewone Anouk vind ik wel goed hoor. Maar dit steenkolen-Engels, daar irriteer ik me wel aan.quote:
Ik hou weer niet van dat Noorse/Zweedse (?) lieflijke gefluisterquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:07 schreef twi het volgende:
[..]
Gelukkig wel, gewone Anouk vind ik wel goed hoor. Maar dit steenkolen-Engels, daar irriteer ik me wel aan.
Ik ben van bijna alle markten thuis. Behalve metal en al die instrumentale troep die TC in wordt geslingerd. En hier word ik zo lekker depri vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:10 schreef Sinosappel het volgende:
Ik hou weer niet van dat Noorse/Zweedse (?) lieflijke gefluister
Kan wel betere depri muziek bedenkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben van bijna alle markten thuis. Behalve metal en al die instrumentale troep die TC in wordt geslingerd. En hier word ik zo lekker depri van
Ik sta altijd open voor suggestiesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan wel betere depri muziek bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |