Dit klinkt heel leuk! Ik weet niemand die in de doelgroep valt, dus geheel offtopic een gratis kickquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:34 schreef frederik het volgende:
Aangeboden een gratis overnachting voor 2, diner en ontbijt voor 2 bij van der valk (zie http://www.valkexclusief.nl/nl/valentijn/over-valentijn/valentijn voor de voorwaarden en deelnemende hotels)
ik snap de logica idd. had er alleen ff overheen gelezen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:02 schreef frederik het volgende:
Ik heb punt 2 erbij gezet omdat ik deze actie wil doen voor mensen die het zelf niet kunnen geven, maar een ander wel iets gunnen.
Iemand die buiten de FHF doelgroep valt zal zelf moeten beslissen of die iemand iets gunt (van eigen middelen), of dat die een andere bestemming heeft voor het geld daarvoor.
En ik kan nog toevoegen: er waren meer aanmeldingen, maar er zijn ook weer aanmeldingen teruggetrokken (om heel legitieme redenen; niets spannends). Inzender 2 was door meer dan één user voorgedragen, maar lootte uiteindelijk maar 1 keer mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:41 schreef frederik het volgende:
Er zijn volgens ElisaB uiteindelijk 2 inzendingen geweest. Ik heb tussen die 2 inzendingen geloot, en de 2de inzender is de gelukkige winnaar.
(manier van loten : computer een willekeurig getal tussen 0 en 1 laten nemen, onder 0.5 was inzender 1 de gelukkige, boven 0.5 was inzender 2 de gelukkige, het getal was 0.65)
Second thatquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:53 schreef Ireth het volgende:
Frederik,Wat ben je toch een lief en warm mens!
En heeft Pam hem dan gewonnen of mag Pam hem dan weggeven?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:03 schreef frederik het volgende:
Ik mag een van der valk cadeaubon gaan brengen naar een plaatsgenoot : PamSwynfordDeBeaufort
En ze blijkt erg blij te zijn, als ik haar bevestiging aan elisab zo lees
Dankjewellllquote:
Ah leuk!! Ze verdient ook wel iets leuks!quote:
Lekker gaan genieten!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dankjewellll
Ik wist even helemaal niet wat ik moest zeggen
Ben helemaal blij! Echt geweldig weer zo'n actie en vooral een verassing!!!
Pam, wat leuk! En het is je zo van harte gegund lieverd!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dankjewellll
Ik wist even helemaal niet wat ik moest zeggen
Ben helemaal blij! Echt geweldig weer zo'n actie en vooral een verassing!!!
En mocht je nou toch richting Van Der Valk Den Haag willen omdat je graag uitwaait aan het strand, dan kunnen we jou net zo vervoeren als de meeste spullen binnen FHF: Carpoolendquote:Op zondag 5 februari 2012 00:42 schreef Strega het volgende:
Oh, Pam, mocht vervoer een probleem zijn, Pagan wil evt. wel halen en brengen (mits je natuurlijk niet naar Limburg o.i.d. wilt gaan)
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:42 schreef Strega het volgende:
Oh, Pam, mocht vervoer een probleem zijn, Pagan wil evt. wel halen en brengen (mits je natuurlijk niet naar Limburg o.i.d. wilt gaan)
Owwwquote:Op zondag 5 februari 2012 00:45 schreef Martijntj het volgende:
[..]
En mocht je nou toch richting Van Der Valk Den Haag willen omdat je graag uitwaait aan het strand, dan kunnen we jou net zo vervoeren als de meeste spullen binnen FHF: Carpoolend
Tof om te lezen dat je er zo van genoten hebt.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Owwwdeze reacties had ik helemaal niet gezien joh!
Maar mijn lief heeft een auto! Dus ik ben lekker zelf heen en terug gereden.
Het was GEWELDIG! We kregen gewoon de bruidsuite. Want het hotel zat vol en die suites waren niet in gebruik zegmaar dus dan deden ze een aantal stellen in de bruidssuite!
We hadden een jacuzzi midden in de kamer
Alles was tiptop verzorgd! Heerlijk eten en een heerlijk ontbijtbuffet!
[ afbeelding ]
Onze dank is groot we hebben genoten!
Owkee, maar wanneer ben je gegaan, wat hebben jullie gedaan, hoe was het eten, hoe was het ontbijt, nog leuke dingen gezien of meegemaakt, lekker weer gehad, etc...???quote:Op zondag 26 februari 2012 18:48 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Onze dank is groot we hebben genoten!
Uit PM verkeer met Pam weet ik dat ze dit weekend gegaan zijn (vandaag teruggekomen), en dat ze in eerste instantie naar Haarlem zouden gaan, maar dat dat later veranderd is in Emmen.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, maar wanneer ben je gegaan, wat hebben jullie gedaan, hoe was het eten, hoe was het ontbijt, nog leuke dingen gezien of meegemaakt, lekker weer gehad, etc...???
wij waren ook compleet verrast!!! Was service dus! Heel heel heel erg bedankt!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:59 schreef frederik het volgende:
Ik zou haast jaloers worden. Ik krijg normaal altijd een standaard 2 persoons kamer, jacuzzi wat is dat
Maar graag gedaan, en ben blij dat je genoten hebt.
Dat hebben we zeker! Het was echt een prachtig hotelquote:Op zondag 26 februari 2012 19:00 schreef Karina het volgende:
Oe dat ziet er niet verkeerd uit, ik wed dat jullie heel erg hebben genoten
We waren gister eerst nog eventjes Emmen in gegaan en toen kreeg ik van mijn lief een hele mooie ring bij je juwelierquote:Op zondag 26 februari 2012 19:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owkee, maar wanneer ben je gegaan, wat hebben jullie gedaan, hoe was het eten, hoe was het ontbijt, nog leuke dingen gezien of meegemaakt, lekker weer gehad, etc...???
Pam, dat klinkt fantastisch! Wat fijn dat jullie zo genoten hebben!quote:Op zondag 26 februari 2012 19:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
wij waren ook compleet verrast!!! Was service dus! Heel heel heel erg bedankt!
[..]
Dat hebben we zeker! Het was echt een prachtig hotel
[..]
We waren gister eerst nog eventjes Emmen in gegaan en toen kreeg ik van mijn lief een hele mooie ring bij je juwelier
We hebben meteen met onze luie konten een paar uur in de jacuzzigezeten! laptopje erbij muziekjes aan etc
Het eten was voortreffelijk een enorm buffet met heel veel keuze. Lekker biefstukjes, zalm salades, sate en nog veel meer!
![]()
Toen zijn we nog lekker in het zwembad gaan zwemmen en daar nog ffe in het bubbelbad!
En toen toch nog maar een keer de jacuzzi op de kamer vol laten lopen. En de tv nog ffe aan enzo gewoon lekker relaxed enzo!
Heerlijk geslapen het was jammer alleen een beetje erg warm op de kamer dus de ramen maar open gegooid nog.
En vanmorgen heerlijk ontbijt buffet! Luxe met scrammbled eggs en bacon en croisantjes!![]()
![]()
Omdat mijn lieve moedertje vlak bij emmen woont zijn we daar nog even langs geweest en die had lekker erwtensoep gemaakt en we zijn eerst nog met z'n twee met de hond gaan wandelen in het heerlijke zonnetje!!
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:27 schreef Strega het volgende:
[..]
Pam, dat klinkt fantastisch! Wat fijn dat jullie zo genoten hebben!
Mooi ring? Hint,hint pic.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |