Ja en Jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef Cee het volgende:
Ik heb Wie is de Mol gekeken maar dit wel opgenomen, ga 't morgen wel terugkijken. Alvast 1 vraag: is Nadeche al geweest en zo ja, is ze door?
Tot morgenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
Tot volgende week weer allemaal!Het was gezellig vanavond
Jaaa Nadeche! Had ik het dus goed gezien in een The Winner is trailer. Ze is goed en adorable.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef Cee het volgende:
Oh, tof! Ik denk dat dit programma geen deuk in een pakje boter zal slaan qua kijkcijfers morgen maar 'n paar dagen geleden toch maar de eerste aflevering gezien en vond het echt best meevallen. En ik ben benieuwd hoe Nadeche het ervan af brengt. Had haar al in X-Factor gezien (ze was dat meisje dat moest huilen tijdens de workshops toen Sharon "I will always love you" aan de piano zong, staat me nog goed bij). En daarna heb ik haar regelmatig gezien bij optredens van het Fontys Jazz Choir, ze zingt echt zo geweldig goed.
En als de tegenpartij er niet mee eens is?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap het nu helemaal:
je denkt dat je gaat verliezen -> pak de 2500 euro als de tegenpartij het ermee eens is
Dan gaat de deal niet door en krijgt degene die de battle wint het geld.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
En als de tegenpartij er niet mee eens is?
Nog steeds nietsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:58 schreef Pisces29 het volgende:
Nou hup hup kijkcijfers, schiet eens opBijna 9 uur
Dus je bent eigenlijk altijd tegen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan gaat de deal niet door en krijgt degene die de battle wint het geld.
Was te verwachten. Iets met first impressions en doodgooien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:34 schreef Mylene het volgende:
Ik lees 642.000 kijkers op Mediacourant.
Tenzij je de ander het geld gunt of niet helemaal zeker bent dat je wint, dan geef je de ander de deal, die stapt eruit en ga jij automatisch door.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:34 schreef Mylene het volgende:
Ik lees 642.000 kijkers op Mediacourant.
Vandaag de dag treden die aan bij elke talentenshow die wordt uitgezonden. Steeds weer dezelfde net-niets.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:13 schreef Pheno het volgende:
En de straatgoot-artiesten van vroeger hadden ook thuis mogen blijven.
John had beter moeten weten, stom dat hij niet meteen zo begonnen is...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:08 schreef Karina het volgende:
Terwijl het een stuk leuker was dan vorige week, hopelijk komen er volgende week wat mensen terug, die gisteren waren afgehaakt.
dat maakt niet uit, het concept bevalt niet en een copy van een succes is sowieso niet handig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Tenzij je de ander het geld gunt of niet helemaal zeker bent dat je wint, dan geef je de ander de deal, die stapt eruit en ga jij automatisch door.
[..]Terwijl het een stuk leuker was dan vorige week, hopelijk komen er volgende week wat mensen terug, die gisteren waren afgehaakt.
Zoiets. even kijken of het wat is. Maar goed, Wendy van Dijk had ook een hit met haar pilotaflevering van die serie van haar. Ja, vind je het gek als je dat tussen de finale van TVoH zetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:57 schreef loezzzje het volgende:
Of misschien dat de meeste mensen er toch geen zak aan vonden en niet meer zijn ingeschakeld voor de 2de aflevering
Wordt dit herhaald danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:16 schreef Copycat het volgende:
Of nog meer herhalingen plannen. Wat volgens mij ook alleen maar irritatie opwekt en dus averechts werkt.
Volgens mij is de eerste aflevering drie keer herhaald ...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:18 schreef Pheno het volgende:
Wordt dit herhaald danJohn heeft al zo veel talentenshows heeft hij nog wel plaats om niet met zichzelf te concurreren?
Ik vind het concept juist wel leuk. Vooral als het straks om hogere bedragen gaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, het concept bevalt niet en een copy van een succes is sowieso niet handig.
Helemaal mee eens, Jeroen is echt niet leuk. Om Gerard kun je nog lachen en die weet zo af en toe nog een sneer uit te delen en volgens mij zit hij nu ook "op de bank" bij SBS, hadden ze meteen een baantje voor hem gehad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:21 schreef Mylene het volgende:
Jeroen van den Boom vind ik ook een kwal. Dan hadden ze beter Gerard Jolling kunnen nemen.
vd Boom heeft dan ook geen talent.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:30 schreef Copycat het volgende:
Die Van den Boom zit daar ook zo stom te wezen in zijn stoel. Geen enkele toegevoegde waarde doordat hij totaal geen autoriteit uitstraalt en trouwens ook niet heeft. Zijn stem telt net zo zwaar als die van de anonieme juryleden.
Ik heb een beetje een zwak voor Gerard, al sinds hij meedeed aan de Soundmixshowquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:38 schreef Copycat het volgende:
En om er nu een show rondom een zichzelf hilarisch vindende Joling omheen te bouwen, lijkt me helemaal afschuwelijk.
Daarom had de 2de aflevering ineens 2 miljoen kijkers minderquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoiets. even kijken of het wat is. Maar goed, Wendy van Dijk had ook een hit met haar pilotaflevering van die serie van haar. Ja, vind je het gek als je dat tussen de finale van TVoH zet
Gehalveerde kijkcijfersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:52 schreef loezzzje het volgende:
THE WINNER IS - 642.000
WIE IS DE MOL - 1.621.000
ORANJE FONDS DE PRINS EN DE PRINSES - 1.295.000
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef ThunderBitch het volgende:
De Winner is.... heeft pech gehad met de programma's die er tegenover stonden.
heb je idd ook een puntquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef ThunderBitch het volgende:
De Winner is.... heeft pech gehad met de programma's die er tegenover stonden.
Mensen die naar WIDM kijken, zitten al zo in het spel, dat ze dat niet willen missen.
Vorige keer, een film en een ander muziekprogramma tegelijkertijd is ook niet ideaal.
Deze keer wil natuurlijk 'iedereen' Maxima zien, dus tsja.
Kan me inderdaad voorstellen dat wanneer het om hogere bedragen gaat, dat het meer tot de verbeelding zal spreken.
De voice-over vind ik niet geweldig, weet niet wie het is. Het is nogal saai, niet sparkelend/spannend.
Het deal/no deal moment moet toch iets spannender gemaakt worden. Hoeft natuurlijk niet persé langer, maar het moet duidelijker zijn. Ik merk ook dat Beau probeert niet teveel hetzelfde te doen als bij deal of no deal, maar het is dan een beetje soft.
Ik hoop dat het wel uit te verf komt. Het is in ieder geval iets nieuws.
mmm helaas een beetje veel sneeuw hier, anders was ik morgen even de stad in gegaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ach ik vermaak me wel hoor met kijken, vond het gister geslaagd![]()
Karina, ik kwam net langs de H&M, daar stond de boxer-Beckham-reclame van gister 4x in groot formaat in de etalage, ik ben even extra langs gelopen![]()
Dat is helemaal niet zo een slecht idee, maar waarschijnlijk vindt men dat te ouderwets of te simpel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:58 schreef Mylene het volgende:
Dat SBS de Soundmixshow niet opnieuw gaat uitzenden. Maar dan zonder Henny natuurlijk.
Het heeft wel dezelfde doelgroep én het is beiden van Talpa.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Benny, ik denk dat de timing ook bepaald niet helpt, aan het einde van de zomervakantie (magere programmering) kijken mensen uit naar zo'n programma, wanneer net TV is afgelopen dan heb je toch eerder zoiets van alweer een talentenjacht. Het is mosterd na de maaltijd. Ik denk dat SBS beter de concurrentie aan zou kunnen gaan door met een uniek concept te komen, een heel ander soort programma zoals Wie is de mol of Wipeout was.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom SBS dat programma niet op de vrijdagavond programmeert, TVK is niet echt concurrentie, VI wel maar slechts voor een beperkt deel van de potentiële kijkers.
De mensen die niet gekeken hebben wist dat natuurlijk niet hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:08 schreef Karina het volgende:
Terwijl het een stuk leuker was dan vorige week, hopelijk komen er volgende week wat mensen terug, die gisteren waren afgehaakt.
Met een andere kwal gaat het beter?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:21 schreef Mylene het volgende:
Jeroen van den Boom vind ik ook een kwal. Dan hadden ze beter Gerard Jolling kunnen nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |