Uitkijken dat je FC Utrecht niet achterna gaat. Die zouden er ook niet om geven om 2 keer van Ajax te winnen, ondanks dat ze degraderen.quote:
Als cabrio bezitter kan ik je melden hldat het mee valt. Want cabrio is haren door de warquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:26 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
It depends.. sommige vrouwen vinden het wel leuk om eens met een cabrio te rijden bijvoorbeeld, dus dan scoor je wel punten.
Toen zat ik nog in de autoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die lieten ze voor de wedstrijd zien bij eredivisie live
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef ook_gek het volgende:
Wat het dan wel extra goed doet zijn de klap koplampenvan de week hoorde ik ze al een plan bedenken om er winpers op te plakken
Kijk, dat is het beste. Vrouwen die zo over voetbal denken. Hoef je ze ook niet mee naar het stadion te leuren terwijl je liever met vrienden gaat.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als cabrio bezitter kan ik je melden hldat het mee valt. Want cabrio is haren door de war
Wat het dan wel extra goed doet zijn de klap koplampenvan de week hoorde ik ze al een plan bedenken om er winpers op te plakken
Ze moeten al die miskopen ergens van betalen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:36 schreef heloef het volgende:
Het sneue is Newcastle doet dat ook.
https://shop.nufc.co.uk/c(...)10&product_id=301069`
Ik heb mij zelden zo geschaamd voor Newcastle.
Jij gaat naar het stadion?:')quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:36 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk, dat is het beste. Vrouwen die zo over voetbal denken. Hoef je ze ook niet mee naar het stadion te leuren terwijl je liever met vrienden gaat.
Emre, Owen, N'Zogbia, Smith, wat een drama.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:37 schreef twi het volgende:
[..]
Ze moeten al die miskopen ergens van betalen.
Een wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:40 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou wel een el classico willen zien int echt.
Barcelona - Real Madrid, ook wel El Classico (De Klassieker) genoemd.quote:
Als de treinen maar blijven rijden vind ik het bestquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik ga richting ouders... en het sneeuwt al wat harderWHOEHOE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |