Pam is lekker eigenwijs geweest. En heeft dit met veel rugpijn en teleurstelling moeten bekopen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Pam's verhuis/ klus en tuin topic
Deel 1 is hier te vinden
Hier is deel 2 te vinden
Project tuin is doorgeschoven naar de lente!
info over de tuin:Ik had alles gratis willen hebben! Hun fout als ze het verkeerde meegeven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pam is lekker eigenwijs geweest. En heeft dit met veel rugpijn en teleurstelling moeten bekopen!
Pam is een behangetje gaan plakken. En heeft op advies winkel de lijm meegenomen die bij het behang zou moeten horen!
Het ging alleen helemaal bubbelen en het plakte niet aan de muur waar het bubbelde.
Ben er bijna 8 uur mee bezig geweest!
En nu kom ik vanmorgen beneden... Is het op veel plekken van de muur komen zetten.
Nee ik heb niet te weinig of teveel lijm gebruikt( en ja ik heb al eerder een keer behangen zelfde soort lijm en behang dat ging wel goed.)
Ben net naar de winkel geweest en heb dus de verkeerde lijm meegekregen! Vreselijk!
Heb nieuwe behang met korting gekregen en de lijm en de kwast gratis!
Wie is er heel goed in behangen, ook met lastig patroon. En zou mij willen helpen in een middagje om dit er samen op te maken? Want de drempel om het zelf weer helemaal alleen te doen is erg hoogGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja dat vond ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had alles gratis willen hebben! Hun fout als ze het verkeerde meegeven!
Nou hoe groot weet ik niet maar ik heb net ietsje meer nodig dan 2 rollenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef vannelle het volgende:
Hoe groot is die muur?
Verkeerde lijm is vreselijk idd, heb het bij ons thuis 2xgehad en dat was 2x mijn eigen schuld.
![]()
Had ik stilletjes al op gehoopt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Als het goed is heb ik hulp! Er komt volgend weekend iemand even helpen, een ervaren behangplakker! dus hoef ik jou niet daarmee te belasten. Maar je komt wel een bak koffie halen toch?
Het zou mijn ideale tuin wezen! Mag mijn dochter er met haar stoepkrijt bloemetjes op tekenen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:14 schreef trovey het volgende:
Onderhoudvrije tuin bestaat niet hè, mits je niet van plan bent om het geheel te asfalteren maar dan heeft het ook niets meer te maken met een tuin.
Haha asfalt is fine by mequote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:14 schreef trovey het volgende:
Onderhoudvrije tuin bestaat niet hè, mits je niet van plan bent om het geheel te asfalteren maar dan heeft het ook niets meer te maken met een tuin.
oohhww damnnn dan ben ik pas laat savonds weer thuis! Ik ben gewon dat weekend met mijn lief het nachtje hotel aan het genietenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Had ik stilletjes al op gehoopt.
En als jij die zondag thuis bent kom ik zeker even een bakje doen!
Kan ze hier ook even komen dan om mij asfalt op te fleuren ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het zou mijn ideale tuin wezen! Mag mijn dochter er met haar stoepkrijt bloemetjes op tekenen!
Groot gelijk! Komt een andere keer wel dan.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oohhww damnnn dan ben ik pas laat savonds weer thuis! Ik ben gewon dat weekend met mijn lief het nachtje hotel aan het genieten
Ik ben dit weekend wel thuis dus kom je dan nog langs ?quote:Op donderdag 9 februari 2012 06:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Groot gelijk! Komt een andere keer wel dan.
Veel plezier met jedat weekend.
Is goedddddd!!!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 20:48 schreef vannelle het volgende:
Dan moe'k even kijken wat m'n broer gepland had die zondag, hij weet nu niet beter of ik rij vanaf hem direct naar huis.
Lijkt me toch wel gezellig om even een bakje bij jou/jullie te komen doen dus kom er nog op terug.
Laat zaterdag wel even wat weten, kee?
http://tuin-terras.marktp(...)i5Ie&fta_ind=12&fs=1quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Heb al even gekeken of er ergens tegels zijn maar er is nu niet echt iets. Dus ik blijf regelmatig checken!
euhm ja en in delfzijlquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
http://tuin-terras.marktp(...)i5Ie&fta_ind=12&fs=1
Wel zelf uithalen maar wel gratis.
Thanks anywayquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:35 schreef Rucky het volgende:
Woon je ook in de stad Groningen want gehaald moeten ze toch wel met een aanhanger.
En ik zou je graag willen helpen maar ik woon te ver weg.
Tof om te horen Pam.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:37 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb gehoord dat er een soort team is in de wijk die tuinen opknapt. Ik ga even uitzoeken wat dat precies is ik zal de info hier later even delen.
Ja dat leek mij ook wel wat. Misschien is het dan ook allemaal wat makkelijker. En hebben die mensen allemaal spullen ook gereedschap etc. Ik weet het niet maar de drempel voor het hele project ligt mij ook hoog ofzo. Ik weet niet hoe het komt. Denk door de vermoeidheidquote:
Dat klopt. het is gewoon niet mogelijk om met 4 personen in de tuin te zitten zonder dat er stoelen in het zand moeten staan.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:21 schreef firefly90 het volgende:
zou toch wel lekker zijn als je met het mooie weer van je tuin kan genieten. zoals het er nu uit ziet is het nog niet echt een plek om gezellig (met wat vrienden) buiten te gaan zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |