ja precies, dan is het moord met voorbedachte rade enzo, want waarvoor leg je anders een moordwapen in de auto.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:25 schreef twi het volgende:
Maar ook in dat geval zou het wijs zijn om een schep achterin de auto te hebben. Je hebt me overtuigd, mlig.
Mijn hond ligt gewoon hier voor me voeten hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou dan hoop ik dat hij ze adem goed kan inhouden, en jij hem snel gaat redden.
Van wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:23 schreef heloef het volgende:
11 van de 17 punten behaald, best netjes.
Dus we krijgen geen foto's van jou in je superhelden outfit?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn hond ligt gewoon hier voor me voeten hoor
hahaha neequote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus we krijgen geen foto's van jou in je superhelden outfit?
Wat, in al die jaren heb je nog nooit een worstenbroodje gegeten? Bij wat voor elitaire supermarkten doe jij je boodschappen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahaha nee
Trouwens ik at nooit worstenbroodjes, op de meet voor het eerst op... En nu heb ik steeds trek in die dingen.... niet leuk
Ja erg he, het is allemaal de schuld van WTquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hahaha nee
Trouwens ik at nooit worstenbroodjes, op de meet voor het eerst op... En nu heb ik steeds trek in die dingen.... niet leuk
Ja ik heb het wel eens geproefd, maar ik vond het vies... nu weer geprobeerd... omdat hongerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:54 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, in al die jaren heb je nog nooit een worstenbroodje gegeten? Bij wat voor elitaire supermarkten doe jij je boodschappen?
Ja en WT komt volgende week bij Snarf en mij slapenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja erg he, het is allemaal de schuld van WT
WT heeft snarf gehosseld?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en WT komt volgende week bij Snarf en mij slapenEN dan gaan we weer worstenbroodjes eten de volgende ochtend
Is er een slaapfeestje bij jou?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en WT komt volgende week bij Snarf en mij slapenEN dan gaan we weer worstenbroodjes eten de volgende ochtend
Oh en waarom heb je niet gezegd dan dat je het eigenlijk daarvoor niet lekker vond?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel eens geproefd, maar ik vond het vies... nu weer geprobeerd... omdat hongerEn nu vind ik het opeens lekker
Mijn smaak is veranderd
"Uhuh, worstenbroodjes eten" is een te goedkope grap hè?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat nietquote:
Nee we slapen bij Snarf!quote:
ja geen ideequote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh en waarom heb je niet gezegd dan dat je het eigenlijk daarvoor niet lekker vond?
Dan had ik wat anders gemaakt voor je
Dat oproepje heb ik gemist, maar ik kan volgende week toch niet helaas.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat niet
[..]
Nee we slapen bij Snarf!
We gaan stappen toch volgende week zaterdag... zie oproepje van gister![]()
[..]
ja geen ideeIk wilde niet moeilijk doen
En nu vind ik het wel lekker
Herhaal dat oproepje andersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat niet
[..]
Nee we slapen bij Snarf!
We gaan stappen toch volgende week zaterdag... zie oproepje van gister![]()
[..]
ja geen ideeIk wilde niet moeilijk doen
En nu vind ik het wel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |