Wie helpt er met de tuin?quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo lieve lieve mensen!!!
Het is super mooi nu al en het word alleen nog maar beter en plezieriger wonen daar
De vloer is heel mooi in de woonkamer:
En toen stond de vloer helemaal vol met:
En toen alle dozen eenmaal een beetje op de plek waren (voornamelijk het extra kamertje)
Werd het een beetje een woonkamer.
Zodra mijn bed er stond meteen de lakens erop:
de woonkamer vanuit de keuken:
en de keuken:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#zeikmodus off#
[ Bericht 4% gewijzigd door Lottekoekkie op 15-08-2011 22:38:02 (backup? neeeee, ik bedoel feedback) ]Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Ik heb contact met Pam gehad en ik begreep dat ze voldoende gordijnen heeft maar dat ze het aanbod érg lief vindt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Is de stoel zwart?
Heb ws binnenkort zwarte gordijnen over dus als je er iets aan hebt? Zijn zgn "foppers" welke n op ongeveer 90 cm breed zijn "gehaakt" maar de haken zijn uiteraard naar eigen inzicht aan te passen, puur zijn ze 1.40 breed en heb er iig 2.
Ik weet zeker dat dat geen onwil is geweest, zal wel met drukte te maken hebben gehad. Denk ik...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 06:55 schreef Ordos20 het volgende:
en ik had nog voorgesteld een aantal dozen in mijn auto te flikkeren en voor gratis en noppes op en neer te rijden
hoorde niks meer van PamSdeB nadat er een vrachtwagentje geregeld was
Owhh oohww sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 06:55 schreef Ordos20 het volgende:
en ik had nog voorgesteld een aantal dozen in mijn auto te flikkeren en voor gratis en noppes op en neer te rijden
hoorde niks meer van PamSdeB nadat er een vrachtwagentje geregeld was
Ach het heeft ook geen haast komt wel goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:27 schreef Ordos20 het volgende:
Hahahaha niet verontschuldigen hoor!
Ik had graag de mouwen even opgestroopt om te helpen nog, alleen sta ik overdag de koemende twee weken vol met van alles en nog wat. Maar wederom, laat maar weten (had ik al eerder voorgesteld)
Ziet er netjes uit!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ach het heeft ook geen haast komt wel goed.Je zat ook niet echt in de buurt toch?
Ja inderdaad! Dankje. Ik denk dat het een maanden project word hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:39 schreef Ireth het volgende:
Die bruine muur in je slaapkamer vind ik leuk! Mooie warme kleur! Fijn dat je helemaal over bent nu Pam! Nu lekker op je gemak alles eigen maken!
HAHAHAHAHA welneeequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 05:28 schreef vannelle het volgende:
Kijk maar uit dat je geen saai huisvrouwtje wordt.
Het begint er écht gezellig uit te zien, ik kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:40 schreef vannelle het volgende:
Ziet er leuk uit en ik herken bijna alle spulletjes.
Alleen dat tafeltje niet, die is toch niet meeverhuisd? Toch?Of ben ik nou gek?
![]()
Ik denk trouwens dat het werk aan je tuin wel meevalt voor iemand die het lichamelijk kan, zo idioot groot is het niet.
Er moet hier iemand ronddwalen die je daarmee wilt helpen, kan niet anders.
Nou de kant met al die lage plantjes wil ik gewoon vol met tegels.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:56 schreef Ordos20 het volgende:
De vraag is even, wat wil je er mee doen. Ik breek graag mijn rug om iemand te helpen, maar een idee hebben is handig
Dus planten er uit, opsluitband aan de kant, laagje grond afgraven en zand erin en tegelen maar?quote:Op zondag 21 augustus 2011 12:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou de kant met al die lage plantjes wil ik gewoon vol met tegels.
En de kant met die struik die zo dor is ( Dat moet een framboos zijn waar per jaar kilo's frambozen vanaf komen alleen hij had een rupsenplaag gehad. ) Die kant wil ik voor de helft dicht in de lengte.
Dan houd ik dus die framboos over en een paar aardbeitjes die er nog staan. En kan ik nog wat kruiden erbij zetten hopelijk. Dat vind ik wel leuk en dat kan ik dan ook wel bijhouden.
En mooi veel citroenverbena's / melisse er tussen want ik word gek van de poepende katten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |