Ah, ik kijk even! Het klinkt als een soort uit de kluiten gewassen kruidenrek?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:47 schreef Bleie het volgende:
Wat ik ook nog wel een aardig idee vond bij Ikea is een smalle wandplank, met daarboven een rail gemonteerd (de bygel). Kan het op de site niet vinden, maar in de catalogus staat t op blz. 163 (ook op de app).

Ik zou die stang net iets lager doen, denk ik. En hebben ze niet ook planken met een klein opstaand randje? Dat helpt ook tegen vallen. Maar niet tegen een lelijke laptop. Hoesje?quote:Op zondag 12 februari 2012 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk! Al vraag ik me af of de kans niet groot is dat de laptop ertussen schiet en naar beneden valt. En helaas is de laptop van mijn lief niet mooi genoeg om te etaleren.

Dat schiet z'n doel voorbij. Je moet een laptop lekker snel weg kunnen leggen.quote:Op maandag 13 februari 2012 06:16 schreef Bleie het volgende:
[..]
Ik zou die stang net iets lager doen, denk ik. En hebben ze niet ook planken met een klein opstaand randje? Dat helpt ook tegen vallen. Maar niet tegen een lelijke laptop. Hoesje?

In eerste instantie niet. Vriendlief begon er van de week wel weer over, maar ik ben bang dat het dan weer behoorlijk prijzig gaat worden.quote:

Het is in principe in plaats van hè, niet alsof gewone verwarming gratis isquote:Op maandag 13 februari 2012 11:20 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
In eerste instantie niet. Vriendlief begon er van de week wel weer over, maar ik ben bang dat het dan weer behoorlijk prijzig gaat worden.

Ik vind dat prachtig! Witte wanden, witte vloer. Al het kleur spat er dan vanaf. Maar ik vind deze kamer niet mooi ingericht, zowel niet qua kleur als qua indeling.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:53 schreef Leandra het volgende:
Over het wit en kleur toevoegen dmv meubels en accessoires... in m'n huizenspeurtocht blijf ik deze kinderkamer tegenkomen en ik ben er voor mezelf nog steeds niet uit of ik het nou wel of niet wat vind.
[ afbeelding ]

Haha, dat is toch geen elegante opbergoplossing. Onder de bank kan niet (want daar moet de robotstofzuiger vrij baan hebben) en over je kussensuggestie zwijg ik maar.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:04 schreef Vlindur het volgende:
Wij hebben de laptops ook wel eens onder de bank liggen Claudia, is dat niks? Of achter de kussens van de bank? (Bij ons kan het niet, ze zitten vast)

Heb jij ook zo'n lief die denkt dat een laptop onder of achter een kussen een prima plek is?quote:Op maandag 13 februari 2012 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, dat is toch geen elegante opbergoplossing. Onder de bank kan niet (want daar moet de robotstofzuiger vrij baan hebben) en over je kussensuggestie zwijg ik maar.

Sorry, ik ben zelf ook al niet van het elegante, als het maar buiten bereik van Rienk ligtquote:Op maandag 13 februari 2012 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, dat is toch geen elegante opbergoplossing. Onder de bank kan niet (want daar moet de robotstofzuiger vrij baan hebben) en over je kussensuggestie zwijg ik maar.

Dat is vloeken in de kerk, hoor! Het is onvergelijkbaar met zo'n marmoleumvloer. Dat zijn over het algemeen wanstaltige dingen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:17 schreef Leandra het volgende:
Die vloer ziet er een beetje uit als de marmoleumvloeren vroeger op de lagere school....
Het heeft idd wel wat![]()
Overigens gaat onze voorkeur uit naar een huis uit 1920-1930 dus ik weet niet hoe zo'n vloer dan oogt.

quote:Op maandag 13 februari 2012 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n lief die denkt dat een laptop onder of achter een kussen een prima plek is?![]()
![]()
![]()

Dat ligt het onder de bank of achter een kussen toch niet.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Sorry, ik ben zelf ook al niet van het elegante, als het maar buiten bereik van Rienk ligt![]()
(Hij heeft een kop koffie in onze vorige Apple gegotenDat lusten ze dus niet he
)

Als we hem snel wegmoffelen als Rienk even niet kijkt komen we er vaak nog prima mee weg hoorquote:Op maandag 13 februari 2012 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat ligt het onder de bank of achter een kussen toch niet.![]()
Er zijn sowieso maar weinig plekken veilig voor Ivan tegenwoordig.

Ivan heeft een extra zintuig voor spullen waar hij niet aan mag komen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:26 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als we hem snel wegmoffelen als Rienk even niet kijkt komen we er vaak nog prima mee weg hoor
Maar ik zou het 'ten toon stellen' op een plankje echt helemaal niks vinden. Een mooi plekje in de kast lijkt me veiliger ook.

Foei Ivan!quote:Op maandag 13 februari 2012 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan heeft een extra zintuig voor spullen waar hij niet aan mag komen.
Dat is wel zo, maar ik zou het zelf wat raar overkomen als ik zulke dure dingen te te kijk zou zetten. Daarom zou ik het in de kast doen.quote:Op maandag 13 februari 2012 14:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind 'tentoonstellen' (mooi omgeschreven!) trouwens wel iets hebben. Het past bij de Ikeagedachte dat chaos gezien mag worden als er een zekere orde in zit. Ik houd ervan.

Oké. Ik beken. Ik heb geen zín om te sorterenquote:Op maandag 13 februari 2012 14:46 schreef Claudia_x het volgende:
Tuurlijk kunnen er wel spullen weg!

Van de ene printer is de toner bijna leeg. We hebben preventief een netwerkprinter gekocht. Be prepared.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:17 schreef miss_sly het volgende:
Hebben jullie nou twee printers. Geen server waardoor je een printer weg knt doen, of zijn het specifieke printers voor bijzonder printwerk?
Leuk! Wat ik ook leuk vind is wat je bij de Ikea vaak ziet, dat ze iets decoratiefs aan de muur hangen (maar dan iets hoger) met daaronder nog allerlei bakjes als opbergruimte. Dat vind ik ook leuk. En handig.quote:Ik ben trouwens door jullie lager opgehangen schilderij boven de eettafel geïnspireerd! Goede optie ook voor hier.

Haha, goed gedaan van de netwerkprinter. Als je toch echt goede werkplekken hebt thuis, doe het dan helemaal goed, vind ikquote:Op maandag 13 februari 2012 16:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Van de ene printer is de toner bijna leeg. We hebben preventief een netwerkprinter gekocht. Be prepared.Als de oude op is gaat 'ie dus de deur uit. (Mocht iemand hem dan willen, dan mag die hem gratis hebben. Met een nieuwe toner is 'ie nog hartstikke goed.)
[..]
Leuk! Wat ik ook leuk vind is wat je bij de Ikea vaak ziet, dat ze iets decoratiefs aan de muur hangen (maar dan iets hoger) met daaronder nog allerlei bakjes als opbergruimte. Dat vind ik ook leuk. En handig.

Daarom wou ik graag een pendellamp! Erg handig, vind ik. En ook sfeervol 's avonds bij het avondeten. Dan voelen we ons net de aardappeleters.quote:Op maandag 13 februari 2012 16:34 schreef miss_sly het volgende:
We zaten bij onze eettafel met het probleem dat als de lamp aan is, hij een hele mooie schaduw werpt op de muur. Heel mooi, maar dat zo een schilderij niet ten goede komen. Maar ik vind het erg kaal zoals het u is,en de lamp is uiteraard vaak niet aan. Vandaar dat ik dat laag ophangen een goede optie vind.
Foto!quote:Wij hebben trouwens op de slaapkamer kleur aangebracht in de vorm van een nieuw dekbedovertrek. De gordijnen zijn heel donkerbruin en ik vond dat moeilijk combineren, maar we hebben er nu een overtrek met een aantal gradaties blauw. Wat knapt een kamer daarvan op!

Hier doen ze het wel allemaal in ieder geval. Je kunt ook in mijn album kijken, misschien helpt dat?quote:Op maandag 13 februari 2012 17:02 schreef Jipster het volgende:
Bij mij doen een aantal foto's het niet, o.a. die van de badkamerLigt dat aan mij?
Ja en ja. Het werd inderdaad afgeraden vanwege mogelijke scheurvorming. Het advies is om er een tijdje mee te wachten. Ik weet niet meer precies hoelang, 2 jaar? Als je er informatie over opzoekt merk je dat ook daarna nog risico op scheuren bestaat.quote:Oh, en jullie muren, heb je dat dus laten stuccen door vakman? En werd dat niet afgeraden wat betreft scheuren?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |