Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Waar Easyway staat, kan natuurlijk ook bijvoorbeeld Autoreset of een andere opdrachtgever gelezen worden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,61 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers About2Break1, hiker regio Rotterdam BAC92, hiker regio Rotterdam CvHof, hiker regio Amsterdam/Utrecht dery1990, hiker regio Groningen enpe, hiker regio Eindhoven Fireblast, hiker regio Leiden Fleauris, hiker regio Rotterdam Franknfurter, hiker regio Utrecht Hojdhopper regio Utrecht guru033[/url], hiker regio Utrecht Irritatie100, hiker regio Rotterdam joppie_saus, hiker regio Groningen Keuzer, ex-hiker regio Tilburg Kevindinhinho, hiker regio Zwolle Lekiamh, hiker regio Den Haag LeTourdeFrance, hiker regio Groningen MageTwan, hiker regio Den Bosch/Eindhoven Mallet, hiker regio Doetinchem MisterX333, hiker regio Rotterdam MuurStraat, Athlon hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Panthera., hiker regio Ede/Arnhem Riddah, hiker regio Apeldoorn RTS91, hikere regio Groningen Sobajo, hiker regio Eindhoven S-RS, hiker regio Zwolle -tape-, hiker regio Alkmaar (Autoreset) Thrasyllus, hiker regio Utrecht/Noord-Holland tw4n, hiker regio Nijmegen verse_vis, hiker regio Rotterdam Viezze, hiker regio Groningen Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Jorian29, (tijdelijk) ex-hiker regio Arnhem/Ede
Privechauffeurs BetweenTheRays, privéchauffeur regio Amsterdam/Utrecht invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Niet zo'n bijzondere dag gehad. Audi A4 2.0TDI (reed wel lekker) naar Meerkerk, alweer de bus bij Postkantoor niet kwam opdagen 40 minuten in de kou wachten is NIET fijn, maar gelukkig waren er 2 andere hikers. Daarna met een Lexus CT van Utrecht naar Breda. Onderweg gestopt voor eten, zag ik ineens dat ik een enorme schade over het hoofd had gezien. En dan niet een schade waarvan je zegt "kan gebeuren", maar een schade waarvan je zegt "hoe de fuck kan je dat over het hoofd, heb je een sterkte van +193 ofzo?". EW gebeld, uitgelegd en die zeiden dat ik het moest noteren op het formulier en dat het dan goed is. Ook nog even in Breda gemeld en het was inderdaad goed zo. Uiteindelijk net de bus gemist daar en omdat geen zin had om een uur te wachten maar even op zoek gegaan naar die halte Bergschot. Gevonden en daar kon ik zo instappen, dus dat scheelt. Wel een minuut of 20 lopen ongeveer.
Morgen Barendrecht - Son in een Nissan Qashqai en Oss - Leiden in een, jawel, Ford Ka Dus geen R'dam NW Fleauris.
Maar gisteren niet een heel bijzondere dag gehad. Wel vanaf mijn laatste adres in Laren naar Alkmaar met een andere hiker samen gereden. Vandaag 3 ritten oorspronkelijk. Van Hoofddorp naar Almere, Aalsmeer naar Almere en Almere naar Meerkerk. Eerste ging niet door, die werd maandag pas ingeleverd. Daarna 2e rit op de veiling ophalen. Dat is hughe en ze wisten niet waar dat stond. Dus een uur later had ik de auto pas. In Almere de bus gemist, lopen naar Disney en daar de bus maar genomen. Laatste rit waren de contactpersonen niet bereikbaar, dus ook 15 minuten zitten wachten. Ondertussen smsde EW voor een spoedje, bel ik, is die al weg. Helaas, maar dan maar terug ov'en vanaf de zuid locatie, waar de knop trouwens stuk is voor de bus.
Ik ben ook net thuis. Ging allemaal wel prima. Wel 45min vertraging op adres 1 waardoor alle tijden niet meer haalbaar waren. Maar de planning biechtte al op dat de tijden door hun erin waren gezet dus uiteindelijk voor 1700 afleveren dus was allemaal wel haalbaar. Volkswagen Eos was wel een mooie bak. Fijne motor.
Moet morgen naar een adres in Utrecht, net als BAC92, maar het kan volgens mij niet kloppen. Het is hetzelfde adres, en we moeten beide een 107 ophalen. Is er iemand die met deze info mij kan helpen? Het adres wat ik kreeg is een basisschool...
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Ach, Google Maps moet je niet geloven. Toen ik in Meppel zijn moest gaf Google Maps aan dat daar een kinderdagverblijf zat, maar het was toch echt een autoverhuurder.
Ah joh, dat regelen ze daar ter plekke wel. Stond laatst in Nieuwegein, moest ik in Amersfoort zijn. Dan regelen ze het vanuit een hoofdkantoor oid en dan moet je naar een andere vestiging en dan komt het verkeerde adres door. Gewoon heen kachelen, je merkt het vanzelf wel.
Ook een lekkere standaarddag gehad weer eens (na drie keer op rij geannuleerde ritten bij aankomst, of een kapotte auto).
Lekker veel rijden is wel fijn in dit weer. De keuze tussen Honda Civic en Dacia Sandero is Honda Civic Hybride geworden. Vond ik nog best lekker rijden, alleen wel veel windgeruis. Had een dakraam, dat is best lekker met de zon erop (niet open, maar dicht).
Oh ja, ik zag iemand op de snelweg die iets van 110 reed schat ik, met het raam een stukje open en een blote hand die de dakstijl vast hield Weet niet hoe lang hij zo gezeten heeft, maar ik had het nog geen seconde volgehouden.
quote:
Op donderdag 2 februari 2012 18:19 schreef Irritatie100 het volgende: Niet zo'n bijzondere dag gehad. Audi A4 2.0TDI (reed wel lekker) naar Meerkerk, alweer de bus bij Postkantoor niet kwam opdagen 40 minuten in de kou wachten is NIET fijn, maar gelukkig waren er 2 andere hikers. Daarna met een Lexus CT van Utrecht naar Breda. Onderweg gestopt voor eten, zag ik ineens dat ik een enorme schade over het hoofd had gezien. En dan niet een schade waarvan je zegt "kan gebeuren", maar een schade waarvan je zegt "hoe de fuck kan je dat over het hoofd, heb je een sterkte van +193 ofzo?". EW gebeld, uitgelegd en die zeiden dat ik het moest noteren op het formulier en dat het dan goed is. Ook nog even in Breda gemeld en het was inderdaad goed zo. Uiteindelijk net de bus gemist daar en omdat geen zin had om een uur te wachten maar even op zoek gegaan naar die halte Bergschot. Gevonden en daar kon ik zo instappen, dus dat scheelt. Wel een minuut of 20 lopen ongeveer.
Morgen Barendrecht - Son in een Nissan Qashqai en Oss - Leiden in een, jawel, Ford Ka Dus geen R'dam NW Fleauris.
Wat voor schade? Deuk, kras, iets wat jij veroorzaakt had kunnen hebben?
Op donderdag 2 februari 2012 19:43 schreef Kevindinhinho het volgende: Het adres waar we de auto's op moeten halen klopt bij mijn weten niet. Zijn wel twee verschillende auto's kentekens...
Bij mij klopte er vandaag ook weinig van. Bij mijn eerste rit moest ik de auto tussen 8:30 en 9:00 ophalen, terwijl de CP pas om 9:10 aan kwam kakken. Bij mijn tweede rit kreeg ik de VW garage als startadres, terwijl ik bij de Peugeot dealer moest zijn, een dik half uur met het OV verderop.
Die Alfa Romeo GT was wel aardig. Niet heel bijzonder, maar beter dan alles wat ik de laatste tijd heb gereden.
Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef Panthera. het volgende: Ook een lekkere standaarddag gehad weer eens (na drie keer op rij geannuleerde ritten bij aankomst, of een kapotte auto).
Lekker veel rijden is wel fijn in dit weer. De keuze tussen Honda Civic en Dacia Sandero is Honda Civic Hybride geworden. Vond ik nog best lekker rijden, alleen wel veel windgeruis. Had een dakraam, dat is best lekker met de zon erop (niet open, maar dicht).
Oh ja, ik zag iemand op de snelweg die iets van 110 reed schat ik, met het raam een stukje open en een blote hand die de dakstijl vast hield Weet niet hoe lang hij zo gezeten heeft, maar ik had het nog geen seconde volgehouden.
[..]
Wat voor schade? Deuk, kras, iets wat jij veroorzaakt had kunnen hebben?
Flinke kras op de voorbumper, waarschijnlijk heeft iemand ermee langs een andere auto geschaaft want er zat allemaal groene verf op terwijl de auto die ik reed grijs was.
Zo. Ik heb vandaag vestigingswerk gedaan. Vond het allemaal wel meevallen, lekker relaxed met die blaadjes, geen schade controleren en zo. Echter kon ik een adres in Utrecht niet vinden (slecht aangegeven) waardoor ik 1,5 uur heb gedaan over een wissel in Utrecht (ik werkte in Nieuwegein ).
Iedereen voor morgen alvast succes met de sneeuw, gaan alle ouwe taarten weer 30 rijden op de snelweg.
Ook weleens gehad, ik netjes schade genoteerd, krabbeltje gehaald. Loop terug, en het valt me opeens op dat de bumper er een beetje raar uitziet. Zat aan een kant helemaal los, toen toch maar even terug naar binnen gelopen
Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef MuurStraat het volgende: Ook weleens gehad, ik netjes schade genoteerd, krabbeltje gehaald. Loop terug, en het valt me opeens op dat de bumper er een beetje raar uitziet. Zat aan een kant helemaal los, toen toch maar even terug naar binnen gelopen
Ja, ik was al halverwege, ik ging even een broodje halen bij een benzinepomp en toen merkte ik het
ik ook wel eens bij aankomstadres dat we rondje om de auto liepen was voorbumper behoorlijk beschadigd op stoephoogte zegmaar had ik ook over het hoofd gezien maar dat is nu wel een plek geworden waar ik extra aandacht aan schenk
Wat ik wel eens over het hoofd zie zijn pitjes / sterretjes in de voorruit. Daar baal ik dan van als ik vervolgens aan het rijden ben en opeens zo'n pit zie. Daar probeer ik nu nog beter op te letten bij de inname.
Daarnaast vergeet ik nog steeds om te kijken / onthouden waar de tankdop zit.
Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef Mallet het volgende: Wat ik wel eens over het hoofd zie zijn pitjes / sterretjes in de voorruit. Daar baal ik dan van als ik vervolgens aan het rijden ben en opeens zo'n pit zie. Daar probeer ik nu nog beter op te letten bij de inname.
Klopt, let ik tegenwoordig ook goed op. Evenals op kleine deukjes onder de deuren en naast deurklinken.
En tankdop is inderdaad bekend. Ik gok eigenlijk altijd verkeerd ook
Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef Mallet het volgende: Wat ik wel eens over het hoofd zie zijn pitjes / sterretjes in de voorruit. Daar baal ik dan van als ik vervolgens aan het rijden ben en opeens zo'n pit zie. Daar probeer ik nu nog beter op te letten bij de inname.
Ik had vandaag ook een minuscuul sterretje in de voorruit over het hoofd gezien... Das wel minder op je eerste rit. Heb meteen gebeld en gelukkig werd er niet al te moeilijk gedaan. Moest het gewoon op het formulier en op de eindbestemming vermelden en toen was t goed.
Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef Franknfurter het volgende: Zo. Ik heb vandaag vestigingswerk gedaan. Vond het allemaal wel meevallen, lekker relaxed met die blaadjes, geen schade controleren en zo. Echter kon ik een adres in Utrecht niet vinden (slecht aangegeven) waardoor ik 1,5 uur heb gedaan over een wissel in Utrecht (ik werkte in Nieuwegein ).
Iedereen voor morgen alvast succes met de sneeuw, gaan alle ouwe taarten weer 30 rijden op de snelweg.
Heu heb vanmiddag nog een auto gedropt in Nieuwegein! Heb geen hikers zien lopen. Stond wel goed vol daarbinnen.
Is het easy way hoofdkantoor ver verwijderd van Breda CS? is een halfuur van te voren aanwezig zijn op Breda CS ruim op tijd of kan ik beter nog eerder aanwezig zijn?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende: Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende: Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
Dus 40 min van te voren op Breda CS zou een redelijk goede marge zijn? hopelijk geen vertragingen dan met NS.
Dus 40 min van te voren op Breda CS zou een redelijk goede marge zijn? hopelijk geen vertragingen dan met NS.
Dat moet lukken ja, ik was destijds 20 minuten van te voren op Breda CS en moest uiteindelijk nog wachten bij EW Maar goed, bij mij was het geen winter.
Wat mij opvalt is dat Aziatische auto's vaak de tankdop links hebben zitten, terwijl het bij de 'westerse' merken over het algemeen rechts zit. Kan ook toeval zijn geweest uiteraard, tot nu toe altijd goed gegokt.
Op donderdag 2 februari 2012 23:16 schreef d_sc1 het volgende: Wat mij opvalt is dat Aziatische auto's vaak de tankdop links hebben zitten, terwijl het bij de 'westerse' merken over het algemeen rechts zit. Kan ook toeval zijn geweest uiteraard, tot nu toe altijd goed gegokt.
Ja, dit is zo. Is mij ook verteld bij mijn sollicitatie bij EW eigenlijk. Is natuurlijk ook heel simpel te verklaren, ivm de rijrichtingen.
9 van de 10 auto's kun je vanaf binnen wel open doen. Druk hem gewoon open en je ziet in je spiegel wel aan welke kant die ziet. Sommige auto's hebben trouwens ook een peiltje in de tankmeter staan aan welke kant die zit.
Ik heb net nog even gekeken, en je hebt idd gelijk. Het adres in Houten bestaat niet eens, maar die straat ligt in Utrecht. Ik ga morgenochtend wel even bellen...
Aangenomen, en nu maar hopen dat de log in gegevens snel komen
Op vrijdag 3 februari 2012 12:56 schreef -tape- het volgende: Zo ik ben weer thuis. Heb de planning moeten bellen dat het niet te doen was mijn rit. Ben 2 uur onderweg geweest om 5 kilometer af te leggen.
Godver NS, zijn die wissels zeker weer niet warm genoeg ofzo. Want oh jonge jonge jonge ze zijn al drie jaar op rij écht op tijd klaar met het winterproof maken van die treinen. Wat kan ik misselijk worden van die dagbesteding die ze de ns noemen.
Op vrijdag 3 februari 2012 16:12 schreef RTS91 het volgende: Maandag twee ritten, een 520d naar Amsterdam en een Polo BM van Alkmaar naar Drachten
nieuwe 520?
Op vrijdag 3 februari 2012 16:13 schreef Neerlands_Trots het volgende: Zijn er nog AR'ers die woensdag gaan werken bij het valet parking project in Valkenburg (ZH)? Lijkt mij wel prima eigenlijk
Leek mij ook wel leuk om te doen, maar er staat dat je tot savonds laat aanwezig moet zijn en ik heb savonds house-warming in Nijmegen van een goede kennis waar ik heen wil.
Ik heb teruggemaild of het ook mogelijk was dat ik om uiterlijk 8 uur weer op weg naar huis ging, of het dan nut had om me aan te melden. Tot zover nog geen reactie terug mogen ontvangen.
Het OV is trouwens ook weer waardeloos. Zat in de trein van Groningen naar Zwolle en we vonden al dat we redelijk langzaam gingen. Roepen ze in Assen om dat de trein kapot is we moeten wachten op de intercity zodat die er achter kan en dan duwt die ofzo. Gevolg natuurlijk dat die trein extreem lang was, hij paste niet meer op de perrons
Ik word een beetje moe van de NS. Zodra er ook maar iets uit de lucht komt vallen kunnen ze opeens niet meer fatsoenlijk volgens dienstregeling rijden. De trein van Assen naar Groningen heeft ook weer 10 min vertraging.
Op vrijdag 3 februari 2012 18:09 schreef joppie_saus het volgende: Ik word een beetje moe van de NS. Zodra er ook maar iets uit de lucht komt vallen kunnen ze opeens niet meer fatsoenlijk volgens dienstregeling rijden. De trein van Assen naar Groningen heeft ook weer 10 min vertraging.
Hoe durf je te klagen over 10 min:p? Ik sta al 2uur op Almere centrum.
Ik heb net de eerste trein richting eindhoven genomen. Het lijkt in utrecht weer een beetje op gang te komen. Heb er uiteindelijk anderhalf uur moeten wachten.
Eindelijk het topic gevonden Wordt er naar hikers/prive-chauffeurs gezocht bij een van jullie werkgevers? 20 jaar, 2,5 jaar B, enig kans? Omg. A'dam of H'lem
Hoe durf je te klagen over 10 min:p? Ik sta al 2uur op Almere centrum. [/quo[quote]Op vrijdag 3 februari 2012 18:09 schreef joppie_saus het volgende: Ik word een beetje moe van de NS. Zodra er ook maar iets uit de lucht komt vallen kunnen ze opeens niet meer fatsoenlijk volgens dienstregeling rijden. De trein van Assen naar Groningen heeft ook weer 10 min vertraging.
Ja, waardeloos. En een trein over een spoortje sturen lijkt me toch redelijk simpel werk. Ze hebben nou al tientallen jaren ervaring, en elk jaar gaat het weer fout. Die treinen gaan altijd kapot, terwijl de techniek mij een stuk minder gecompliceerd lijkt als bijv. een auto oid.
Op vrijdag 3 februari 2012 18:34 schreef nero7 het volgende: Eindelijk het topic gevonden Wordt er naar hikers/prive-chauffeurs gezocht bij een van jullie werkgevers? 20 jaar, 2,5 jaar B, enig kans? Omg. A'dam of H'lem
@Nero7 Maar gewoon een formulier invullen en kijken of ze terug bellen. Als ze niet bellen gewoon zelf bellen/mailen, heb ik ook gedaan. Ken meerder mensen die er later zelf ook achteraan zijn gegaan. We kregen allemaal een verhaal te horen dat we een mail hebben gekregen met de vraag of we nog interesse hadden. Niemand had die zogenaamde mail gekregen
Dat moest sowieso gebeuren. Maar ik hoopte dat jullie een kleinigheidje konden doen om te voorkomen dat het 4 tot 6 weken zal duren, zoals in 2009 . EDIT: Hoeverre waarderen ze het als ik 2 werkdagen later opbel? Ik wil iig weten of er plek is in mijn regio. Daar zullen ze toch geen dagen voor nodig hebben om het uit te vinden?
Hoe zijn jullie werkomstandigheden? Uurloon vind ik wel op de site, maar bijv. tijden waarop jullie van huis gaan, hoe laat jullie terug zijn, en wat je verantwoordelijkheden zijn in praktijk. Hoe zit het als mijn school ineens besluit me die vrije doordeweekse dag te ontnemen en daardoor niet meer kan werken? En vakantiedagen? a.s. zomer zal ik 1 weekend en 2 weken weg zijn.
Op vrijdag 3 februari 2012 18:55 schreef nero7 het volgende: Dat moest sowieso gebeuren. Maar ik hoopte dat jullie een kleinigheidje konden doen om te voorkomen dat het 4 tot 6 weken zal duren, zoals in 2009 .
Hoe zijn jullie werkomstandigheden? Uurloon vind ik wel op de site, maar bijv. tijden waarop jullie van huis gaan, hoe laat jullie terug zijn, en wat je verantwoordelijkheden zijn in praktijk. Hoe zit het als mijn school ineens besluit me die vrije doordeweekse dag te ontnemen en daardoor niet meer kan werken? En vakantiedagen? a.s. zomer zal ik 1 weekend en 2 weken weg zijn.
In geval van hiker: Begintijd verschillend, maar meestal rond 9 uur ophalen. Dus de tijd dat je van huis is vroeg genoeg om om 9 uur op je ophaal adres te zijn. En je MOET één dag per week beschikbaar zijn, anders gooien ze je eruit. Vakantie is geen probleem.
In geval van hiker: Begintijd verschillend, maar meestal rond 9 uur ophalen. Dus de tijd dat je van huis is vroeg genoeg om om 9 uur op je ophaal adres te zijn. En je MOET één dag per week beschikbaar zijn, anders gooien ze je eruit. Vakantie is geen probleem.
Dus in geval dat school tegenzit wordt ik weggestuurd... Maar ze willen ook dat je 6 maanden beschikbaar bent. Zit je daar echt 6 maanden vast?
Zo, dat was een leuke dag. 11 uurtjes erbij. Vanmorgen Barendrecht - Son in een Nissan Qashqai, dat ging prima. Vanmiddag Oss - Leiden in een Ford Ka. Son - station Oss ging prima met het OV, alleen toen ik in Oss kwam sneeuwde het al behoorlijk waardor ik 45 minuten op een bus moest wachten daar. Oss - Leiden met de auto ging nog redelijk. Het was niet druk op de weg, maar er lag wel veel sneeuw dus voluit rijden ging ook niet. Al met al 3 uur gereden over Oss - Leiden, maar dat was toch een prive-adres dus de hele avond zou er iemand thuis zijn volgens EW. Werd om half 6 nog gebeld door EW. Ze waren helemaal verbaasd dat ik de auto al had afgeleverd Er stonden toen nog erg veel chauffeurs vast zeiden ze. Kreeg ook te horen dat als ik vast kwam te zitten in Leiden dat ik ze dan maar terug moest bellen zodat ze een in Leiden wonende chauffeur konden bellen zodat ik daar zou kunnen slapen Maar goed, dat was niet nodig, Leiden - Vlaardingen had ik zowaar in een uurtje gedaan met de trein. Iets langer dan normaal.
Ik ben eindelijk thuis. Van 18:10 - 21:14 gedaan over Zoetermeer tot mijn huis. Uiteindelijk heeft m'n pa me opgehaald op station Gouda Anders was ik 23:00 pas thuis geweest denk ik.
Ff gecheckt: 130 km gereden vandaag en een dag van 9 uur en 1 minuut gemaakt. Rond half 2 op de A12 in een gigantische file gestaan. Over de vluchtstrook kwamen uiteindelijk sneeuwschuivers naar het begin van de file. Gemiddelde snelheid over 1,5 uur file was 7,5km/h . En m'n 2e rit heel lang bij Rotterdam in de file gestaan.
En nu ben ik ook weer zo'n idioot die nu weer de deur uitgaat om met het OV naar een feestje te gaan zodat ik kan drinken Maar ja, alles voor het goede doel niet waar
Pff ik ben net een halfuurtje thuis. Ik dacht vanochtend.. Ik ga met de auto naar Zutphen en stap ik daar op de trein naar Apeldoorn.. Scheelt behoorlijk qua OV-tijd namelijk. Nadat ik auto 1 had afgeleverd en auto 2 had opgehaald heb ik van 11:15 - 16:30 gedaan over Breda - Heerenveen. Graf Clio met (volgens mij) zomerbanden. Was echt niet leuk gewoon er was geen houden aan.
Kwam ik om half 7 weer op het station in Zutphen.. Start ik m'n eigen auto.. Houdt alle elektronica ermee op; dus ook lichten.. Moest ik alsnog met het OV terug naar huis en morgen de auto op gaan halen .
WTF. De terugreis naar huis duurde gewoon 6 (zes!) uur. Ik eindigde in almere. Reden er geen treinen naar utrecht en daar een uur op de trein naar damsco gewacht, ging ook verkeerd. Eindelijk in Amsterdam en daar reden er geen treinen naar Arnhem dus een uur gewacht en uiteindelijk de ICE maar gewoon gepakt, vanuit daar nog een treintje en gelukkig wel opgehaald damn.
Ik had trouwens een passat op zomerbanden mee met veel te weinig profiel, ik deed al een kwartier om het parkeervak uit te komen...
Op vrijdag 3 februari 2012 18:23 schreef BetweenTheRays het volgende: Veel succes allemaal! Zag alle berichten over de sneeuw en dacht meteen aan alle collega's die erin moeten werken... Er is iig gratis koffie hoorde ik
'Wij vinden de overlast vanwege de weersomstandigheden erg vervelend en daarom bieden wij u graag en kopje koffie of thee aan bij de Kiosk.'
Wat een kut dag, zo te zien heeft iedereen het wel moeilijk gehad vandaag Te laat op deadlines, bussen die niet reden, en 4,5uur gedaan over de terugreis, Amsterdam Amstel - Apeldoorn.
[ Bericht 30% gewijzigd door ._HAAK_. op 03-02-2012 22:47:24 ]
Op vrijdag 3 februari 2012 18:34 schreef nero7 het volgende: Eindelijk het topic gevonden Wordt er naar hikers/prive-chauffeurs gezocht bij een van jullie werkgevers? 20 jaar, 2,5 jaar B, enig kans? Omg. A'dam of H'lem
Wat ik de afgelopen weken merkte is dat er genoeg werk hier in de regio is. Standaard 2 of 3 ritten gekregen.
Maandag Amsterdam-Laren in een C3, Baarn - Deventer in een Golf en Raalte - Almere in een Transporter 4 motion. Ben benieuwd hoever ik ga komen met deze ritten,
Er is iets misgegaan bij mijn wekelijkse uitbetaling. Vanwege tentamens vorige week heb ik alleen een kort ritje Utrecht - Doorn gereden, wat dus neer komt op 18 euro ofzo incl OV tijd, maar ik heb dus 75 euro uitbetaald gekregen.. Even loonstrook afwachten dan maar
Moet zeggen dat ik iedereen wel goed vond rijden gisteren. Heb niet gewerkt, maar ik ben wel weggeweest gisterenmiddag/avond met de auto en op de provinciale wegen heb ik constant 40-60 gereden, weinig remmen, erg constant. Viel me alles mee.
Hoe weet je dat het onbetaald reizen is? Lijkt me wel leuk om een beetje met andere hikers te ouwehoeren Wel jammer dat het allemaal Panda's zijn
Lijkt me niet dat iedere persoon die daar naartoe gaat in een panda aan komt rijden :p Die auto's moeten ook weggezet worden en ik denk dat daar nog wel wat leuks tussen kan zitten.
Lijkt me niet dat iedere persoon die daar naartoe gaat in een panda aan komt rijden :p Die auto's moeten ook weggezet worden en ik denk dat daar nog wel wat leuks tussen kan zitten.
Gister mijn laatste auto om 4uur afgeleverd in Almere, en ik was pas om half 10 in Gouda. Zat nog te twijfelen om bij m'n zus in Lelystad te gaan slapen, maar ben uiteindelijk gewoon weer thuisgekomen. Wat een dag....
Ik schijt hem qua OV ook best voor maandag. Ik heb dan namelijk Almelo - Bennekom terwijl ik regio Groningen ben. Flink wat OV'en dus. Hopen dat het goedkomt
Ik moet maandag die 5-serie om 11:00 afgeleverd hebben in Amsterdam, en die Polo erna voor 14:00 in Drachten. Ga ik net niet halen denk ik, aangezien ik nog minimaal 1,5 uur moet OV'en naar Alkmaar.
Ik werk sinds december 2011 bij Easyway tot nu toe 2 kak auto's gehad. De rest veel Golfjes, Polo'tjes en A3's. Werk btw voor regio Breda. Werken daar ook mensen van hier? Vrijdag btw van 7.05 tot 20.35 gewerkt Omdat alles fout ging wat er fout kon gaan.
Know y'all been patiently waiting, I know you need me, I can feel it
Ze plaatsen tegenwoordig ook van foto's van de eerste de beste standaard lease bakken. Kwam gisteren ofzo een A6 voorbij in de crisis der crisis uitvoeringen voorbij, een 1-serie en een IS. Allemaal leuk en aardig om te rijden, maar niet bepaald FB waardig
Deze week 3 dagen beschikbaar, hopelijk eindelijk weer eens rijden. Is alweer 3 weken geleden dat ik voor het laatst beschikbaar was
Echt abnormaal morgen.. Eerst 2,5 uur OV'en naar Almelo, dan een uurtje in een Aygo rijden en vervolgens weer 3,5 uur terug OV'en. Mits de NS mee werkt
Ik hoop dat het voor mij een beetje gaat lukken morgen. Rotterdam (charlois) - Barneveld (de groene) in een Ford C-Max en Heteren - Rotterdam (wederom charlois) in een Audi A4 1.8T (automaat, 120 pk versie. Zal ik die ook insturen? ). Ik heb maar 1 reisoptie per uur van Barneveld naar Heteren, dus ik hoop dat het gaat lukken
Op zondag 5 februari 2012 20:15 schreef Guidetti het volgende: Hoeveel uur moet je per week beschikbaar zijn? En krijg je ook je reistijd die je met het OV onderweg bent vergoed?
Zie ook de OP voor al je vragen, staat er niet voor niks
Op zondag 5 februari 2012 19:30 schreef joppie_saus het volgende: Echt abnormaal morgen.. Eerst 2,5 uur OV'en naar Almelo, dan een uurtje in een Aygo rijden en vervolgens weer 3,5 uur terug OV'en. Mits de NS mee werkt
Voor zover ik weet rijden de helft van de treinen ook niet vanaf Ede, morgen. En de treinen die wel rijden doen dat als stoptrein. Denk dat je het beste via Amersfoort kan gaan en niet via Arnhem.
Maar gelukkig is Ede het enige station in Nederland dat ik ken met een goede verwarmde wachtkamer
Voor zover ik weet rijden de helft van de treinen ook niet vanaf Ede, morgen. En de treinen die wel rijden doen dat als stoptrein. Denk dat je het beste via Amersfoort kan gaan en niet via Arnhem.
Maar gelukkig is Ede het enige station in Nederland dat ik ken met een goede verwarmde wachtkamer
Waar dan? Ik moet morgen 25 minuten wachten daar en dat is zonder vertraging
Op zondag 5 februari 2012 22:53 schreef joppie_saus het volgende: Ik moet terug naar Groningen, en volgens 9292ov moest ik inderdaad via Amersfoort. Utrecht vermijd ik in elk geval gelukkig.
Had jij nog mijn DM gelezen? Ik had een DM melding op mijn mobiel maar die kon ik niet openen, en daarna zag ik niks meer op de computer
Nee Maar moet je de bus in bij halte Bart van Elstplantsoen? Dan weet ik wel waar je moet zijn.
Edit: heb nu wel jouw DM gezien, maar ik bedoel niet Almelo, maar Bennekom
Mooi Is ideaal, want je kan zo van wachtkamer de openstaande treindeuren in. Alleen gaan de conducteurs altijd klagen dat iedereen op dezelfde plek instapt. Vind je het gek met deze kou
Ik werk sinds december 2011 bij Easyway tot nu toe 2 kak auto's gehad. De rest veel Golfjes, Polo'tjes en A3's. Werk btw voor regio Breda. Werken daar ook mensen van hier? Vrijdag btw van 7.05 tot 20.35 gewerkt Omdat alles fout ging wat er fout kon gaan.
Ja ik werk in regio Breda.. Als PC. Maar ik sta niet in de OP, dat lukt me niet.
Jongens jongens wat vroeg.. Na een zwaar weekend om 06.00 op op maandag valt me ook niet mee. Ik denk dat ik morgen maar even vrij neem. Ook nog 4 ritten vandaag en het wordt weer een gehaast.
Nee Maar moet je de bus in bij halte Bart van Elstplantsoen? Dan weet ik wel waar je moet zijn.
Edit: heb nu wel jouw DM gezien, maar ik bedoel niet Almelo, maar Bennekom
[..]
Mooi Is ideaal, want je kan zo van wachtkamer de openstaande treindeuren in. Alleen gaan de conducteurs altijd klagen dat iedereen op dezelfde plek instapt. Vind je het gek met deze kou
Oh haha, nee in Bennekom op privé-adres afleveren.
En die verwarmde wachtkamer klinkt goed. Schijt aan de conducteurs, laat ze eerst maar eens fatsoenlijk op tijd rijden.
Op maandag 6 februari 2012 10:02 schreef natuurlijkwel het volgende: Busje vanaf utrecht centraal naar ridderkerk. Duurt 2 uur en dan met een Punto naar groningen. En dan weer naar utrecht. Wordt een lange dag....
Gebeld voor een spoedje zeker? Ik zag dat ik om 9.10 uur een gemiste oproep had van AR, maar lag nog te slapen. Met de bus van Utrecht naar Ridderkerk is wel zuur man, lijn 90 zeker? Die rijdt de hele tijd over de dijk en gaat ook nog eens alle dorpjes in
Is het mogelijk om al chauffeur te worden net nadat je je rijbewijs B gehaald hebt. Ik zie overal dat je minimaal een half jaar rijervaring moet hebben. Logisch natuurlijk want je moet wel "prettig" kunnen rijden. Maar stel dat je gewoon goed kan rijden, zijn er dan bedrijven die je dan toch aannemen? (regio Breda btw)
Op maandag 6 februari 2012 10:38 schreef pimmetje2010 het volgende: Is het mogelijk om al chauffeur te worden net nadat je je rijbewijs B gehaald hebt. Ik zie overal dat je minimaal een half jaar rijervaring moet hebben. Logisch natuurlijk want je moet wel "prettig" kunnen rijden. Maar stel dat je gewoon goed kan rijden, zijn er dan bedrijven die je dan toch aannemen? (regio Breda btw)
Bij AR moet je minimaal een jaar je rijbewijs hebben, maar ik heb het al geprobeerd na 3 maanden. Had het er gewoon eerlijk bijgezet in mijn sollicitatie en kreeg gewoon een mailtje dat ik alsnog welkom was bij de inschrijfsessie. De man die mijn sollicitatie en rijtest afnam zei dat hij mij voldoende bekwaam vond voor dit werk en dat die rijbewijseis meer een middel is om jochies die net hun rijbewijs hebben en denken lekker gratis met auto's te kunnen scheuren te weren
Bij AR moet je minimaal een jaar je rijbewijs hebben, maar ik heb het al geprobeerd na 3 maanden. Had het er gewoon eerlijk bijgezet in mijn sollicitatie en kreeg gewoon een mailtje dat ik alsnog welkom was bij de inschrijfsessie. De man die mijn sollicitatie en rijtest afnam zei dat hij mij voldoende bekwaam vond voor dit werk en dat die rijbewijseis meer een middel is om jochies die net hun rijbewijs hebben en denken lekker gratis met auto's te kunnen scheuren te weren
Ja logisch wel. Maar als inderdaad uit die rijtest blijkt dat je gewoon goed kan rijden lijkt het me geen probleem. Bedankt voor je antwoord
Ey Panthera, valt er nog iets te beleven in Bennekom? Waarschijnlijk moet ik straks een uur ergens doorbrengen omdat ik de auto exact om 15u moet afleveren...
Op maandag 6 februari 2012 11:39 schreef joppie_saus het volgende: Als ze je bellen voor een sollicitatie en je door de rijtest komt is stap 1. Kom dan maar weer terug.
Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef joppie_saus het volgende: Ik weet niet wat je nou dom loopt te doen maar dat is stap 1. Als je op de wachtlijst komt kan het wel maanden duren.
Doe eens rustig man, iemand stelt gewoon een normale vraag, geef dan ook gewoon antwoord op zijn vraag
Als ik vandaag nog voor deze week mijn beschikbaarheid invul, komt het dan alsnog door in hun systeem of moet ik echt een week van te voren dit gedaan hebben willen ze me ook echt gaan bellen. Want heb vandaag pas de log in gegevens gekregen.
Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef Kevindinhinho het volgende: EW? Dan heb je misschien nog mazzel en wordt je deze week gebeld. Had ik ook. Voor AR weet ik het niet.
EW inderdaad
Lekker hoor EW met hun aflevertijden. 'Om' 15u afleveren had ook eerder gekund. Voor niks een half uur door de sneeuw gelopen bij Stadion Wageningse Berg om de tijd door te komen.
7 uur zelfs.. Ik heb de trein om 07.30 genomen vanochtend. Het wordt nu wel goed gemaakt doordat er geen treinen van Almere naar Utrecht rijden. Dus als je zoals ik naar Doetinchem moet, moet je omreizen via Amsterdam .
Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef joppie_saus het volgende: Lekker hoor EW met hun aflevertijden. 'Om' 15u afleveren had ook eerder gekund. Voor niks een half uur door de sneeuw gelopen bij Stadion Wageningse Berg om de tijd door te komen.
Ja, ik moest de tijd doorkomen. En ik had mooie verhalen gehoord over het monumentale stadion Wageningse Berg, dus heb ik daar maar even een kijkje genomen. Was maar kwartiertje rijden vanaf mijn afleveradres in Bennekom.
Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef joppie_saus het volgende: Ja, ik moest de tijd doorkomen. En ik had mooie verhalen gehoord over het monumentale stadion Wageningse Berg, dus heb ik daar maar even een kijkje genomen. Was maar kwartiertje rijden vanaf mijn afleveradres in Bennekom.
Haha, ik had je kunnen vertellen dat het een vervallen stuk treurigheid is hoor
Ik was ook gebeld voor vestigingswerk. 2 uur enkele reis als alles goed gaat met het OV. Dat ga ik niet doen, dan zou ik langer reizen dan werken (was een halve dag). En Ik kan er ook niet eens komen op het gewenste tijdstip.
Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef joppie_saus het volgende: Nee man. Lang niet. Een stadion zoals een stadion hoort te zijn. Sta-tribunes en een locatie die schitterend is
Hehe, ik kom nooit in het centrum eigenlijk, kom niet verder dan de AH en de ABN soms. 'S avonds valt er vrij weinig te beleven.
Edit: En ik heb weer de leftover gekregen Enkele rit van Nijmegen naar Almere, wel in een V70 automaat met 200+ pk. Hopelijk rijdt de trein naar Utrecht morgen weer.
[ Bericht 51% gewijzigd door Panthera. op 06-02-2012 17:43:54 ]
En ook weer thuis, de 5-serie was wel baas Daarna de Polo twee uur te laat afgeleverd door een lange wachttijd voor de kentekenpapieren van de 5-serie en omdat de Polo eerst nog gewassen moest worden....
Vanochtend een ritje Rotterdam - Barneveld gehad in een Ford C-Max met voorruitverwarming Bazenoptie. Die naar de groene gebracht, toen trein naar Ede-Wageningen genomen, precies op tijd. Wachtkamer daar was inderdaad heerlijk, mocht ook wel, want ik moest er 25 minuten wachten, IC's naar Arnhem reden maar 2 keer per uur ipv 4 keer. Had alleen 5 minuten vertraging, waardoor ik op 1 minuut m'n eens-in-het-uur-bus in Arnhem miste (wat volgens 9292 vanaf Barneveld Noord de enige reisoptie was) En toen kwam het mobiele internet voor het eerst ECHT van pas, vanaf station Arnhem bleken er meerdere opties te zijn. Ik wist meteen dat een smartphone nemen een goede keus was Audi A4 opgehaald, in de ritgegevens stond Audi A4 automaat, helaas was het een handgeschakelde. Maar ja, nog steeds prima.
Nergens files gehad, OV ging op zich ook wel, hoewel er maar 2 treinen per uur van en naar Vlaardingen gingen ipv de gebruikelijke 4 per uur In Charlois was ik zelfs precies op tijd bij Zorghotel voor bus 74
Op maandag 6 februari 2012 17:12 schreef Panthera. het volgende: Hehe, ik kom nooit in het centrum eigenlijk, kom niet verder dan de AH en de ABN soms. 'S avonds valt er vrij weinig te beleven.
Edit: En ik heb weer de leftover gekregen Enkele rit van Nijmegen naar Almere, wel in een V70 automaat met 200+ pk. Hopelijk rijdt de trein naar Utrecht morgen weer.
Ik ook een enkele rit Nijmegen - Almere, in een Volvo S80
Kan iemand mij even een DM/PM sturen, heb een vraag over mijn rit (morgen eerste keer)
Zo, dagje er ook opzitten. Na het weekend om 6 uur opstaan, toch beetje jammer. En helemaal als blijkt dat ik voor niets ben opgestaan. Eerste rit ging niet door, dus met ov naar Baarn. Daar wilde de betreffende medewerker weten of we nog personeel nodig hadden, der zoon wilde ook wel zoiets. Lekker doorgereden naar Deventer, bus gemist helaas, omdat ik nogal moest bikken in Baarn. Maar met de zon is helemaal niets mis. In Raalte aangekomen, zegt de klant, had gebeld, is 3 minuten met de auto, ipv 30 minuten lopen. Maar de beste man was in bespreking, dus 20 minuten wachten op zijn krabbel. Daarna moest die nog een kastje eruit slopen, klein uurtje er gezeten, om vervolgens ook nog te moeten tanken. Genoeg uur gemaakt iig weer vandaag!
Hoe wordt bij EW eigenlijk aangekeken tegen het weigeren van werk? Hoor vaak van collega's dat ze ritten (bijvoorbeeld vestigingswerk) weigeren. Het zit nooit zo in mijn mentaliteit om zomaar te werk te weigeren (Zolang ze mijn loon betalen) , maar wordt daar in de praktijk nog een probleem van gemaakt mocht je het doen?
Nee, ik weigerde ook altijd vestigingswerken.. bij PC nog nooit wat geweigerd, maar ze vragen vaak wel of je bepaalde ritten wel wil doen. Komt vooral omdat het nogal bizarre tijden zijn soms( voor 6u 's ochtends of na 0:00)
Hangt er ook een beetje van af. Als je aansluitend werk in je regio krijgt gaan ze er van uit dat je het aanneemt. Maar zoals vandaag dat in totaal 7 uur OV en 1 uur rij dan vragen ze of ik die wil doen. Spoedritten mag je altijd weigeren overigens omdat die vaak op stel en sprong moeten. Maar over het algemeen geldt de regel beschikbaar = niet weigeren. Althans, voor hiken.
Morgen is overigens de eerste dag sinds november dat ik wél beschikbaar sta maar niet gebeld ben. Verder lig ik wel lekker op koers met 18,5 uur in twee dagen beschikbaar.
Op maandag 6 februari 2012 23:32 schreef joppie_saus het volgende: Hangt er ook een beetje van af. Als je aansluitend werk in je regio krijgt gaan ze er van uit dat je het aanneemt. Maar zoals vandaag dat in totaal 7 uur OV en 1 uur rij dan vragen ze of ik die wil doen. Spoedritten mag je altijd weigeren overigens omdat die vaak op stel en sprong moeten. Maar over het algemeen geldt de regel beschikbaar = niet weigeren. Althans, voor hiken.
Dat snap ik inderdaad, maar gewone standaard ritten is natuurlijk sowieso geen reden om die te weigeren. Het ging mij meer om zaken als schoonmaakwerk en dergelijke
Op maandag 6 februari 2012 23:32 schreef joppie_saus het volgende: Hangt er ook een beetje van af. Als je aansluitend werk in je regio krijgt gaan ze er van uit dat je het aanneemt. Maar zoals vandaag dat in totaal 7 uur OV en 1 uur rij dan vragen ze of ik die wil doen. Spoedritten mag je altijd weigeren overigens omdat die vaak op stel en sprong moeten. Maar over het algemeen geldt de regel beschikbaar = niet weigeren. Althans, voor hiken.
Geldt voor PC's ook, maar ze snappen wel als je niet om 4u of 5u 's ochtends je bed uit wil voor een ritje van bijvoorbeeld een uur..
Net nog gebeld voor een spoedritje van 180 km, kan hem helaas niet uitvoeren. Zou inclusief goed rijdend ov en zonder vertraging op de weg pas om 22:00 thuis zijn. Met de dienstregeling van vandaag zou het 23:00 worden op z'n vroegst.
Ik lees al een week of 2 mee maar nu heb ik zelf ook maar een account aangemaakt! Ik heb morgen m'n 3de werkdag als hiker voor EW; regio Utrecht. Mag eerst een polotje van Utrecht naar A'dam brengen, daarna een 520d van Purmerend naar Meerkerk. Ze belden me eerst voor vestigingswerk in Nieuwegein maar dat leek me zonde van mn kostuum. Voor zover ik het hier heb gelezen staat men over het algemeen niet echt om vestigingswerk te springen of wel? Tot nu toe heb ik een peugeot boxer(te hoog voor parkeergarages, kan je nergens kwijt in hartje rotterdam...), peugeot 206, citroën c5 en ford focus gehad. Die c5 viel me erg tegen trouwens. Hoe vaak krijg je bij EW wat leukere auto's zoals audi, bmw of mercedes?
En weet iemand toevallig een goede site waar je goedkoop een mooie smartphone kan krijgen? Ik vind het best vervelend dat je zelf voor navigatie moet zorgen:s Met kleding, navigatie, evt. stomen van kostuum en dat soort zaken heb je zelf best nog wat investeringen.
Tsja, investeringen. Een pak heb je toch al nodig voor een beetje opleiding, stomerij kies je zelf voor en je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Qua navigatie heb je ook een eigen keuze. Het hoeft niet, je kunt het ook prima zonder redden en sommige auto's hebben navi aan boord. Ik gebruik de navi van mijn ouders, die hebben zelf de TomTom maar drie weken per jaar nodig en in die weken red ik me prima met een papiertje met de route.
En mooie auto's? Is niet te voorspellen, daar kijkt EW ook echt niet naar als ze je de ritten geven.
Tsja rijden zonder navigatie zie ik niet zitten als ik naar grote steden moet. En als ik auto's moet wassen en olie moet checken etc. met dit weer in een kostuum dan mag hij wel naar de stomerij:p
Maarja tis verder wel chill werk natuurlijk en ze staat in de rij om bij EW te werken dus geef ze eens ongelijk. Ik ben benieuwd naar de 520d morgen. De 525d van EW vond ik tijdens mn sollicitatie tegenvallen, maar toen kon ik 'm ook niet echt testen natuurlijk.
Rijden zonder navigatie is over het algemeen best goed te doen vind ik. Nederland is niet zo groot, en na een keer rijden naar bijvoorbeeld Almere kan je die locatie in het vervolg ook wel vinden. Avond van te voren even op Google Maps kijken, en dan kom je er ook in de steden wel uit. Ik heb meestal wel navigatie aan staan, maar dat is dan vooral voor de maximumsnelheden/flitspalen/files.
En waarom je een pak aan zou moeten voor vestigingswerk snap ik ook niet. Was laatst in Nieuwegein, en ik kwam een auto brengen. Waren er gasten in pak auto's aan het stofzuigen. Dat begrijp ik gewoon niet. Ik heb dan ook gewoon wat tegen pakken.
In je pak auto's schoonmaken slaat ook echt helemaal nergens op nee Voor de AR'ers die morgen meewerken met het valet parking project, ik zit in groep 2, jullie?
Dat werken in pak op de vestiging heeft ermee te maken dat het bedrijf naar klanten toe wel in pak wil verschijnen. De planning zei toen tegen mij dat je, wanneer je moest schoonmaken, wel een overal kon aantrekken. Ter plaatse waren die dingen er helemaal niet en ik ga mezelf ook niet steeds in en uit zo'n ding hijsen als je opeens weer wel een auto moet brengen/halen.
Voor gewone hikerwerkzaamheden hoef je niet in pak. Het gaat ze vooral om die pantalon (dus geen spijkerbroek) en een beetje nette schoenen.
Op vrijdag 3 februari 2012 21:16 schreef Irritatie100 het volgende: Zo, dat was een leuke dag. 11 uurtjes erbij. Vanmorgen Barendrecht - Son in een Nissan Qashqai, dat ging prima. Vanmiddag Oss - Leiden in een Ford Ka. Son - station Oss ging prima met het OV, alleen toen ik in Oss kwam sneeuwde het al behoorlijk waardor ik 45 minuten op een bus moest wachten daar. Oss - Leiden met de auto ging nog redelijk. Het was niet druk op de weg, maar er lag wel veel sneeuw dus voluit rijden ging ook niet. Al met al 3 uur gereden over Oss - Leiden, maar dat was toch een prive-adres dus de hele avond zou er iemand thuis zijn volgens EW. Werd om half 6 nog gebeld door EW. Ze waren helemaal verbaasd dat ik de auto al had afgeleverd Er stonden toen nog erg veel chauffeurs vast zeiden ze. Kreeg ook te horen dat als ik vast kwam te zitten in Leiden dat ik ze dan maar terug moest bellen zodat ze een in Leiden wonende chauffeur konden bellen zodat ik daar zou kunnen slapen Maar goed, dat was niet nodig, Leiden - Vlaardingen had ik zowaar in een uurtje gedaan met de trein. Iets langer dan normaal.
Ik lees dit pas net.. maar ik was rond een uur of 7 die dag op schiphol gebeld door een onbekend nummer, en ik denk dat ik van alle chauffeurs in Leiden het dichtst bij het station woon, én daarnaast is EasyWay de enige die mij onbekend belt. Hmmmmm......
Morgen mag ik ook weer werken. Eerst een Peugeot 508SW van de Amsterdamse Havens naar Krimpen a/d IJssel, en vervolgens een Ford Focus C-Max van Alphen a/d Rijn naar Almere. Prima dagje weer.
Op dinsdag 7 februari 2012 16:51 schreef maxmin het volgende: Ik lees al een week of 2 mee maar nu heb ik zelf ook maar een account aangemaakt! Ik heb morgen m'n 3de werkdag als hiker voor EW; regio Utrecht. Mag eerst een polotje van Utrecht naar A'dam brengen, daarna een 520d van Purmerend naar Meerkerk. Ze belden me eerst voor vestigingswerk in Nieuwegein maar dat leek me zonde van mn kostuum. Voor zover ik het hier heb gelezen staat men over het algemeen niet echt om vestigingswerk te springen of wel? Tot nu toe heb ik een peugeot boxer(te hoog voor parkeergarages, kan je nergens kwijt in hartje rotterdam...), peugeot 206, citroën c5 en ford focus gehad. Die c5 viel me erg tegen trouwens. Hoe vaak krijg je bij EW wat leukere auto's zoals audi, bmw of mercedes?
En weet iemand toevallig een goede site waar je goedkoop een mooie smartphone kan krijgen? Ik vind het best vervelend dat je zelf voor navigatie moet zorgen:s Met kleding, navigatie, evt. stomen van kostuum en dat soort zaken heb je zelf best nog wat investeringen.
Vestiging werk deed ik altijd in spijkerbroek, de vaste werknemers doen dat namelijk ook en niemand die er bezwaar bij heeft. (moet wel een nette broek zijn zonder gaten of vale plekken). En een pak kopen (en volledig?) aandoen als hiker is ook wat overdreven niet?
Aan de telefoon zeiden ze dat ik op de vestiging zowel auto's moest bezorgen aan klanten(waarvoor ik in kostuum moest komen) als dat ik auto's moet controleren en schoonmaken enzo. Omdat ik geen keuze had om geen pak aan te doen heb ik geweigerd. Ik doe normaal ook zeker geen pak aan, en ik ga er ook geen kopen voor EW. Ik heb er wel een maar die maak ik niet aan schoonmaakwerk vies.
Ik lees dit pas net.. maar ik was rond een uur of 7 die dag op schiphol gebeld door een onbekend nummer, en ik denk dat ik van alle chauffeurs in Leiden het dichtst bij het station woon, én daarnaast is EasyWay de enige die mij onbekend belt. Hmmmmm......
Morgen mag ik ook weer werken. Eerst een Peugeot 508SW van de Amsterdamse Havens naar Krimpen a/d IJssel, en vervolgens een Ford Focus C-Max van Alphen a/d Rijn naar Almere. Prima dagje weer.
Hahaha dat lijkt me ook raar.. Als je een verzoek krijgt om iemand bij je te laten slapen die je nog nooit hebt gezien.
Op dinsdag 7 februari 2012 18:14 schreef Neerlands_Trots het volgende: In je pak auto's schoonmaken slaat ook echt helemaal nergens op nee Voor de AR'ers die morgen meewerken met het valet parking project, ik zit in groep 2, jullie?
Ik hoop in groep 1 te zitten (moet morgen betijds nog terug naar mn woonplaats). In de mail staat dat je in groep 1 zit als er 'parkeren' achter je naam staat maar dat kan ik nergens vinden, bij niemand niet.
Hoe ben jij er achter gekomen dat je in groep 2 zit?
Ik hoop in groep 1 te zitten (moet morgen betijds nog terug naar mn woonplaats). In de mail staat dat je in groep 1 zit als er 'parkeren' achter je naam staat maar dat kan ik nergens vinden, bij niemand niet.
Hoe ben jij er achter gekomen dat je in groep 2 zit?
Laat maar, ben er al uit, ik moest dat bestand downloaden in plaats van weergeven in de browser, dan staat het er wel achter
Lekker krap parkeren daar in Almere. Bijna niet te doen.
"Vertrek vanuit Meerkerk: Bus vertrekt alleen maar vanaf het postkantoor in Meerkerk. Die andere halte stopt de bus alleen als er mensen uit moeten!!!!"
En daarboven:
"Met de bus naar Meerkerk: de bus stopt niet als er niet op het knopje wordt gedrukt voor de afslag op de snelweg!!! Graag aan de buschauffeur vragen of hij daar wilt stoppen!"
Wat een kansloze bushalte is dat dan! Nu kan ik dus helemaal naar het postkantoor lopen.
Op dinsdag 7 februari 2012 20:01 schreef Mallet het volgende: "Vertrek vanuit Meerkerk: Bus vertrekt alleen maar vanaf het postkantoor in Meerkerk. Die andere halte stopt de bus alleen als er mensen uit moeten!!!!"
En daarboven:
"Met de bus naar Meerkerk: de bus stopt niet als er niet op het knopje wordt gedrukt voor de afslag op de snelweg!!! Graag aan de buschauffeur vragen of hij daar wilt stoppen!"
Wat een kansloze bushalte is dat dan! Nu kan ik dus helemaal naar het postkantoor lopen.
Die halte aan de snelweg bij de McDonald kan je gewoon gebruiken als je vanuit Meerkerk naar Utrecht wil. Ik had hem laatst voor het eerst gebruikt, gewoon hand uitsteken en je kan instappen.
Op dinsdag 7 februari 2012 20:01 schreef Mallet het volgende: "Vertrek vanuit Meerkerk: Bus vertrekt alleen maar vanaf het postkantoor in Meerkerk. Die andere halte stopt de bus alleen als er mensen uit moeten!!!!"
En daarboven:
Van waar? Snelweglocatie? Dat slaat dan ook nergens op... waarvoor is die halte er dan inderdaad. Ik zou het gewoon nog proberen, misschien bedoelen ze alleen de richting Gorinchem (want aan die kant kan/mag je om onduidelijke reden (OV ) niet mee. Maar als het naar Utrecht ook niet meer kan is het ook onzin dat je er wel uit kan daar, want het is echt in the middle of nowhere.
Overigens, als je vanaf snelweg richting zuiden moet is het denk ik sneller om naar McDonalds te lopen en dan daar linksaf, richting de (1)81.
Van waar? Snelweglocatie? Dat slaat dan ook nergens op... waarvoor is die halte er dan inderdaad. Ik zou het gewoon nog proberen, misschien bedoelen ze alleen de richting Gorinchem (want aan die kant kan/mag je om onduidelijke reden (OV ) niet mee. Maar als het naar Utrecht ook niet meer kan is het ook onzin dat je er wel uit kan daar, want het is echt in the middle of nowhere.
Overigens, als je vanaf snelweg richting zuiden moet is het denk ik sneller om naar McDonalds te lopen en dan daar linksaf, richting de (1)81.
Ja ze bedoelen hier de snelweglocatie. Ze zeggen dus niet naartoe gaan, maar direct naar het postkantoor lopen. Vervolgens staat er weer onder een ander kopje dat je direct naar Blommendaal moet lopen (wat idd iets dichterbij is). Ik irriteer me kapot.
Ik loop gewoon naar Blommendaal want ik moet richting Utrecht. Ik kan geen vertraging permiteren want het ziet er al naar uit dat ik 16:00 iig niet ga halen.
En 2uur en een kwartier OV-en naar mijn 1e startadres.. .
Lijkt me sterk, ze zeiden: bel maar als we iets voor je kunnen doen, maar ik heb ze niet meer gebeld omdat ik gewoon thuis kwam
Snelweglocatie staat toch altijd iets over de bus in dat het niet kan ofzo? Ik stap gewoon altijd bij de beruchte paal in en dat heeft voor mij altijd gewerkt. Kwam laatst bij Postkantoor nog een paar hikers tegen die vanaf snelweg kwamen. Die hadden dus gewoon de ritinstructies gevolgd, maar ze waren voor het eerst in hun "carrière" überhaupt in Meerkerk, dus ik heb ze gewoon gezegd dat ze voortaan bij de P+R kunnen instappen
[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 07-02-2012 21:34:57 ]
Ik moet toch wel weer wennen aan het werken man.. Best lang niet gereden.. En nu woe-do-vrij-ma-di-woe (morgen). Ik zit nu op 50 uur. Denk dat ik donderdag en vrijdag maar vrij neem. Je komt met die lange dagen niet echt ergens anders aan toe. M'n auto moet nog gemaakt worden.. Daar moet ik ook maar eens over gaan beslissen waar en hoe we dat gaan oplossen.
Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef Mallet het volgende: Ik moet toch wel weer wennen aan het werken man.. Best lang niet gereden.. En nu woe-do-vrij-ma-di-woe (morgen). Ik zit nu op 50 uur. Denk dat ik donderdag en vrijdag maar vrij neem. Je komt met die lange dagen niet echt ergens anders aan toe. M'n auto moet nog gemaakt worden.. Daar moet ik ook maar eens over gaan beslissen waar en hoe we dat gaan oplossen.
Tsja... Ik moet zeggen dat ik op het moment ook niet naar werk uit zit te kijken, vind het niet erg als ik niet gebeld wordt (komt weinig voor momenteel). Heb het geld wel nodig maar met deze kou is de lol er voor mij ook wel een beetje af.
Ja ze bedoelen hier de snelweglocatie. Ze zeggen dus niet naartoe gaan, maar direct naar het postkantoor lopen. Vervolgens staat er weer onder een ander kopje dat je direct naar Blommendaal moet lopen (wat idd iets dichterbij is). Ik irriteer me kapot.
Ik loop gewoon naar Blommendaal want ik moet richting Utrecht. Ik kan geen vertraging permiteren want het ziet er al naar uit dat ik 16:00 iig niet ga halen.
En 2uur en een kwartier OV-en naar mijn 1e startadres.. .
Ik was er maandag nog en je kan op de P+R gewoon richting Utrecht op die knop drukken dan stopt ie gewoon. De andere kant op kan dat niet, dan moet je naar het postkantoor lopen
Tsja... Ik moet zeggen dat ik op het moment ook niet naar werk uit zit te kijken, vind het niet erg als ik niet gebeld wordt (komt weinig voor momenteel). Heb het geld wel nodig maar met deze kou is de lol er voor mij ook wel een beetje af.
Ik sluit me volledig bij je aan, na vrijdag ruim 5 en een half uur gereist te hebben, waarvan 2uur wachten in de kou, heb ik toch wel een lichtelijk trauma aan overgehouden hahah.
Vandaag weer in de kou gewerkt! Uiteraard had ik net mijn bus gemist, doordat de trein vertraagd, dus ik kon een half uur wachten in de ochtend voor ophalen adres 1. Daarna wel een bijna nieuwe mercedes benz C klasse gereden, reed super.
Hoop dat het snel wat warmer wordt! Dit is niet leuk meer!
Ach, voor de prijs hoef je het niet te laten. Ik vind zo'n strakke broek wel fijner zitten eigenlijk. En anders moet je even een legging uit de kast van je vriendin jatten
Je kunt beter goedsluitende schoenen en sokken onder je broek doen, dat er geen wind in je broek komt. Op die manier heb ik het eigenlijk nooit echt koud.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was vandaag ook iemand voor de trein gesprongen tussen Utrecht en Arnhem. Zo stond ik vast in op station Ede-Wageningen en moest ik met een bus die bijna anderhalf uur deed over een afstandje wat de trein in 15 minuten doet. Zo kwam ik ook nog eens in de spits bij Amersfoort en was ik uiteindelijk 10 over 6 pas in Almere.. Maargoed, kan wel weer 11 uur bijschrijven.
Ik ga nog wel ff zo'n thermobroek kopen. Bestel die van Plutosport wel. Pyjamabroek helpt ook behoorlijk. Zeker als je hem in je sokken stopt. Vandaag is het volgens mij een stuk minder koud. Zo voelt het iig.
WHAAAA kom ik na 2,5u aan op mn startadres.. Half uur gelopen.. Auto al opgehaald 10min geleden. Dubbel geboekt. Nu kan ik dus naar huis want vanaf hier naar mn 2e adres is het uren met t ov.
Ik had het laatste plekje gheghe En krap was het zeker..
Zat je toevallig in een Volvo V70?
Nee, een zwarte Peugeot 407 Station. Iemand die in Almere werkte zette net een auto weg, dus toen heb ik de mijne daar ingeplant, rond kwart voor 4 was dat
Ik moet vandaag ook naar Almere, moet in de spits rijden (1 uur rijden normaal), binnen 1,5 uur inleveren. Ben benieuwd of ik t ga redden.
Op woensdag 8 februari 2012 11:13 schreef appelsjap het volgende: Ik moet vandaag ook naar Almere, moet in de spits rijden (1 uur rijden normaal), binnen 1,5 uur inleveren. Ben benieuwd of ik t ga redden.
Straks haasten na college om de trein te halen om op tijd bij de AR activiteit te belanden. Nog meer mensen wie in groep 1 zitten en dus om 16:00 u verwacht worde?
Op dinsdag 7 februari 2012 23:33 schreef joppie_saus het volgende: Ah mietjes. Gewoon lekkere warme thermobroek aantrekken onder je pantalon en desnoods een thermoshirt. Is prima te overleven dan
Inderdaad!
Door weer en wind, of het nou koud is of niet. Ik heb gewerkt in de 'horrorwinter', en ook in de maanden dat het OV collectief constant staakte. Of je ff elke dag een uur of 2/3 wilde lopen .
Heeft iemand m'n record van een kleine 14x uren al gebroken?
Op woensdag 8 februari 2012 10:38 schreef Mallet het volgende: WHAAAA kom ik na 2,5u aan op mn startadres.. Half uur gelopen.. Auto al opgehaald 10min geleden. Dubbel geboekt. Nu kan ik dus naar huis want vanaf hier naar mn 2e adres is het uren met t ov.
Chef, was dat in Zwolle? Toen ik weg reed kwam er een hiker aan lopen. Opzich niet een hele grote klant, dus viel op.
Heeft iemand m'n record van een kleine 14x uren al gebroken?
Ik stond maandag met een andere hiker uit Groningen in Almelo die naar Nieuw-Tongere in Zeeland moest. Als het OV meewerkte zou hij uitkomen op 14 uur. Ben benieuwd.
Ik stond maandag met een andere hiker uit Groningen in Almelo die naar Nieuw-Tongere in Zeeland moest. Als het OV meewerkte zou hij uitkomen op 14 uur. Ben benieuwd.
Mijn persoonlijke record is 12,5 uur.
Die x stond voor een willekeurig getal omdat ik het getal niet meer wist. Ik doelde dus op het aantal uur in een maand, en dat zou dus 140+ zijn, vandaar de X .
Mijn eigen auto mag deze week naar de sloop. Vorige auto van juni t/m oktober gehad en die kon afgevoerd worden.. Toen deze noodgedwongen gekocht en mag nu ook afgevoerd worden. Hopelijk gaat het met de volgende beter.. 3 maal is scheepsrecht laten we maar zeggen.
Mijn eigen auto mag deze week naar de sloop. Vorige auto van juni t/m oktober gehad en die kon afgevoerd worden.. Toen deze noodgedwongen gekocht en mag nu ook afgevoerd worden. Hopelijk gaat het met de volgende beter.. 3 maal is scheepsrecht laten we maar zeggen.
Zolang ik nog thuis woon pak ik gewoon de auto van pappie of mammie (wat best vaak kan ) en naar school het OV. Af en toe de auto van moeders aftanken (pa heeft een tankpas), ik vind het wel best zo.
Ook weer thuis. Prima dagje gehad. Peugeot 508SW was gloednieuw (9km op de teller) maar ik vond de automaat erg nerveus schakelen. De Ford C-Max wilde niet starten, uiteindelijk maar een aantal keer gas bij gegeven en wonder boven wonder schoot ie aan. Half 9 begonnen, half 6 thuis.
O ja, en wat betreft goedekope smartphones, kijk eens op studentmobiel.nl
Die ken ik al, zit helaas niet echt iets bij. Tnx!
quote:
Ook weer thuis. Prima dagje gehad. Peugeot 508SW was gloednieuw (9km op de teller) maar ik vond de automaat erg nerveus schakelen. De Ford C-Max wilde niet starten, uiteindelijk maar een aantal keer gas bij gegeven en wonder boven wonder schoot ie aan. Half 9 begonnen, half 6 thuis.
Mijn vader heeft een C-Max, die wil alleen als de motor warm is moeilijk starten. Beetje gas doet inderdaad wonderen...
Vandaag een chill dagje gehad. 1ste rit(polo) werd geannuleerd dus kon ik extra vroeg m'n BMW 5 ophalen(nieuwe model). Echt een fijne auto en vergeleken met de bmw 5 van EW een schoonheid.
Ik moet morgen in Nieuwegein de hele dag vestigingswerk doen. Iemand hier nog tips voor? Werken er dan meerdere EW'ers? En er staat dat ik een pantalon aan moet doen maar EW zei aan de telefoon spijkerbroek. Which one?
Morgen een Peugeot Boxer en een Renault Kangoo, je kan t beter treffen Ach, werk = werk.
Ik moet morgen om 7:30 de deur uit om rond 10:00 op het ophaaladres te komen. Moet 2,5 km lopen tot de poort van het terrein vanaf de bushalte, en dan ben ik er nog niet. Maar ach, het zijn uren. En even de nieuwe Fiat Panda (als ik het goed heb) rijden. De vorige Panda rijdt niet slecht voor zo'n klein bakkie.
Op woensdag 8 februari 2012 20:36 schreef Pizzabodem het volgende: Ik moet morgen om 7:30 de deur uit om rond 10:00 op het ophaaladres te komen. Moet 2,5 km lopen tot de poort van het terrein vanaf de bushalte, en dan ben ik er nog niet. Maar ach, het zijn uren. En even de nieuwe Fiat Panda (als ik het goed heb) rijden. De vorige Panda rijdt niet slecht voor zo'n klein bakkie.
Ja, zo'n Panda rijdt echt niet slecht hoor. Mja, het blijft wel een Panda. Zo moest ik een Panda afleveren bij een vrouw die van tevoren niet wist wat voor nieuwe auto ze zou krijgen... teleurgesteld dat ze was
Die ken ik al, zit helaas niet echt iets bij. Tnx!
Hoe het voor losse smartphones zit weet ik ook niet, maar bij abonnementen hebben ze altijd wel redelijke aanbiedingen. Ik heb bij een best goedkoop abonnement via die site een HTC Sensation gratis gekregen, als ik datzelfde abonnement via de provider zelf had genomen had ik voor die telefoon flink bij moeten betalen.
quote:
[..]
Mijn vader heeft een C-Max, die wil alleen als de motor warm is moeilijk starten. Beetje gas doet inderdaad wonderen...
Vandaag een chill dagje gehad. 1ste rit(polo) werd geannuleerd dus kon ik extra vroeg m'n BMW 5 ophalen(nieuwe model). Echt een fijne auto en vergeleken met de bmw 5 van EW een schoonheid.
Ik moet morgen in Nieuwegein de hele dag vestigingswerk doen. Iemand hier nog tips voor? Werken er dan meerdere EW'ers? En er staat dat ik een pantalon aan moet doen maar EW zei aan de telefoon spijkerbroek. Which one?
Ik heb er nog nooit gewerkt, maar voor zover ik weet moet je daar compleet in pak komen. Heb verhalen gehoord van mensen die geen jasje aan hadden en werden weggestuurd
Ik heb er nog nooit gewerkt, maar voor zover ik weet moet je daar compleet in pak komen. Heb verhalen gehoord van mensen die geen jasje aan hadden en werden weggestuurd
De langste rit die ik ooit heb gehad was met een V50 (Vlaardingen - Keulen), verder een Mini Cooper op Heerenveen - Breda (zonder cruise control ), Toyota Avensis op Schiedam - Wieuwerd, Ford Focus op Vlaardingen - Assen, Seat Ibiza op Rotterdam - Leeuwarden en dan houden mijn ECHT lange ritten wel weer op
Iemand die een site weet waar je die klemmappen fatsoenlijk kan bestellen? Kan alleen van die specialisten shops vinden met duizend-en-een verschillende soorten met levertijden van 5 jaar.
Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef S-RS het volgende: Iemand die een site weet waar je die klemmappen fatsoenlijk kan bestellen? Kan alleen van die specialisten shops vinden met duizend-en-een verschillende soorten met levertijden van 5 jaar.
Op woensdag 8 februari 2012 22:32 schreef S-RS het volgende: Iemand die een site weet waar je die klemmappen fatsoenlijk kan bestellen? Kan alleen van die specialisten shops vinden met duizend-en-een verschillende soorten met levertijden van 5 jaar.
En ja, ik ben te lui om even naar de stad te gaan
De mijne komt van de Bruna uit Winsum. Drie keer raden hoe
Over die dingen gesproken. Ik heb de mijne weer gemold. Kan ik weer lief richting Korrewegwijk gaan kijken
Nee maar even zonder fratsen. Twee klappers zijn via die site van Mallet 4,10, excl. BTW. Incl. BTW en verzendkosten komen ze op 12,20 ofzo. Beetje jammer wel.
Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef joppie_saus het volgende: Over die dingen gesproken. Ik heb de mijne weer gemold. Kan ik weer lief richting Korrewegwijk gaan kijken
Nee maar even zonder fratsen. Twee klappers zijn via die site van Mallet 4,10, excl. BTW. Incl. BTW en verzendkosten komen ze op 12,20 ofzo. Beetje jammer wel.
Misschien moeten we een afname van 20 doen.. .. Die van mij die reageert op de kou.. Elke keer als ik hem dubbel wil klappen ben ik bang dat ie splijt.. Achja laatste maand.
Misschien moeten we een afname van 20 doen.. .. Die van mij die reageert op de kou.. Elke keer als ik hem dubbel wil klappen ben ik bang dat ie splijt.. Achja laatste maand.
Dat was vandaag het geval
quote:
Op woensdag 8 februari 2012 22:42 schreef joppie_saus het volgende: Over die dingen gesproken. Ik heb de mijne weer gemold. Kan ik weer lief richting Korrewegwijk gaan kijken
Ja, viel me ook vies tegen. Ik stuur moeders wel even de stad in
Het zijn vooral die valse verzendkosten die het onvoordeliger maken dan wanneer je de eerste beste Dick Bruna in loopt . Als je bij google zoekt op klembord krijg je nog wel meer sites, maar ik heb "ff" geen zin om de beste prijs/kwaliteitverhouding voor je uit te zoeken.
Dan kun je volgende week weer heen, die dingen zijn echt beroerd. Maar kom ze ook op heel veel sites tegen volgens mij, straks heb ik weer zo'n zelfde pruts ding.
Op woensdag 8 februari 2012 22:52 schreef S-RS het volgende: Dan kun je volgende week weer heen, die dingen zijn echt beroerd. Maar kom ze ook op heel veel sites tegen volgens mij, straks heb ik weer zo'n zelfde pruts ding.
Ik heb er sinds oktober eentje van EW, die is pas sinds een paar weken kapot aan het gaan dus het valt mee
Oh en Groningen - Barneveld is niet lang hoor. Nog geen twee uurtjes. Zo lang is dat toch niet?
Voor mij wel M'n langste rit is 2 uur 20 ofzo, Maastricht - Almere in de Aygo. Verder nu ik erover nadenk nog twee keer Den Haag - Oldenzaal, ook iets van 2 uur. Maar dan ga ik al snel naar anderhalf of minder, op 2x richting het noorden na.
Terug van de valet parking. Mocht een fiat bravo sport mee naar huis nemen. Die moet ik morgen rond 12en bij de dealer terugbrengen... De uren lopen iig aardig op deze week
Op donderdag 9 februari 2012 02:31 schreef natuurlijkwel het volgende: Terug van de valet parking. Mocht een fiat bravo sport mee naar huis nemen. Die moet ik morgen rond 12en bij de dealer terugbrengen... De uren lopen iig aardig op deze week
Ik ben vanavond ook in een Bravo beland, morgen de wekker om 10 uur, das vroeg als je om half 4 pas je bed in gaat... maarja, uurtjes lopen idd lekker op deze manier
Op woensdag 8 februari 2012 21:53 schreef Panthera. het volgende: Morgen oa een Opel Combo van Groningen naar Barneveld rijden. Ik zit even te bedenken welke auto's ik voor mijn vijf langste ritten gehad heb.
In aflopende volgorde Toyota Aygo, VW Crafter, Opel Combo en Ford Transit. En een Alfa GT
Hoe laat ben je er ongeveer? IK moet ook een Combo naar Barneveld rijden, vanuit Bergen Op Zoom
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Alweer onderweg naar mijn eerste rit, lekker vroeg.
Op donderdag 9 februari 2012 02:31 schreef natuurlijkwel het volgende: Terug van de valet parking. Mocht een fiat bravo sport mee naar huis nemen. Die moet ik morgen rond 12en bij de dealer terugbrengen... De uren lopen iig aardig op deze week
Ik was om 2 uur thuis. Ik had een Lancia Phedra mee naar huis. Wie was jij eigenlijk? Ik was die lange jongen met bruine jas uit Utrecht, weet niet of ik je heb gesproken. Ik kwam in ieder geval pas om half 9 aan samen met gasten uit Dordt, Rotterdam, Zwolle en Soest..
Ik heb deze maand alleen nog maar één dagje vestigingswerk gedaan. Hopen dat ik dat in de laatste twee weken nog kan inhalen want ik voel me echt een sloeber.