Pim nam zelf graag onschuldige jonge mannen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef TheFastOne het volgende:
EdwinIk ga me constant ergeren aan die gast. Waarom hebben ze niet een broer genomen?
Legendarisch interviewquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:49 schreef Bombshell het volgende:
Op youtube staan een paar goede filmpjes van Theo van Gogh met Pim Fortuyn..
Kan je zien over hoeveel dingen die man gelijk heeft gekregen.
Zijn de foto's inmiddels verwijderd ?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
Toepasselijk bij de foto's die net voorbij kwamen
Hij had al snel spijt heb ik ooit gelezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:14 schreef StephanL het volgende:
Bel wel heel benieuwd wat Volkert vandaag de dag vindt van zijn actie.
nee hij heeft geen spijt - voorstukje van gesprek tussen hem en neef was al te zien ergensquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had al snel spijt heb ik ooit gelezen.
http://humortv.vara.nl/pa(...)lkert-van-der-g.htmlquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:36 schreef Nielsch het volgende:
Hij moet Matt Herben even bellen. Die heeft nog wel een kabel met Pim.
[ afbeelding ]
Godverdomme zeg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij had al snel spijt heb ik ooit gelezen.
Ben ik ook benieuwd naar. Gisteren zeiden ze bij boulevard dat hij niet wil dat het wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 01:03 schreef Arcee het volgende:
Interessant programma, wilde eerst niet kijken ervan uitgaande dat het niet veel nieuws zou brengen, maar bleef toch kijken.
Benieuwd of ze het gesprek met Volkertuit gaan zenden.
Nu op Nederland 2.quote:20.15-21.05 uur DE DAG DAT PIM
FORTUYN WON
Precies tien jaar geleden,op 6 maart
2002,boekte Pim Fortuyn een enorme
verkiezingszege in Rotterdam.
De documentaire geeft een terugblik
op deze dag met o.a. een reconstructie
van het historische lijsttrekkersdebat
tussen Pim Fortuyn en Ad Melkert.
Vertrouwelingen van de kopstukken
van toen doen hun verhaal.Ook
gespreksleider Paul Witteman blikt