abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107937888
Heb je een linkje naar de pinterest accounts waar je regelmatig naar verwijst? :@
pi_107939136
Claudia, als je echt een rommeltje wilt zien moet je eens hier langskomen :@ Zooitje, zeker vergeleken met jullie huis.

De kamer van Ivan. Ik zou gewoon het behangbeest erop doen, waarom niet? De kamer van Driekus heeft hetzelfde idee, al hebben wij behangpanelen en alle muren wit. Maar juist het kleed en wat kleur op het bed deden hier de truc. Dus dat komt vast wel goed.

En Jipster over de muren: ons huis was enorm goed droog (want stond al een jaar leeg) en wij hebben voor spuitwerk gekozen. Ja, er zitten nu twee scheuren: eentje waar ooit een stukje muur stond, daar is de achtergrond dus niet goed geweest. De andere in de woonkamer zit op een plek die wij ook niet kunnen verklaren. Op onze zolder zit ook nog een scheur, maar die komt doordat midden op een lange muur de trap aan de muur vastzit en die combi van hout met muur gaat niet goed. Onze achterburen hebben eerst behang gehad en zijn pas na drie jaar gaan stucen. Juist met het idee: dan krijgen wij geen scheuren. Helaas pindakaas, ook zij hebben nu wat scheuren. Met andere woorden, je kan het niet voorspellen of voorkomen.
Je ziet de scheurtjes wel, maar eigenlijk alleen als het, zoals nu, flink koud geweest is. Dan worden ze breder (door de droogte volgens mij).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107941646
Wauw! het ziet er geweldig uit!

Ik sta op het punt om twee foto's te maken. Ééntje van onze gang, om je even te laten zien wat 'rommeltje' betekent :P . En ééntje van de lampen hier op de kast. Die geven echt fijn licht vind ik in de woonkamer.
pi_107941997
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 17:57 schreef Vlindur het volgende:
Sorry dat ik zo laat reageer, J. kwam thuis, moest eten en is al weer weg naar school. Jelte moest eten, Rienk viel en dat soort stres. :')
Ze liggen nu beide Thomas de Trein te kijken. Rienk onder zn Dora dekentje O+
Doe niet zo gek, joh, ik weet toch hoe die dingen gaan. :+ Wat lief dat ze samen liggen te kijken! Hier liggen ze allebei op bed met de waterpokken. ;(

quote:
Ivan zijn kamer zou ik misschien nog wat meer verdelen. Alles staat nu aan 1 kant van de kamer of zie ik dat verkeerd? De kleur is wel heel mooi!
Ja, helemaal waar! Aan de andere kant moest een kist komen en een grote behanggiraf. Over dat laatste twijfel ik nog even en de kist moet ik nog opknappen. Dat zal een project voor het voorjaar worden. Ik sluit niet uit dat ik nog wat schuif met de meubels.

quote:
Ik zie dat jullie nog niks voor de dakramen hebben. Had je al iets in gedachten?
Een dakraam wel, het andere dakraam niet. Rolgordijnen. Toen de gordijnen geleverd werden bleek één kant het niet te doen, dus dat rolgordijn moeten we nog krijgen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_107942039
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:16 schreef Puala het volgende:
Heb je een linkje naar de pinterest accounts waar je regelmatig naar verwijst? :@
Ik weet niet zo goed of de mensen in kwestie er prijs op stellen! Je kunt in ieder geval Stiemie en Kleurdoos even een pm sturen. En dit is mijn Pinterestpagina.
pi_107942284
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef mefke79 het volgende:

De kamer van Ivan. Ik zou gewoon het behangbeest erop doen, waarom niet? De kamer van Driekus heeft hetzelfde idee, al hebben wij behangpanelen en alle muren wit. Maar juist het kleed en wat kleur op het bed deden hier de truc. Dus dat komt vast wel goed.
Ja, ik weet niet. Ik ben bang dat er dan ineens zoveel patronen aanwezig zijn. Het patroon in het kleed is al zo sterk.

Ik heb een zooi dierenprenten verzameld die ik nog moet printen en waar ik nog lijsten voor moet kopen. Ik ga dat eerste maar alvast doen, denk ik. Even een copyshop hier in de buurt zoeken.

quote:
Je ziet de scheurtjes wel, maar eigenlijk alleen als het, zoals nu, flink koud geweest is. Dan worden ze breder (door de droogte volgens mij).
Ah, interessant. Ik zie hier en daar al heel fijne scheurtjes in de hoeken, maar die zie ik alleen als ik er met mijn neus bovenop sta.
pi_107942331
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik sta op het punt om twee foto's te maken. Ééntje van onze gang, om je even te laten zien wat 'rommeltje' betekent :P . En ééntje van de lampen hier op de kast. Die geven echt fijn licht vind ik in de woonkamer.
Dat eerste hoeft niet, hoor. :Y) Maar naar je lampen ben ik wel heel nieuwsgierig!
pi_107942378
Wat is je zolder netjes zo!! Echt gaaf! :) Ik blijf erbij dat Andy Mouse in de nok boven de trap moet ;)

Ohja, achter bed is het ook mooi om meubelplaat tegen de muur te boren. Om zo een soort van achterbord te creëren. Hebben wij ook gedaan (onze bedden zijn ook losse boxsprings/matras zonder tierelantijn) en dat bevalt erg goed, ziet er supersjiek uit!
(weinig werk en toch snel een iets aangekledere look in je slaapkamer)
I had a signature once. It was awful.
pi_107942612
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik weet niet zo goed of de mensen in kwestie er prijs op stellen! Je kunt in ieder geval Stiemie en Kleurdoos even een pm sturen. En dit is mijn Pinterestpagina.
Claudia en ik hebben redelijk wat overeenkomsten op onze Pinterestpagina, je kan ook bij mij kijken (en ik ga die van Claudia nu goed bekijken): http://pinterest.com/femke1979/
pi_107942622
Ja, die hoofdeindes kun je kant-en-klaar bij de Ikea kopen. Daar wil ik nog wel eens naar kijken. Ziet er inderdaad chique uit!

Zoiets:

pi_107942705
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Claudia en ik hebben redelijk wat overeenkomsten op onze Pinterestpagina, je kan ook bij mij kijken (en ik ga die van Claudia nu goed bekijken): http://pinterest.com/femke1979/
Ik zie op één van je plaatjes zoiets als we in onze nis gaan doen! :D
pi_107942776
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 19:58 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat eerste hoeft niet, hoor. :Y) Maar naar je lampen ben ik wel heel nieuwsgierig!

In het echt vind ik het veel zachter licht dan zo op de foto. Maar goed, zo heb je toch een idee.
pi_107942829
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

In het echt vind ik het veel zachter licht dan zo op de foto. Maar goed, zo heb je toch een idee.
Ja, precies! Zoiets had ik ook in gedachten. Sterker nog, zoiets heb ik al heel lang in gedachten, maar lief keurt ze al jaren af omdat hij ze suf vindt.
pi_107943784
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Dankjulliewel :D
pi_107943965
Die lampjes hebben wij ook nog ergens liggen, zaten ooit op onze klerenkasten. Geven inderdaad heel mooi licht.
  Moderator maandag 13 februari 2012 @ 20:32:16 #216
5428 crew  miss_sly
pi_107944265
Wij hebben van Ikea van de Hemnes serie een achterkant voor het bed dat ook een beetje kast is. Kan er zo gauw niet vinden op de site, misschien is het uit het assortiment. Het is van mdf en heeft een beetje het idee van een side table en aan de zijkanten zitten vakke om boeken of andere spullen in te leggen. Heel handig en meteen wat mee af, inderdaad. Ik vond die boxspring zo tegen de muur zo onaf.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_107944436
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben van Ikea van de Hemnes serie een achterkant voor het bed dat ook een beetje kast is. Kan er zo gauw niet vinden op de site, misschien is het uit het assortiment. Het is van mdf en heeft een beetje het idee van een side table en aan de zijkanten zitten vakke om boeken of andere spullen in te leggen. Heel handig en meteen wat mee af, inderdaad. Ik vond die boxspring zo tegen de muur zo onaf.
Dat is voor ons geen optie, want we hebben weinig doorloopruimte tussen bed en kast.

Misschien bedoel je deze?

Moderator maandag 13 februari 2012 @ 20:47:14 #218
5428 crew  miss_sly
pi_107945067
Ja, die! Wij hadden dus juist veel ruimte daar over, dus dat was voor ons ideaal. Lampjes bovenop, boeken er in en de achterkant is wat aangekleed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 13 februari 2012 @ 21:47:22 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107948415
Ik zag dat de doorloop bij jullie ietwat beperkt was Claudia, waarom heb je eigenlijk voor de kledingkast op die plek gekozen en heb je hem niet op de plek van de stoel en commode neergezet?

Ik denk dat ik in die kamer de stoel in het hoekje bij het raam zou zetten en de commode daarnaast (beiden tegen de muur van Lena d'r kamer?).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_107948945
De kast paste er op een centimeter of 5 na niet. En het voelt op een of andere manier logisch om het bed in deze opstelling precies tegenover de kast te hebben in plaats van een stuk opzij (en dan de stoel er nog naast).
  maandag 13 februari 2012 @ 22:05:31 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107949398
Ah, dat is dan weer jammer, dat de kast net niet paste.... het is idd ook altijd passen en meten met dat soort dingen, en welbeschouwd zijn de meeste slaapkamers of niet zo groot, of het formaat is dusdanig verdeeld dat het niet optimaal gebruikt kan worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107949504
Ja, dat laatste is bij ons heel erg het geval. Maar ach, het gaat prima zo. En ooit komt er een heel mooi dressoir en een grote passpiegel en zo. O+ Alleen heeft onze slaapkamer dus geen prioriteit. De meeste tijd die ik er doorbreng zie ik geen klap. :+
  maandag 13 februari 2012 @ 22:14:29 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107949870
Ik weet nog dat ik mijn huis overnam van de vorige bewoners en dat ze nog even trots de tekening van hun nieuwe huis lieten zien (4 straten verderop) mooie grote slaapkamer van 4.50 meter lang, die maar 2.70 diep was....
Nou waren ze niet erg lang, maar ik zou met m'n bed van 2.20 wel een probleem hebben; kun je je bed met goed fatsoen alleen maar in de lengte van de kamer plaatsen, en dat is met een breedte van 1.80 ook niet ideaal als de kamer 2.70 is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_107949932
We hebben nog het geluk dat we al een ondiepe kledingkast hadden.
  maandag 13 februari 2012 @ 22:20:29 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_107950202
Ja, ik zag bij Ikea vorige week dat de Pax-kasten er in 2 dieptes zijn, dat is wel vrij ideaal als je ruimte beperkt is.

Heb toevallig vorige week voor de oudste een Pax gekocht (200x66x236), maar hij heeft een kamer van 350 x 358, dus ook met z'n bed van 220x180 moet hij het maar zien te redden... gelukkig zijn ze allebei lang en slank, dus 50 cm langsloopruimte moet voor hen voldoende zijn :+
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')