Nee nog nooit. Daarom denk ik ook niet dat ze zichtbaar zijn, maar alleen voelbaar door bijvoorbeeld een verandering in de temperatuur.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Furdinand het volgende:
Jij hebt er zeker heel wat gezien?
Ja dit is een serieus topic, bijzonder he, van mijquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:50 schreef drumstickNL het volgende:
Ik denk niet dat mensen een ziel hebben in de zin van iets door ons hele lichaam. Wat ik denk is dat onze ziel min of meer onze hersenen zijn. Waardoor er voor mij dus ook geen geesten bestaan.
Al weet ik niet of dit een serieus topic is.
U heeft national geographic gekeken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:52 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Daarom denk ik ook niet dat ze zichtbaar zijn, maar alleen voelbaar door bijvoorbeeld een verandering in de temperatuur.
Of Ghost Hunters op Syfyquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
U heeft national geographic gekeken.
Nee ik kijk alleen Discovery en CC. Geen National Geographic.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
U heeft national geographic gekeken.
Omdat zielen in bepaalde plekken worden ''opgeslagen''quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:57 schreef drumstickNL het volgende:
En alright, misschien hebben we wel een ziel. Waarom zou je dan in een soort lichaam rond blijven hangen. Als je lichaam ermee kapt is er geen reden om er nog te zijn.
Zielen worden opgeslagen in bepaalde dingen.quote:
Ja. Een ziel kan worden opgeslagen in baksteen, leisteen en bepaalde soorten boomschors. Ook kan een ziel verhuizen naar een kind wat nog geboren moet worden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:06 schreef BELASTING het volgende:
Vreemd topic, van een vreemde TS. Niettemin interessant voor een verkapte TerugVindGeest.
Geloof wel dat er geesten zijn, en dat je ze kunt 'zien'. Als zijnde voelen, door inderdaad bijvoorbeeld de temperatuur.
En waarom denk je dat die zielen worden opgeslagen? Eigenlijk zijn wij mensen dus ook een soort 'opslag', omdat de ziel in ons huist, en zodra wij doodgaan verhuist naar een ander ding/voorwerp/levend iets?
verdomme ik wist hetquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Zielen worden opgeslagen in bepaalde dingen.
Hier zijn degenen waar ik van weet:
- Baksteen.
- Leisteen.
- Bepaalde soorten boomschors.
Foutief.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:20 schreef drumstickNL het volgende:
Dat je verhaal niet klopt, geesten gaan dan vaak naar je kast, algemene kennis jong.
Wat voor ''onverklaarbaars''? Er zal vast wel een verklaring voor zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja ik geloof er helaas wel in want heb genoeg onverklaarbaars meegemaakt waardoor ik het niet kan ontkennen.
Beetje krom.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja ik geloof er helaas wel in want heb genoeg onverklaarbaars meegemaakt waardoor ik het niet kan ontkennen.
Bron?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Zielen worden opgeslagen in bepaalde dingen.
Hier zijn degenen waar ik van weet:
- Baksteen.
- Leisteen.
- Bepaalde soorten boomschors.
'Weten'quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Beetje krom.
Omdat je genoeg onverklaarbaars hebt meegemaakt geeft dit reden om zoiets dan maar te geloven zodat je er dan tenminste antwoord op hebt?
Is het altijd nodig om overal antwoord op te hebben?
Beter geen antwoord dan een fout antwoord lijkt me zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |