abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107711549
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 13:19 schreef Keshet het volgende:
Welkom Minilot! *O*

Nou Eska, dat is hoopgevend zeg, dat je 1e kaartje niet aankomt. :'( Ik heb er 5 onderweg, er zal er toch wel 1 aankomen neem ik aan.

Hoeveel kaartjes hebben jullie nou gemiddeld onderweg?

Ik heb net een aantal van mijn Indiase collega's op postcrossing gewezen; ik geloof dat er binnenkort wat nieuwe leden uit India bijkomen!
Er komen gelukkig véél meer kaartjes wel aan dan niet. :P
Vooral in het begin is het echt wachten hè. Op een gegeven moment onstaat er wel een klein beetje een ritme. Maar eerst moet dat op gang komen. :)

Ik heb ook steeds het maximum aantal kaarten onderweg. Voor mij zijn dat er (pas) 6, ik mag bijna naar 7. *O*
pi_107712374
Goed, ik heb dus nu iets te versturen aan:

- Justyna van 25 uit Slowakije
- Andrew van 12 (achgos!) uit Rusland
- Manuela uit Duitsland, die wél verzoekt om 'astronomy and space cards' maar expliciet geen kaarten van opstijgende raketten. Allright! :)
- Wendy, een wat oudere mevrouw uit Amerika
En tot slot nog iemand uit Rusland:
- Katerina van 16, spaart bankbiljetten - graag eentje meesturen! :D

Aan de slag dus!
Let me see you stripped down to the bone
pi_107712572
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:07 schreef minilot het volgende:
Goed, ik heb dus nu iets te versturen aan:

- Justyna van 25 uit Slowakije
- Andrew van 12 (achgos!) uit Rusland
- Manuela uit Duitsland, die wél verzoekt om 'astronomy and space cards' maar expliciet geen kaarten van opstijgende raketten. Allright! :)
- Wendy, een wat oudere mevrouw uit Amerika
En tot slot nog iemand uit Rusland:
- Katerina van 16, spaart bankbiljetten - graag eentje meesturen! :D

Aan de slag dus!
Slowakije :o.

Jaloers is..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_107712628
Vooral wel tof omdat ik me toevallig vorige week voor een artikeltje waar ik mee bezig ben twee dagen en nachten lang heb verdiept in verschillende plannen voor themaparken in Slowakije! Met behulp van Google Translate kom je natuurlijk al een heel eind, maar ik weet nu zomaar wél hoe je 'achtbaan', 'entreeprijs' en 'spookhuis' in het Slowaaks schrijft! :') :D

Maar eens op zoek naar kaartjes nu!
pi_107715999
Vandaag een kaartje uit de Fillipijnen gehad, leuk! Er zijn maar 1000 users. Ik heb er zelf ook al een naar toegestuurd.

Zit momenteel op 21 sent, 19 received, en 6 out of 7 traveling.
Ik wacht even tot er nog een kaartje aankomt, dan stuur ik er weer 2 de wereld in.

Postcrossing *O*
pi_107718892
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:41 schreef Keshet het volgende:
Wat is het trouwens moeilijk om in een simpel winkelcentrumpje ansichtkaarten te vinden zeg!
Yup, hier ook! Net een poging gedaan, en alléén de HEMA en een klein sigarenboertje hadden ansichtkaarten. De boekhandel en de Primera hadden echt alleen maar dubbele wenskaarten, snotverdorie. Binnenkort de stad maar eens in!

Voor nu deze niet al te spannende collectie:

Het meisje uit Slowakijke wilde iets met paraplu's, dus daar kan ik die HEMA-kaart wel voor gebruiken.. :) Verder een kleine collectie kaarten (heb er nog meer gekocht) van de molens van Kinderdijk, aangezien ik daarnaast woon en er driemaalweeks tussen hardloop. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door minilot op 07-02-2012 17:17:54 ]
pi_107720871
Toch wel leuke kaartjes hoor!

Ik kon het niet laten, dus weer een kaartje aangevraagd. Ja hoor, Duitsland ;) Gelukkig een meisje/vrouw die vandaag jarig is, dus een leuk ''gefeliciteerd'' kaartje gestuurd.

Nogmaals deze link, je kunt hier meerdere setjes GRATIS anischtkaarten krijgen. Altijd mooi meegenomen toch? Als je wilt kun je je adres wel 10x invoeren. Ikzelf heb nu 3x 3 kaartjes gehad.

http://www.greenpeace.nl/getinvolved/noordzeeansichtkaarten/
pi_107722296
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:06 schreef Poesopstokje het volgende:

Ik kon het niet laten, dus weer een kaartje aangevraagd. Ja hoor, Duitsland ;) Gelukkig een meisje/vrouw die vandaag jarig is, dus een leuk ''gefeliciteerd'' kaartje gestuurd.

Nogmaals deze link, je kunt hier meerdere setjes GRATIS anischtkaarten krijgen. Altijd mooi meegenomen toch? Als je wilt kun je je adres wel 10x invoeren. Ikzelf heb nu 3x 3 kaartjes gehad.

Dank voor de tip. Had ze pas geleden aangevraagd, wist niet dat het vaker kon; dus net maar even weer aangevraagd. Als het lukt zit ik ook op 3x3, want lang geleden heb ik ook 's een setje aangevraagd. :)
pi_107722374
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:50 schreef janeway het volgende:
ik heb het ook wel eens gehad. Daarover gemaild en de zegels die ik tekort kwam zonder kosten opgestuurd gekregen.. Deden ze niet moeilijk over..
Naar aanleiding van jouw reactie heb ik naar postzegelsmetkorting gemaild en ik krijg het tekort ook kosteloos toegestuurd. Dus dank voor je reactie! :)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:48:58 #85
299969 Finland.
Met een vleugje Pools.
pi_107722418
Vandaag twee kaartjes ontvangen! Maleisië en Rusland. Alleen op die van Rusland zit geen ID, dus dat is even afwachten :P.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
  Redactie Sport dinsdag 7 februari 2012 @ 18:50:42 #86
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107722488
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:06 schreef Poesopstokje het volgende:

Bedankt voor de tip! :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_107724306
Vandaag kaartjes uit Finland en China.
En op mijn 2e account een kaartje van een 13jarig Russisch meisje.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:47:14 #88
147091 janeway
live long and prosper
pi_107725050
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:47 schreef Kaasmuisje het volgende:

[..]

Naar aanleiding van jouw reactie heb ik naar postzegelsmetkorting gemaild en ik krijg het tekort ook kosteloos toegestuurd. Dus dank voor je reactie! :)
Graag gedaan
pi_107726737

Leuk kaartje binnengekregen!!!!
pi_107726944
Ik kreeg 'n kaartje uit Duitsland vandaag, en mag er weer een sturen naar de VS. :D
pi_107727950
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet gelijk aan Fusionfreak denken :X
pi_107728051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Ik aan Mondriaan
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_107728187
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik aan Mondriaan
Klopt helemaal!!!
pi_107729991
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:43 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

Gheheheh I get your point :')
I had a signature once. It was awful.
pi_107730019
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:45 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik aan Mondriaan
Jij denkt aan wat het is, Poesopstokje en ik aan waar je die kleuren mee associeert ;)
I had a signature once. It was awful.
pi_107730066
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:19 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Tof! :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_107730303
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:33 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Jij denkt aan wat het is, Poesopstokje en ik aan waar je die kleuren mee associeert ;)
Niet alleen de kleuren, hij heeft dat hele doek nágemaakt.. En nog verrekte goed ook! :o

Ontopic; Zojuist is mijn kaartje naar Finland geregistreerd, na 7 dagen. Nieuwe kaartje mag naarrr...... Finland!
Oudere meneer, houdt van scooters. Had een leuk 3D kaartje van de Action met scooters, maar een andere NL'er had die al gestuurd.. Jammer. Heb een Greenpeace aapje gestuurd, moest hij de scooter er maar bij denken :D
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:00:20 #98
147091 janeway
live long and prosper
pi_107731354
Zo ik heb ook weer wat adresjes opgevraagd en ook wat kaarten al klaar..
Ik had van het weekend ook al 4 aangevraagd maar nog niet verstuurd, druk enzo.. Maar goed 1 naar Belgie, 1 naar Duitsland, 1 naar Italie, 1 naar Japan, 1 naar Canada, 1 naar Taiwan en 1 naar Belarus.. Redelijk gemixed. Nu kan ik er nog 2 aanvragen maar ja loopt wel in de papieren zo. Ik mag er 12 tegelijk onderweg hebben maar dat is niet zo heel slim..
Oja ook nog een kaartje gescanned, ik kwam een stapel wel geregistreerde maar niet gescande kaartjes tegen.. Zat toch ook wel een hele gave bij

http://www.postcrossing.com/postcards/FR-176135
pi_107731978
O+ O+ O+
Zij stuurt allemaal van zulke kaartjes, geweldig! O+
  Redactie Sport woensdag 8 februari 2012 @ 08:04:36 #100
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_107740427
Hehe! :D Eindelijk is mijn kaartje naar Wit-Rusland aangekomen! 37 dagen maar liefst! :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')