abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100773473
PamSwynfordDeBeaufort had me gevraagd een 2e deeltje te openen aangezien ze zelf nog geen internet heeft.
Deel 1 is hier te vinden

De verhuizing is natuurlijk al achter de rug, waarom dan een deel 2?
Omdat de vraag omtrent inrichting nog gedeeltelijk open staat én omdat we nog meer foto's willen zien natuurlijk!

In huis is er al veel gedaan en bepaalde afspraken zijn ook al gemaakt.
Zaterdag bijvoorbeeld komt grindfreakje langs om dingen op te hangen en om andere kleine klusjes te doen.
Maar ook buiten is er het eea te doen, namelijk van de bestaande tuin een onderhoudsarme tuin maken.
Nu ligt er een tegelpaadje van betontegels, een veranda van een paar m2 die echt weg moet omdat die rot is, en een paar planten.
Er moeten nog tegels bijgehaald worden en die moeten uiteraard ook gelegd worden.
Welke lieve Fokker kan en wil hierbij helpen?
Het gaat om totaal ongeveer 13 extra m2 dat gelegd moet worden.
Met een beetje geluk wordt de veranda door de woningbouw gesloopt en afgevoerd.

Nog even wat foto's van binnen uit het vorige topic:

quote:
17s.gif Op zondag 14 augustus 2011 17:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hallo lieve lieve mensen!!!

Het is super mooi nu al en het word alleen nog maar beter en plezieriger wonen daar :D

De vloer is heel mooi in de woonkamer:

En toen stond de vloer helemaal vol met:

En toen alle dozen eenmaal een beetje op de plek waren (voornamelijk het extra kamertje)
Werd het een beetje een woonkamer.

Zodra mijn bed er stond meteen de lakens erop:

de woonkamer vanuit de keuken:

en de keuken:

Wie helpt er met de tuin?

En graag meer foto's zodra je weer internet hebt Pam! :)
  maandag 15 augustus 2011 @ 20:06:59 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100773930
^O^ ^O^ ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_100774347
Tóp, ziet er al heel best uit zo vlak na een verhuizing :Y ^O^ Dat bed ziet er heel verlokkelijk uit, zo een bed waar je pal na de verhuizing in wegvalt en heel lang lekker ligt :Y
en wat heerlijk dat er update is over hoe het allemaal gaat dankzij zoveel kanjers (én mét pics ^O^ *O* )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#zeikmodus off#

[ Bericht 4% gewijzigd door Lottekoekkie op 15-08-2011 22:38:02 (backup? neeeee, ik bedoel feedback) ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_100782956
Is de stoel zwart?
Heb ws binnenkort zwarte gordijnen over dus als je er iets aan hebt? Zijn zgn "foppers" welke n op ongeveer 90 cm breed zijn "gehaakt" maar de haken zijn uiteraard naar eigen inzicht aan te passen, puur zijn ze 1.40 breed en heb er iig 2.
pi_100795152
:( en ik had nog voorgesteld een aantal dozen in mijn auto te flikkeren en voor gratis en noppes op en neer te rijden :P hoorde niks meer van PamSdeB nadat er een vrachtwagentje geregeld was
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_100815506
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef Lottekoekkie het volgende:
Is de stoel zwart?
Heb ws binnenkort zwarte gordijnen over dus als je er iets aan hebt? Zijn zgn "foppers" welke n op ongeveer 90 cm breed zijn "gehaakt" maar de haken zijn uiteraard naar eigen inzicht aan te passen, puur zijn ze 1.40 breed en heb er iig 2.
Ik heb contact met Pam gehad en ik begreep dat ze voldoende gordijnen heeft maar dat ze het aanbod érg lief vindt. O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 06:55 schreef Ordos20 het volgende:
:( en ik had nog voorgesteld een aantal dozen in mijn auto te flikkeren en voor gratis en noppes op en neer te rijden :P hoorde niks meer van PamSdeB nadat er een vrachtwagentje geregeld was
Ik weet zeker dat dat geen onwil is geweest, zal wel met drukte te maken hebben gehad. Denk ik...

Als het goed is heeft ze morgen weer internet en zal ze dit topic ook weer bezoeken en antwoorden geven. :)
pi_100824679
Het tongetje geeft al aan dat het niet ZO serieus bedoeld was gelukkig :) Maar ik had graag voor noppes even de handen uit de mouwen gestoken, gewoon omdat het kan en ook wat nieuwe gezichten te zien 8-)
pi_100825857
De gordijnen krijgen binnenkort een nieuw huis, via pb heeft een liefhebber zich gemeld dus mag ik daar een andere FOK!ster blij mee maken ^O^
Waar zo;n topic niet allemaal goed voor is.
En dan heb ik echt niks meer, ook niks meer voor jou Pam, zolder en kasten zijn inmiddels nu dus echt totaal leeg, alles is half nederland door geFOK!t en nu is alles echt op :'(
Voor nu dan maar we hebben nog plannen dus tzt weer spullen...
pi_100844076
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 06:55 schreef Ordos20 het volgende:
Owhh oohww sorry :@ Ik heb zo goed mogelijk iedereen proberen te pb/pm'en met iedereen die op de hoogte moest blijven. Ik weet zo even uit mijn blote hoofd ook niet meer waar jij "vandaan" moest komen. Maar als je echt nog wilt helpen. Mijn tuin is een beetje een mini oerwoud/modderpoel hahaa! :@

En vorige week was ik helemaal druk, dus vergeef me. Thuis inpakken en dan ook nog twee dagen hier klussen. En wat ben ik over mijn grenzen gegaan zeg ik ben echt compleet uitgeput.
En nu moet ik nog boodschappen doen en mijn eigen potje koken. En hier moet ook nog heel veel gebeuren maar ik krijg gelukkig zaterdag nog even hulp van grindfreakje om het e.e.a. op te hangen. Zoals boekenplankjes dan kunnen die dozen ook weer weg.

*MIJN INTERNET WERKT WEER *O* _O_
Haha dat moest gewoon met caps lock ;)

Voor iedereen die mij heeft geholpen of nog gaat helpen eeuwig dank _O_

Nou en doe koelkast is er, gelukkig kon ik die dagen doorkomen met het koelkastje van grindfreakje. Maar helaas is de koelkast ik heb gekregen dus helemaal met deukjes en krasjes dus die komen ze weer omruilen. Maarja als dat alles is wat tegen zit. Ik kan hem voorlopig gebruiken.
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_100852363
Hahahaha niet verontschuldigen hoor :)!

Ik had graag de mouwen even opgestroopt om te helpen nog, alleen sta ik overdag de koemende twee weken vol met van alles en nog wat. Maar wederom, laat maar weten (had ik al eerder voorgesteld)
pi_100879314
Mijn gordijnen hangen *O*

En de muur wat je nu ziet dus met die bruine vlekjes daar komt behang op.
Als het goed is kan Loecje mij helpen dus dan doen we dat even in een middagje rustig aan op ons dooie gemakje *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 14:27 schreef Ordos20 het volgende:
Hahahaha niet verontschuldigen hoor :)!

Ik had graag de mouwen even opgestroopt om te helpen nog, alleen sta ik overdag de koemende twee weken vol met van alles en nog wat. Maar wederom, laat maar weten (had ik al eerder voorgesteld)
Ach het heeft ook geen haast komt wel goed. :D Je zat ook niet echt in de buurt toch?
  donderdag 18 augustus 2011 @ 01:08:09 #12
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_100881047
Het ziet er gezellig uit :Y

Leuk dat je zoveel hulp hebt gehad ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_100884524
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 00:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ach het heeft ook geen haast komt wel goed. :D Je zat ook niet echt in de buurt toch?
Ziet er netjes uit!

Ach Zover is het ook niet, half uurtje tops :P meestal maar 20 minuutjes
  donderdag 18 augustus 2011 @ 09:39:41 #14
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_100886050
Die bruine muur in je slaapkamer vind ik leuk! Mooie warme kleur! Fijn dat je helemaal over bent nu Pam! Nu lekker op je gemak alles eigen maken! ^O^
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_100898534
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 09:39 schreef Ireth het volgende:
Die bruine muur in je slaapkamer vind ik leuk! Mooie warme kleur! Fijn dat je helemaal over bent nu Pam! Nu lekker op je gemak alles eigen maken! ^O^
Ja inderdaad! Dankje. Ik denk dat het een maanden project word hoor ;)
Maar dat is helemaal niet erg. Elke keer als er dan weer iets voor mekaar is kan ik ervan genieten.
Alleen al hoe knus het er nu 's avonds uitziet. Heerlijk O+
pi_100918879
Had vandaag voor het eerst een vriendin over de vloer. Wat is dat toch een mooi gevoel zeg O+

Gezelligheid en gastvrouw spelen haha! *O*
pi_100926438
Kijk maar uit dat je geen saai huisvrouwtje wordt. ;)

Het begint er écht gezellig uit te zien, ik kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent. *O*
pi_100951984
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 05:28 schreef vannelle het volgende:
Kijk maar uit dat je geen saai huisvrouwtje wordt. ;)

Het begint er écht gezellig uit te zien, ik kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent. *O*
HAHAHAHAHA welneee :P
pi_100970471
Ben d'r ook niet zo bang voor. ;)

Maar vertel es, heb je via pm of dm al hulp aangeboden gekregen om je tuin onderhoudsarm te maken?
pi_100977400
Doe eens foto plaatsen van de tuin?
pi_100980264
Ohja das waar ook :P Das best handig :@

Komt ie:

En nog een vanuit de poort:

En de vorderingen van de dag. Grindfreakje is komen helpen met zijn vriendin om vanalles op te hangen etc. Ik doe er even even een kiekje van de woonkamer bij:

En voor de sfeer een kaarsje aan :P
pi_100980846
Ziet er leuk uit en ik herken bijna alle spulletjes. :)
Alleen dat tafeltje niet, die is toch niet meeverhuisd? Toch? :? Of ben ik nou gek? 8)7

Ik denk trouwens dat het werk aan je tuin wel meevalt voor iemand die het lichamelijk kan, zo idioot groot is het niet.
Er moet hier iemand ronddwalen die je daarmee wilt helpen, kan niet anders. :)
pi_100983009
De vraag is even, wat wil je er mee doen. Ik breek graag mijn rug om iemand te helpen, maar een idee hebben is handig :)
pi_100996982
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 20:40 schreef vannelle het volgende:
Ziet er leuk uit en ik herken bijna alle spulletjes. :)
Alleen dat tafeltje niet, die is toch niet meeverhuisd? Toch? :? Of ben ik nou gek? 8)7

Ik denk trouwens dat het werk aan je tuin wel meevalt voor iemand die het lichamelijk kan, zo idioot groot is het niet.
Er moet hier iemand ronddwalen die je daarmee wilt helpen, kan niet anders. :)
Ik hoop het *O*
En nee die was niet meeverhuisd ;)
ohja en je vroeg eerder of iemand zich al had gemeld via PM; helaas niet. Maar ik heb geduld.
Er is vast wel iemand *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 21:56 schreef Ordos20 het volgende:
De vraag is even, wat wil je er mee doen. Ik breek graag mijn rug om iemand te helpen, maar een idee hebben is handig :)
Nou de kant met al die lage plantjes wil ik gewoon vol met tegels.
En de kant met die struik die zo dor is ( Dat moet een framboos zijn waar per jaar kilo's frambozen vanaf komen alleen hij had een rupsenplaag gehad. ) Die kant wil ik voor de helft dicht in de lengte.
Dan houd ik dus die framboos over en een paar aardbeitjes die er nog staan. En kan ik nog wat kruiden erbij zetten hopelijk. Dat vind ik wel leuk en dat kan ik dan ook wel bijhouden.
En mooi veel citroenverbena's / melisse er tussen want ik word gek van de poepende katten >:)
pi_100998298
quote:
17s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Nou de kant met al die lage plantjes wil ik gewoon vol met tegels.
En de kant met die struik die zo dor is ( Dat moet een framboos zijn waar per jaar kilo's frambozen vanaf komen alleen hij had een rupsenplaag gehad. ) Die kant wil ik voor de helft dicht in de lengte.
Dan houd ik dus die framboos over en een paar aardbeitjes die er nog staan. En kan ik nog wat kruiden erbij zetten hopelijk. Dat vind ik wel leuk en dat kan ik dan ook wel bijhouden.
En mooi veel citroenverbena's / melisse er tussen want ik word gek van de poepende katten >:)
Dus planten er uit, opsluitband aan de kant, laagje grond afgraven en zand erin en tegelen maar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')