abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107725021
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:14 schreef Neerlands_Trots het volgende:
In je pak auto's schoonmaken slaat ook echt helemaal nergens op nee :')
Voor de AR'ers die morgen meewerken met het valet parking project, ik zit in groep 2, jullie? :)
Ik hoop in groep 1 te zitten (moet morgen betijds nog terug naar mn woonplaats). In de mail staat dat je in groep 1 zit als er 'parkeren' achter je naam staat maar dat kan ik nergens vinden, bij niemand niet.

Hoe ben jij er achter gekomen dat je in groep 2 zit?
pi_107725216
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:46 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Ik hoop in groep 1 te zitten (moet morgen betijds nog terug naar mn woonplaats). In de mail staat dat je in groep 1 zit als er 'parkeren' achter je naam staat maar dat kan ik nergens vinden, bij niemand niet.

Hoe ben jij er achter gekomen dat je in groep 2 zit?
Laat maar, ben er al uit, ik moest dat bestand downloaden in plaats van weergeven in de browser, dan staat het er wel achter :)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 19:53:12 #213
167923 appelsjap
All the above
pi_107725398
Lekker krap parkeren daar in Almere. Bijna niet te doen.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_107725859
"Vertrek vanuit Meerkerk: Bus vertrekt alleen maar vanaf het postkantoor in Meerkerk. Die andere halte stopt de bus alleen als er mensen uit moeten!!!!"

En daarboven:

"Met de bus naar Meerkerk: de bus stopt niet als er niet op het knopje wordt gedrukt voor de afslag op de snelweg!!! Graag aan de buschauffeur vragen of hij daar wilt stoppen!"

Wat een kansloze bushalte is dat dan! Nu kan ik dus helemaal naar het postkantoor lopen.
pi_107726001
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:01 schreef Mallet het volgende:
"Vertrek vanuit Meerkerk: Bus vertrekt alleen maar vanaf het postkantoor in Meerkerk. Die andere halte stopt de bus alleen als er mensen uit moeten!!!!"

En daarboven:

"Met de bus naar Meerkerk: de bus stopt niet als er niet op het knopje wordt gedrukt voor de afslag op de snelweg!!! Graag aan de buschauffeur vragen of hij daar wilt stoppen!"

Wat een kansloze bushalte is dat dan! Nu kan ik dus helemaal naar het postkantoor lopen.
Die halte aan de snelweg bij de McDonald kan je gewoon gebruiken als je vanuit Meerkerk naar Utrecht wil. Ik had hem laatst voor het eerst gebruikt, gewoon hand uitsteken en je kan instappen.
pi_107727134
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:01 schreef Mallet het volgende:

En daarboven:

Van waar? Snelweglocatie? Dat slaat dan ook nergens op... waarvoor is die halte er dan inderdaad. Ik zou het gewoon nog proberen, misschien bedoelen ze alleen de richting Gorinchem (want aan die kant kan/mag je om onduidelijke reden (OV _O_ ) niet mee. Maar als het naar Utrecht ook niet meer kan is het ook onzin dat je er wel uit kan daar, want het is echt in the middle of nowhere.

Overigens, als je vanaf snelweg richting zuiden moet is het denk ik sneller om naar McDonalds te lopen en dan daar linksaf, richting de (1)81.
pi_107727374
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:27 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Van waar? Snelweglocatie? Dat slaat dan ook nergens op... waarvoor is die halte er dan inderdaad. Ik zou het gewoon nog proberen, misschien bedoelen ze alleen de richting Gorinchem (want aan die kant kan/mag je om onduidelijke reden (OV _O_ ) niet mee. Maar als het naar Utrecht ook niet meer kan is het ook onzin dat je er wel uit kan daar, want het is echt in the middle of nowhere.

Overigens, als je vanaf snelweg richting zuiden moet is het denk ik sneller om naar McDonalds te lopen en dan daar linksaf, richting de (1)81.
Ja ze bedoelen hier de snelweglocatie. Ze zeggen dus niet naartoe gaan, maar direct naar het postkantoor lopen. Vervolgens staat er weer onder een ander kopje dat je direct naar Blommendaal moet lopen (wat idd iets dichterbij is). Ik irriteer me kapot.

Ik loop gewoon naar Blommendaal want ik moet richting Utrecht. Ik kan geen vertraging permiteren want het ziet er al naar uit dat ik 16:00 iig niet ga halen.

En 2uur en een kwartier OV-en naar mijn 1e startadres.. :P.
pi_107727828
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:50 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Laat maar, ben er al uit, ik moest dat bestand downloaden in plaats van weergeven in de browser, dan staat het er wel achter :)
En ik welke groep zit je nou? :P
pi_107727899
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:07 schreef RangeRover het volgende:

[..]

Ik lees dit pas net.. maar ik was rond een uur of 7 die dag op schiphol gebeld door een onbekend nummer, en ik denk dat ik van alle chauffeurs in Leiden het dichtst bij het station woon, én daarnaast is EasyWay de enige die mij onbekend belt. Hmmmmm......

Morgen mag ik ook weer werken. Eerst een Peugeot 508SW van de Amsterdamse Havens naar Krimpen a/d IJssel, en vervolgens een Ford Focus C-Max van Alphen a/d Rijn naar Almere. Prima dagje weer.
Lijkt me sterk, ze zeiden: bel maar als we iets voor je kunnen doen, maar ik heb ze niet meer gebeld omdat ik gewoon thuis kwam :P

Snelweglocatie staat toch altijd iets over de bus in dat het niet kan ofzo? Ik stap gewoon altijd bij de beruchte paal in en dat heeft voor mij altijd gewerkt. Kwam laatst bij Postkantoor nog een paar hikers tegen die vanaf snelweg kwamen. Die hadden dus gewoon de ritinstructies gevolgd, maar ze waren voor het eerst in hun "carrière" überhaupt in Meerkerk, dus ik heb ze gewoon gezegd dat ze voortaan bij de P+R kunnen instappen :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Irritatie100 op 07-02-2012 21:34:57 ]
pi_107729805
Vanaf waar kwamen die hikers? ;)
pi_107729980
Irritatie faalt :D zo'n veteraan, en dan dit.
pi_107730022
Aldi?
pi_107730119
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:28 schreef RTS91 het volgende:
Vanaf waar kwamen die hikers? ;)
:z
pi_107730161
Ik moet toch wel weer wennen aan het werken man.. Best lang niet gereden.. En nu woe-do-vrij-ma-di-woe (morgen). Ik zit nu op 50 uur. Denk dat ik donderdag en vrijdag maar vrij neem. Je komt met die lange dagen niet echt ergens anders aan toe. M'n auto moet nog gemaakt worden.. Daar moet ik ook maar eens over gaan beslissen waar en hoe we dat gaan oplossen.
pi_107730531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef Mallet het volgende:
Ik moet toch wel weer wennen aan het werken man.. Best lang niet gereden.. En nu woe-do-vrij-ma-di-woe (morgen). Ik zit nu op 50 uur. Denk dat ik donderdag en vrijdag maar vrij neem. Je komt met die lange dagen niet echt ergens anders aan toe. M'n auto moet nog gemaakt worden.. Daar moet ik ook maar eens over gaan beslissen waar en hoe we dat gaan oplossen.
Tsja... Ik moet zeggen dat ik op het moment ook niet naar werk uit zit te kijken, vind het niet erg als ik niet gebeld wordt (komt weinig voor momenteel). Heb het geld wel nodig maar met deze kou is de lol er voor mij ook wel een beetje af.
pi_107730998
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:31 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ja ze bedoelen hier de snelweglocatie. Ze zeggen dus niet naartoe gaan, maar direct naar het postkantoor lopen. Vervolgens staat er weer onder een ander kopje dat je direct naar Blommendaal moet lopen (wat idd iets dichterbij is). Ik irriteer me kapot.

Ik loop gewoon naar Blommendaal want ik moet richting Utrecht. Ik kan geen vertraging permiteren want het ziet er al naar uit dat ik 16:00 iig niet ga halen.

En 2uur en een kwartier OV-en naar mijn 1e startadres.. :P.
Ik was er maandag nog en je kan op de P+R gewoon richting Utrecht op die knop drukken dan stopt ie gewoon. De andere kant op kan dat niet, dan moet je naar het postkantoor lopen ;)
pi_107731696
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 21:43 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Tsja... Ik moet zeggen dat ik op het moment ook niet naar werk uit zit te kijken, vind het niet erg als ik niet gebeld wordt (komt weinig voor momenteel). Heb het geld wel nodig maar met deze kou is de lol er voor mij ook wel een beetje af.
Ik sluit me volledig bij je aan, na vrijdag ruim 5 en een half uur gereist te hebben, waarvan 2uur wachten in de kou, heb ik toch wel een lichtelijk trauma aan overgehouden hahah.
pi_107735263
Vandaag weer in de kou gewerkt! Uiteraard had ik net mijn bus gemist, doordat de trein vertraagd, dus ik kon een half uur wachten in de ochtend voor ophalen adres 1.
Daarna wel een bijna nieuwe mercedes benz C klasse gereden, reed super.

Hoop dat het snel wat warmer wordt! Dit is niet leuk meer!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 23:33:05 #229
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_107735972
Ah mietjes. Gewoon lekkere warme thermobroek aantrekken onder je pantalon en desnoods een thermoshirt. Is prima te overleven dan :9
#26 || Luciano da Silva
pi_107736020
En als je geen thermobroek hebt moet je je pyjamabroek onder je nette broek aandoen. Ik verzeker je: een genot!
  dinsdag 7 februari 2012 @ 23:38:35 #231
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_107736181
Ach, voor de prijs hoef je het niet te laten. Ik vind zo'n strakke broek wel fijner zitten eigenlijk. En anders moet je even een legging uit de kast van je vriendin jatten :9

http://www.plutosport.nl/(...)_Heren-0725-ZWA.html
#26 || Luciano da Silva
pi_107736594
Je kunt beter goedsluitende schoenen en sokken onder je broek doen, dat er geen wind in je broek komt. Op die manier heb ik het eigenlijk nooit echt koud.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107736836
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 20:40 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

En ik welke groep zit je nou? :P
Het is groep 1 geworden
pi_107738236
Er was vandaag ook iemand voor de trein gesprongen tussen Utrecht en Arnhem. Zo stond ik vast in op station Ede-Wageningen en moest ik met een bus die bijna anderhalf uur deed over een afstandje wat de trein in 15 minuten doet. Zo kwam ik ook nog eens in de spits bij Amersfoort en was ik uiteindelijk 10 over 6 pas in Almere..
Maargoed, kan wel weer 11 uur bijschrijven.
pi_107740391
Ik ga nog wel ff zo'n thermobroek kopen. Bestel die van Plutosport wel. Pyjamabroek helpt ook behoorlijk. Zeker als je hem in je sokken stopt. Vandaag is het volgens mij een stuk minder koud. Zo voelt het iig.
  woensdag 8 februari 2012 @ 08:00:23 #236
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_107740396
En we gaan weer op pad. Op naar Roden :)
#26 || Luciano da Silva
pi_107741904
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 19:53 schreef appelsjap het volgende:
Lekker krap parkeren daar in Almere. Bijna niet te doen.
Inderdaad, ik moest hem buiten neer zetten. Binnen was geen plaats meer te bemachtigen.
pi_107742818
Thermobroeken waren volgens mij in de aanbieding bijde Hema, iets van 5 euro ofzo.
pi_107743329
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 09:40 schreef enpe het volgende:

[..]

Inderdaad, ik moest hem buiten neer zetten. Binnen was geen plaats meer te bemachtigen.
Ik had het laatste plekje gheghe :P
En krap was het zeker..
pi_107743527
WHAAAA kom ik na 2,5u aan op mn startadres.. Half uur gelopen.. Auto al opgehaald 10min geleden. Dubbel geboekt. Nu kan ik dus naar huis want vanaf hier naar mn 2e adres is het uren met t ov.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')