EW inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2012 12:35 schreef Kevindinhinho het volgende:
EW? Dan heb je misschien nog mazzel en wordt je deze week gebeld. Had ik ook. Voor AR weet ik het niet.
7 uur zelfs.. Ik heb de trein om 07.30 genomen vanochtend. Het wordt nu wel goed gemaakt doordat er geen treinen van Almere naar Utrecht rijden. Dus als je zoals ik naar Doetinchem moet, moet je omreizen via Amsterdamquote:
Waar ben jij nou weer geweestquote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef joppie_saus het volgende:
Lekker hoor EW met hun aflevertijden. 'Om' 15u afleveren had ook eerder gekund. Voor niks een half uur door de sneeuw gelopen bij Stadion Wageningse Berg om de tijd door te komen.
Haha, ik had je kunnen vertellen dat het een vervallen stuk treurigheid is hoorquote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, ik moest de tijd doorkomen. En ik had mooie verhalen gehoord over het monumentale stadion Wageningse Berg, dus heb ik daar maar even een kijkje genomen. Was maar kwartiertje rijden vanaf mijn afleveradres in Bennekom.
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:12 schreef joppie_saus het volgende:
Nee man. Lang niet. Een stadion zoals een stadion hoort te zijn. Sta-tribunes en een locatie die schitterend is
Bennekom voor een maandje nogquote:Op maandag 6 februari 2012 16:29 schreef joppie_saus het volgende:
Maar jij woont in Bennekom? Of in Ede?
Ik ook een enkele rit Nijmegen - Almere, in een Volvo S80quote:Op maandag 6 februari 2012 17:12 schreef Panthera. het volgende:
Hehe, ik kom nooit in het centrum eigenlijk, kom niet verder dan de AH en de ABN soms. 'S avonds valt er vrij weinig te beleven.
Edit: En ik heb weer de leftover gekregenEnkele rit van Nijmegen naar Almere, wel in een V70 automaat met 200+ pk. Hopelijk rijdt de trein naar Utrecht morgen weer.
Daarom deden die chip palen het om half 5 niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:19 schreef Mallet het volgende:
Vanmiddag was het ook erg gezellig @ Almere Centrum!
[ afbeelding ]
Edit: morgen weer 2 ritten. Ik ga als een speer. Voor februari zit ik al op 42 uur.
Dat snap ik inderdaad, maar gewone standaard ritten is natuurlijk sowieso geen reden om die te weigeren. Het ging mij meer om zaken als schoonmaakwerk en dergelijkequote:Op maandag 6 februari 2012 23:32 schreef joppie_saus het volgende:
Hangt er ook een beetje van af. Als je aansluitend werk in je regio krijgt gaan ze er van uit dat je het aanneemt. Maar zoals vandaag dat in totaal 7 uur OV en 1 uur rij dan vragen ze of ik die wil doen. Spoedritten mag je altijd weigeren overigens omdat die vaak op stel en sprong moeten. Maar over het algemeen geldt de regel beschikbaar = niet weigeren. Althans, voor hiken.
Geldt voor PC's ook, maar ze snappen wel als je niet om 4u of 5u 's ochtends je bed uit wil voor een ritje van bijvoorbeeld een uur..quote:Op maandag 6 februari 2012 23:32 schreef joppie_saus het volgende:
Hangt er ook een beetje van af. Als je aansluitend werk in je regio krijgt gaan ze er van uit dat je het aanneemt. Maar zoals vandaag dat in totaal 7 uur OV en 1 uur rij dan vragen ze of ik die wil doen. Spoedritten mag je altijd weigeren overigens omdat die vaak op stel en sprong moeten. Maar over het algemeen geldt de regel beschikbaar = niet weigeren. Althans, voor hiken.
Die roestbak ernaast mag er wel wezen wil je zeggen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:08 schreef S-RS het volgende:
Pff, welke pauper heeft die zielige 520d ingezonden?!
*rent weg*
Zo ken ik je weerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:08 schreef S-RS het volgende:
*rent weg*
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:08 schreef S-RS het volgende:
*rent weg*
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 09:19 schreef ajaxcruijff het volgende:
[..]
Die roestbak ernaast mag er wel wezen wil je zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |