Doe niet zo gek, joh, ik weet toch hoe die dingen gaan.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:57 schreef Vlindur het volgende:
Sorry dat ik zo laat reageer, J. kwam thuis, moest eten en is al weer weg naar school. Jelte moest eten, Rienk viel en dat soort stres.![]()
Ze liggen nu beide Thomas de Trein te kijken. Rienk onder zn Dora dekentje![]()
Ja, helemaal waar! Aan de andere kant moest een kist komen en een grote behanggiraf. Over dat laatste twijfel ik nog even en de kist moet ik nog opknappen. Dat zal een project voor het voorjaar worden. Ik sluit niet uit dat ik nog wat schuif met de meubels.quote:Ivan zijn kamer zou ik misschien nog wat meer verdelen. Alles staat nu aan 1 kant van de kamer of zie ik dat verkeerd? De kleur is wel heel mooi!
Een dakraam wel, het andere dakraam niet. Rolgordijnen. Toen de gordijnen geleverd werden bleek één kant het niet te doen, dus dat rolgordijn moeten we nog krijgen.quote:Ik zie dat jullie nog niks voor de dakramen hebben. Had je al iets in gedachten?

Ik weet niet zo goed of de mensen in kwestie er prijs op stellen! Je kunt in ieder geval Stiemie en Kleurdoos even een pm sturen. En dit is mijn Pinterestpagina.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:16 schreef Puala het volgende:
Heb je een linkje naar de pinterest accounts waar je regelmatig naar verwijst?

Ja, ik weet niet. Ik ben bang dat er dan ineens zoveel patronen aanwezig zijn. Het patroon in het kleed is al zo sterk.quote:Op maandag 13 februari 2012 18:49 schreef mefke79 het volgende:
De kamer van Ivan. Ik zou gewoon het behangbeest erop doen, waarom niet? De kamer van Driekus heeft hetzelfde idee, al hebben wij behangpanelen en alle muren wit. Maar juist het kleed en wat kleur op het bed deden hier de truc. Dus dat komt vast wel goed.
Ah, interessant. Ik zie hier en daar al heel fijne scheurtjes in de hoeken, maar die zie ik alleen als ik er met mijn neus bovenop sta.quote:Je ziet de scheurtjes wel, maar eigenlijk alleen als het, zoals nu, flink koud geweest is. Dan worden ze breder (door de droogte volgens mij).

Dat eerste hoeft niet, hoor.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik sta op het punt om twee foto's te maken. Ééntje van onze gang, om je even te laten zien wat 'rommeltje' betekent. En ééntje van de lampen hier op de kast. Die geven echt fijn licht vind ik in de woonkamer.

Claudia en ik hebben redelijk wat overeenkomsten op onze Pinterestpagina, je kan ook bij mij kijken (en ik ga die van Claudia nu goed bekijken): http://pinterest.com/femke1979/quote:Op maandag 13 februari 2012 19:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of de mensen in kwestie er prijs op stellen! Je kunt in ieder geval Stiemie en Kleurdoos even een pm sturen. En dit is mijn Pinterestpagina.

Ik zie op één van je plaatjes zoiets als we in onze nis gaan doen!quote:Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Claudia en ik hebben redelijk wat overeenkomsten op onze Pinterestpagina, je kan ook bij mij kijken (en ik ga die van Claudia nu goed bekijken): http://pinterest.com/femke1979/

quote:Op maandag 13 februari 2012 19:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat eerste hoeft niet, hoor.Maar naar je lampen ben ik wel heel nieuwsgierig!

Ja, precies! Zoiets had ik ook in gedachten. Sterker nog, zoiets heb ik al heel lang in gedachten, maar lief keurt ze al jaren af omdat hij ze suf vindt.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het echt vind ik het veel zachter licht dan zo op de foto. Maar goed, zo heb je toch een idee.

Dankjulliewelquote:Op maandag 13 februari 2012 20:04 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Claudia en ik hebben redelijk wat overeenkomsten op onze Pinterestpagina, je kan ook bij mij kijken (en ik ga die van Claudia nu goed bekijken): http://pinterest.com/femke1979/

Dat is voor ons geen optie, want we hebben weinig doorloopruimte tussen bed en kast.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:32 schreef miss_sly het volgende:
Wij hebben van Ikea van de Hemnes serie een achterkant voor het bed dat ook een beetje kast is. Kan er zo gauw niet vinden op de site, misschien is het uit het assortiment. Het is van mdf en heeft een beetje het idee van een side table en aan de zijkanten zitten vakke om boeken of andere spullen in te leggen. Heel handig en meteen wat mee af, inderdaad. Ik vond die boxspring zo tegen de muur zo onaf.

Het is niet mijn smaak maar meneer had een klassieke inrichting toen we gingen samenwonen. Bruin tapijt, donkere meubels en hij had terracotta op de muur zitten. Het kreeg er een Italiaans sfeertje van.quote:Op woensdag 15 februari 2012 09:11 schreef Cathmar het volgende:
Mag ik even stiekem inbreken met een vraagje hier? Hellup mensen.
Ik wil mijn muren dus blauwig-grijs verven, Maar iedereen zegt: neeeee moet je niet doen. Je moet voor een warme kleur gaan.
Ik heb een bruine vloer, bruine gordijnen, grote teak kast. En ik hou niet van veel accessoires in allerlei kleuren. Maar ik hou wel van kleur. Mijn kleur moet op de muur. Maar nou twijfel ik.... en het gros van de plaatjes dat je overal ziet is met grijze, witte of bruine muren. Ik heb het style gevoel van een blinde olifant....![]()

Wat lief dat je zo meedenkt! Zo'n zak kwam ik pas tegen toen ik opties voor de pluim die ik van m'n werk had gekregen zat te bekijken. Ik denk niet dat ik er een in m'n woonkamer wil, maar ik onthoud zoiets wel voor op de kinderkamers. Het geeft me een beetje het gymtasgevoel.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 09:27 schreef Hellie_72 het volgende:
Ik heb 3 ideetjes voor het laptop / ipad opbergen:
1) Een Hangbag: een leuk zakje van volgens mij vilt die je aan de muur kunt hangen... ook bijv meerdere naast elkaar. (Ik zet even de links neer naar de sites waar ik het heb gezien, plaatjes plaatsen heb ik nog nooit gedaan... )
http://www.flinders.nl/wo(...)gers-1/hangbag-basic
2) De componibili rond, een bijzettafeltje met opbergvakken. Volgens mij ook ideaal voor jou claudia, zou je bijvoorbeeld naast je bank kunnen zetten, zodat je ook nog een extra bijzettafeltje hebt, ik kan me voorstellen dat je ook lekker met je benen op jullie gave poef zit.. dan moet je je thee/ koffie of wijntje toch nog ergens anders opzetten... Moet je alleen je kids leren dat zij niet in dit kastje mogen komen als je daar de laptop in legt.
http://www.flinders.nl/wonen/accessoires/opbergers-1/componibili
3) de padbag; De Padbag is een universele houder, die je om de leuning van je bank of stoel hangt. Een contragewicht zorgt ervoor dat de opbergzak aan de armleuning blijft hangen.
http://www.ipadclub.nl/12(...)k-voor-de-huiskamer/
Zoiets kun je misschien ook zelf maken... met een kek stofje? En dan misschien met een flap erover heen, dat het niet zo open is.
Misschien heb je er wat aan....

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Cathmar op 15-02-2012 17:39:19 ]Met een meidenkwartet

Heb je ook bij 'inspiratie' gekeken? Dat geeft je een aardig beeld van de mogelijkheden.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de site al even bekeken, maar hoewel ik wat ze hebben wel mooi vind, is het niet direct iets voor ons. Jij hebt dus 'gewoon' zelf plaatjes op internet gezocht en deze in het goede formaat opgeslagen en als jullie afbeeldingen opgestuurd?

Same here, same here.quote:Op woensdag 15 februari 2012 15:31 schreef Vlindur het volgende:
Het gouden ei vind ik echt dood eng. Krijg al shivers als ik er aan denk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |