Meer infoquote:Alweer een talentenjacht??? Ja, maar dan wel één zoals je die nog nooit gezien hebt!
The Winner is..., is namelijk de allereerste èn enige talentenjacht waarin echt zangtalent geld waard is, heel veel geld!
Kandidaten die fantastisch kunnen zingen moeten hun tegenstanders verslaan in keiharde zangduels.
Elk duel is veel geld waard, handje contantje, en het prijzengeld wordt elke
volgende ronde verdubbeld!
De winnaar gaat door in de strijd, maar de verliezer ligt er direct uit.
Het publiek bepaalt de winnaar van elk duel.
Tenzij de kandidaten onderling een deal sluiten.
Eén ding is zeker, elke kandidaat is 6 duels verwijderd van 1 miljoen euro!
Nou nou nou, wat een woordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef D. het volgende:
Die OP mag wel een keer een update krijgen
Ligt er denk ik aan wat er op de andere zender isquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dus volgende week niet meteen de bekende namen?
Inderdaad, tot zover kan ik het volgen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Geld pakken en meteen eruit.
Geen geld pakken, krijgt de winnaar het.
Had je gezien dat RTL.nl naar een topic in TAL linktequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
De OP mag wel een beetje aangepast wordenIk ben morgen vrij, heb 's middags wel even tijd.
Ja tofquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had je gezien dat RTL.nl naar een topic in TAL linkte?
http://rtl.nl/components/(...)ben-er-klaar-mee.xml
Dat begreep ik ook niet helemaal eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, tot zover kan ik het volgen.
Maar de vorige keer hadden beide 'no deal' en de mensen die het geld niet hadden gekregen waren boos dat het geld niet aan hun gegund werd. Het waren 2 groepen vrouwen.
Hoe zit dat dan?
Dan zijn de andere er zo zeker van dat ze doorgaan dat ze door willen met het geld(die je ook krijgt als je wint en er niet gedealt is)quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, tot zover kan ik het volgen.
Maar de vorige keer hadden beide 'no deal' en de mensen die het geld niet hadden gekregen waren boos dat het geld niet aan hun gegund werd. Het waren 2 groepen vrouwen.
Hoe zit dat dan?
Ik zie het niet zo snel, waar ergens staat het?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had je gezien dat RTL.nl naar een topic in TAL linkte?
http://rtl.nl/components/(...)ben-er-klaar-mee.xml
"Soundmixshow"quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo snel, waar ergens staat het?
Maar dan hadden die andere toch het geld kunnen pakken en eruit stappen? Dat snapte ik dus niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zijn de andere er zo zeker van dat ze doorgaan dat ze door willen met het geld(die je ook krijgt als je wint en er niet gedealt is)
Nee, want de een gunde zichzelf het geld(omdat ze er zo zeker van waren). Beiden teams moeten het er over eens zijn dat een van hun er met het geld vandoor gaat..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan hadden die andere toch het geld kunnen pakken en eruit stappen? Dat snapte ik dus niet.
Hah, wat leukquote:
Ooooh dat laatste wist ik dus niet! Dat word volgens mij ook niet gezegd in de uitleg in het begin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, want de een gunde zichzelf het geld(omdat ze er zo zeker van waren). Beiden teams moeten het er over eens zijn dat een van hun er met het geld vandoor gaat..
Nee, dat miste ik idd ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ooooh dat laatste wist ik dus niet! Dat word volgens mij ook niet gezegd in de uitleg in het begin.
Ow..... hm.... dus als je dealt maar toch door wil, en je wint, dan krijg je het geld. Zoiets?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zijn de andere er zo zeker van dat ze doorgaan dat ze door willen met het geld(die je ook krijgt als je wint en er niet gedealt is)
Nu dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ooooh dat laatste wist ik dus niet! Dat word volgens mij ook niet gezegd in de uitleg in het begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |