Ja en Jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
Ik heb Wie is de Mol gekeken maar dit wel opgenomen, ga 't morgen wel terugkijken. Alvast 1 vraag: is Nadeche al geweest en zo ja, is ze door?
Tot morgenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Tot volgende week weer allemaal!Het was gezellig vanavond
Jaaa Nadeche! Had ik het dus goed gezien in een The Winner is trailer. Ze is goed en adorable.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef Cee het volgende:
Oh, tof! Ik denk dat dit programma geen deuk in een pakje boter zal slaan qua kijkcijfers morgen maar 'n paar dagen geleden toch maar de eerste aflevering gezien en vond het echt best meevallen. En ik ben benieuwd hoe Nadeche het ervan af brengt. Had haar al in X-Factor gezien (ze was dat meisje dat moest huilen tijdens de workshops toen Sharon "I will always love you" aan de piano zong, staat me nog goed bij). En daarna heb ik haar regelmatig gezien bij optredens van het Fontys Jazz Choir, ze zingt echt zo geweldig goed.
En als de tegenpartij er niet mee eens is?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap het nu helemaal:
je denkt dat je gaat verliezen -> pak de 2500 euro als de tegenpartij het ermee eens is
Dan gaat de deal niet door en krijgt degene die de battle wint het geld.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als de tegenpartij er niet mee eens is?
Nog steeds nietsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
Nou hup hup kijkcijfers, schiet eens opBijna 9 uur
Dus je bent eigenlijk altijd tegen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan gaat de deal niet door en krijgt degene die de battle wint het geld.
Was te verwachten. Iets met first impressions en doodgooien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:34 schreef Mylene het volgende:
Ik lees 642.000 kijkers op Mediacourant.
Tenzij je de ander het geld gunt of niet helemaal zeker bent dat je wint, dan geef je de ander de deal, die stapt eruit en ga jij automatisch door.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:34 schreef Mylene het volgende:
Ik lees 642.000 kijkers op Mediacourant.
Vandaag de dag treden die aan bij elke talentenshow die wordt uitgezonden. Steeds weer dezelfde net-niets.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:13 schreef Pheno het volgende:
En de straatgoot-artiesten van vroeger hadden ook thuis mogen blijven.
John had beter moeten weten, stom dat hij niet meteen zo begonnen is...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:08 schreef Karina het volgende:
Terwijl het een stuk leuker was dan vorige week, hopelijk komen er volgende week wat mensen terug, die gisteren waren afgehaakt.
dat maakt niet uit, het concept bevalt niet en een copy van een succes is sowieso niet handig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Tenzij je de ander het geld gunt of niet helemaal zeker bent dat je wint, dan geef je de ander de deal, die stapt eruit en ga jij automatisch door.
[..]Terwijl het een stuk leuker was dan vorige week, hopelijk komen er volgende week wat mensen terug, die gisteren waren afgehaakt.
Zoiets. even kijken of het wat is. Maar goed, Wendy van Dijk had ook een hit met haar pilotaflevering van die serie van haar. Ja, vind je het gek als je dat tussen de finale van TVoH zetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:57 schreef loezzzje het volgende:
Of misschien dat de meeste mensen er toch geen zak aan vonden en niet meer zijn ingeschakeld voor de 2de aflevering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |