Dat vind mijn vrouw ook fijner.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsssk. Nee hoor! Liever boven dan onder!
Goede ontwikkeling toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef Zienswijze het volgende:
SCP: Marokkanen tussen de 12 en 23 jaar 65% in aanraking met de politiek gekomen. Sjezus wat is er aan de hand in deze groep? Aan sociaal-economische factoren kan het niet geheel liggen, want Turken, min of meer in dezelfde situatie, zijn lang niet zo crimineel.
En in Marokko zelf zijn ze ook niet zo crimineel. Nederland heeft deze groep, die 65%, tot semi-criminelen gecultiveerd
Inderdaad. Waarom komen Marokkanen zovaak in aanraking met de politiek?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef Zienswijze het volgende:
SCP: Marokkanen tussen de 12 en 23 jaar 65% in aanraking met de politiek gekomen. Sjezus wat is er aan de hand in deze groep? Aan sociaal-economische factoren kan het niet geheel liggen, want Turken, min of meer in dezelfde situatie, zijn lang niet zo crimineel.
En in Marokko zelf zijn ze ook niet zo crimineel. Nederland heeft deze groep, die 65%, tot semi-criminelen gecultiveerd
Hee deze is old skool.quote:
Als we er toen wat aan hadden gedaan was er nooit een Wilders, of een Fortuyn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Hee deze is old skool.
"Die ons op een broodje willen smeren."
Klassiekertje dit.
Nou niet dus. De multiculturele ontwikkelingen kunnen Europa in de toekomst nog eens geopolitiek lelijk opbreken.quote:
Oh? Ik anders nooitquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:43 schreef KoosVogels het volgende:
In aanraking met de politie. Lekker breed omschreven ook. Toen ik jong was ben ik ook regelmatig in aanraking gekomen met de politie voor allerlei kleine kutgeintjes. Hoort erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |