Ik zie echt wel wat in die belachelijke theorie hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:32 schreef MrManiak het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)12-aflevering-5.html
De special!
Hij is karig, maar wel weer leuk om te bekijken (al zeg ik het zelf)
twitter:WilliamSpaaij twitterde op maandag 06-02-2012 om 15:50:02Ik wil iedereen alvast even lekker maken voor a.s. donderdag. Wordt namelijk een zeer spectaculaire aflevering van Wie is de mol? #widm reageer retweet
Hoeveel geld heeft hij gekregen van de AVRO daarvoor?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef Beaudelaire het volgende:
twitter:WilliamSpaaij twitterde op maandag 06-02-2012 om 15:50:02Ik wil iedereen alvast even lekker maken voor a.s. donderdag. Wordt namelijk een zeer spectaculaire aflevering van Wie is de mol? #widm reageer retweet
Ligt eraan hoeveel er in de pot zat.quote:Op maandag 6 februari 2012 16:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoeveel geld heeft hij gekregen van de AVRO daarvoor?
Zal hij eruit gaan?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef Beaudelaire het volgende:
Neuh.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel er in de pot zat.
Wat?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel er in de pot zat.
Deze tweetje van William wilde ik hier ook plaatsen.ik dacht gisteren toen ik op twitter las..William houd je mond dicht je verraad het misschienquote:
Dat zou goed kunnen zijn dat ze in overleg doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:23 schreef okiokinl het volgende:
dat doen ze vast in overleg hoor, die tweets.
Art wel, dat zag je in aflevering 1. De vorige presentatoren wisten het volgens mij niet, behalve Angela Groothuizen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:21 schreef GlenSpey het volgende:
Weet de presentator, Art dus in dit geval, eigelijk wie de Mol is tijdens de opnames?
Volgens mij mogen ze er ook zelf voor kiezen of ze het te horen krijgen of niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Art wel, dat zag je in aflevering 1. De vorige presentatoren wisten het volgens mij niet, behalve Angela Groothuizen.
Wat? Dat het "spectaculair" wordt? Dat is wel een huge spoiler ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Deze tweetje van William wilde ik hier ook plaatsen.ik dacht gisteren toen ik op twitter las..William houd je mond dicht je verraad het misschien
Vrijstellingquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:12 schreef jcdragon het volgende:
1 minuut aflevering 6![]()
http://www.widm.nl/media/153-1-minuut-aflevering-6.html
Spann0nd!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:12 schreef jcdragon het volgende:
1 minuut aflevering 6![]()
http://www.widm.nl/media/153-1-minuut-aflevering-6.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |