naah millimeterquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jouw baard loopt waarschijnlijk tot aan je schouders.
De metroseksuele hype is al voorbij, die meisjes lopen achter!quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:10 schreef Nederturk het volgende:
Sinds 2 weken laat ik voor het eerst mijn baard staan (wel handig met dit weer). 90% van de meiden in mijn omgeving vinden het maar niets en dat begrijp ik niet. Het moet altijd kaal, gay, strak bla bla. Vroeger stond beharing voor mannelijkheid en tegenwoordig is het maar vies en lelijk.
Klacht: Ik wil de vrouwen van vroeger terug die mijn baard wel zouden waarderen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:16 schreef La_Vita het volgende:
Prikt een beetje bij het zoenen maar verder wel leuk
Pics?
quote:Op woensdag 14 december 2011 07:26 schreef zarGon het volgende:
Baarden!.
Maar dan niet van die donshaarbaarden, haatbaardbaarden en ringbaardbaarden. Stoppelbaarden, metmateharigebaarden en baardige baarden zijn okay.
Sowieso, damesmeisjes met baarden!. Lekker warm in de winter tijdens het knuffelen, vol verrassingen na het eten en heerlijk warm na het aansteken.
ik wil geen vrouwen, ik wil meisjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:38 schreef Sapstengel het volgende:
Volledig terechte klacht TS. Ik heb zelf ook een baard.
Al merk ik wel dat vrouwen het beter vinden, zonder baard zie ik eruit als 16. Met een baard straal ik mannelijkheid uit. En vrouwen houden van die "rough edge" zeg maar.
Zweetlucht in de baard?quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Baarden, snorren, rughaar.![]()
Het is gewoon smerig.
Het ziet er onverzorgd uit en de zweetlucht blijft erin hangen.
Neeeeee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:49 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Zweetlucht in de baard?![]()
Wat voor viespeuken ken jij?
Ik be 26, ik heb meisjes ondertussen wel gehad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:39 schreef FixYou het volgende:
[..]
ik wil geen vrouwen, ik wil meisjes
Thaise meisjes anders ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:02 schreef Sapstengel het volgende:
Meisjes giechelen om seks, vrouwen weten hoe het moet.
Dat moet zeker weg, ik ben er trouwens wel verbaasd over hoeveel mensen dat gewoon laten staan.quote:
Wtf? Mannen die okselhaar weghalen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:06 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat moet zeker weg, ik ben er trouwens wel verbaasd over hoeveel mensen dat gewoon laten staan.
Ja natuurlijk, daar is niks geweldigs aan hoor aan die rozenstruiken onder de oksel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:06 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Wtf? Mannen die okselhaar weghalen?
Waarom laten staan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:06 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Dat is juist goed. Mannen die met baarden onder hun arm lopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:06 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zoiets als de gulden middenweg, dus kort trimmen, niet helemaal weghalen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:11 schreef La_Vita het volgende:
Mannen met gladde oksels dat vind ik nou echt onaantrekkelijk.ga maar lekker ergens anders de metroman uithangen
Sowieso trimmen ftwquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:14 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zoiets als de gulden middenweg, dus kort trimmen, niet helemaal weghalen.
Lijkt me sowieso niet echt lekker zodra die stoppels weer terugkomen, jeuk!
Is wel zo handig als je zo`n hempie aantrekt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:14 schreef La_Vita het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort mannen scheren hun oksels
Zulke hempjes draagt een echte man sowieso nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:19 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Is wel zo handig als je zo`n hempie aantrekt.
Eckte bazen trekken het er gewoon uit, met een pincetquote:Op donderdag 2 februari 2012 03:06 schreef Agiath het volgende:
Als je je eigen oksels gaat scheren als man ben je wel echt kankergay
Of je verzorgt jezelf een beetje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 03:06 schreef Agiath het volgende:
Als je je eigen oksels gaat scheren als man ben je wel echt kankergay
Ja, dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:58 schreef FreckleSs het volgende:
Als je zo'n vies sikje hebt zoals je weleens ziet bij moslims dan is dat logisch dat vrouwen dat vies vinden. Stoppels vind ik wel sexyalleen jammer dat ik zo een keer mn kin heb opengehaald
Sow, inderdaad zegquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:21 schreef Chai het volgende:
Niet bij iedereen staat een baard.
[ afbeelding ]
wut?quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:58 schreef FreckleSs het volgende:
Als je zo'n vies sikje hebt zoals je weleens ziet bij moslims dan is dat logisch dat vrouwen dat vies vinden. Stoppels vind ik wel sexyalleen jammer dat ik zo een keer mn kin heb opengehaald
Het schuurt echt heel erg, zo'n baardje.quote:
Heb ik sowieso al met littekens in mijn gezicht enzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik doe het voor de badboy look
Hoe kom je daaraan dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik sowieso al met littekens in mijn gezicht enzo
Ik heb ook een paar littekens maar als ik mijn baardje laat groeien dan zie je dat niet meer zoquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik sowieso al met littekens in mijn gezicht enzo
Vechtkampen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Eens. Foto één mag nog 1 of 2 dagen langer maar dan houdt het ook wel op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:59 schreef HiddenResponse het volgende:
Leuk:
[ afbeelding ]
Te lang
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vechtkampen.Ik heb een heel klein littekentje onder mijn neus van het scheren toen ik dat vroeger net leerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe ondertitel
quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:12 schreef Nober het volgende:
TS is een pratende kut met een kutgezicht.
hommoquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Oksels scheren in de zomer op de beach jwzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
Vast wel een of andere godverlaten bergketen in Oost Turkije waar je nog goeie wijven vandaan kunt halen ouwe pik!quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:10 schreef Nederturk het volgende:
Sinds 2 weken laat ik voor het eerst mijn baard staan (wel handig met dit weer). 90% van de meiden in mijn omgeving vinden het maar niets en dat begrijp ik niet. Het moet altijd kaal, gay, strak bla bla. Vroeger stond beharing voor mannelijkheid en tegenwoordig is het maar vies en lelijk.
Klacht: Ik wil de vrouwen van vroeger terug die mijn baard wel zouden waarderen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
Oksels scheren (_!!!!!! ) en dan ook nog OP het strand? wat?
Ik scheer m'n oksels ook.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
Oksels scheren (_!!!!!! ) en dan ook nog OP het strand? wat?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:15 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ik scheer m'n oksels ook.
Derhalve is er niets mis mee
Nooit last van, ik zoen geen vrouwen met stoppelsquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Het schuurt echt heel erg, zo'n baardje.
Maak gewoon kort met tondeuze/trimmer man. Scheren is echtquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:18 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Wut?
Ik scheer m'n oksels godverdomme
Niet elke dag natuurlijk
Ik zag het al voor me met een spiegeltje, scheerschuim en een scheermesjequote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:04 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Eens. Foto één mag nog 1 of 2 dagen langer maar dan houdt het ook wel op.
[..]
Ik heb een heel klein littekentje onder mijn neus van het scheren toen ik dat vroeger net leerde
Je bent een vrouw, je mag geen mening hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Baarden staan alleen bij kerels die ouder zijn dan 35 jaar. Bij gozers van rond de 20 moet ik al snel denken aan hipsters. [ afbeelding ] Neem dan gewoon een stoppelbaardje.
Sowieso moet je het gezicht voor hebben.
Ik moest denken aan enkele fokkersquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Baarden staan alleen bij kerels die ouder zijn dan 35 jaar. Bij gozers van rond de 20 moet ik al snel denken aan hipsters. [ afbeelding ] Neem dan gewoon een stoppelbaardje.
Sowieso moet je het gezicht voor hebben.
Vrouwen kunnen juist het beste meningen over baarden gevenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:30 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Je bent een vrouw, je mag geen mening hebben.
Dit. Gewoon 's avonds scheren, dan ben je 's morgens niet te baby glad. En dan gewoon 3 dagen laten staan dat je van stoppels naar iets ruiger gaat. En dan gewoon weer in de avond scheren en daarna douchen en slapen en dan heb je de volgende ochtend weer beginnende stoppelsquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:39 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik moest denken aan enkele fokkers( no names )
Om de 2/3 dagen scheren [ afbeelding ]
Mss als je vriendje het doet. Niet als ik het doe.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:18 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maak gewoon kort met tondeuze/trimmer man. Scheren is echt
Zelf je oksels scheren en dan zo'n reactie plaatsenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:45 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Mss als je vriendje het doet. Niet als ik het doe.
En m'n borstquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:45 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Zelf je oksels scheren en dan zo'n reactie plaatsen
godverquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
En m'n borst
Sekzzziiiiiieeeee jwt.
Zo hoort het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen juist het beste meningen over baarden geven
[..]
Dit. Gewoon 's avonds scheren, dan ben je 's morgens niet te baby glad. En dan gewoon 3 dagen laten staan dat je van stoppels naar iets ruiger gaat. En dan gewoon weer in de avond scheren en daarna douchen en slapen en dan heb je de volgende ochtend weer beginnende stoppels![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
En m'n borst
Sekzzziiiiiieeeee jwt.
Dat haar zorgt er juist voor dat je geen klamme oksels hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:51 schreef Sapstengel het volgende:
Het helpt ook tegen zweten en geurtjes. Je okselhaar scheren. Het is gewoon goed, niet gay.
Beter dan de haargroei van een baviaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf wat een verwijfde metromietjes hier die hun oksels scheren en gayzachte babygladde wangetjes willen/moeten hebben
Borst had ik vroeger wel een keer gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:47 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
En m'n borst
Sekzzziiiiiieeeee jwt.
Juist niet babyglad. Wel gewoon verzorgd en bijgehouden maar om je echt glad te scheren en daarna de deur uit te gaan dat vind ik maar niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wtf wat een verwijfde metromietjes hier die hun oksels scheren en gayzachte babygladde wangetjes willen/moeten hebben
quote:
Je bent toch een meisjuh? Of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Borst had ik vroeger wel een keer gedaanMaar het kan gewoon echt niet man
Nee een kippeborstje ziet er sowieso niet uit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:14 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Tsjah, een kippeborstje met haar is wat wou je zeggen?
Ja maar dat was vroeger en toen was ik de eerste van al mijn vrienden die het kreeg en toen lag ik op het strand maar het zag er nog niet echt mannelijk uit echt van die verdwaalde haartjes dus vroeger scheerde ik het zodat het er niet zo stom uit zag en toen het gewoon een lekkere borst werd met overal haartjes en waar je lekker doorheen kan kroelen liet ik het maar staanquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:27 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Je bent toch een meisjuh? Of ben ik nou gek?
Schijt aan het stigma, ik vind het estethisch een stuk verantwoorder.
Iew als je het als eerste kreeg ben je vast heel erg harig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar dat was vroeger en toen was ik de eerste van al mijn vrienden die het kreeg en toen lag ik op het strand maar het zag er nog niet echt mannelijk uit echt van die verdwaalde haartjes dus vroeger scheerde ik het zodat het er niet zo stom uit zag en toen het gewoon een lekkere borst werd met overal haartjes en waar je lekker doorheen kan kroelen liet ik het maar staan
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew als je het als eerste kreeg ben je vast heel erg harig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Mannen zijn- en horen harig te zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew als je het als eerste kreeg ben je vast heel erg harig.
Dat zou ik ook zeggen als ik een man was en zonder lichaamsbeharing niet echt een mannelijk voorkomen had.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mannen zijn- en horen harig te zijn.
Sik, borsthaar, okselhaar en schaamhaar, babyquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik een man was en zonder lichaamsbeharing niet echt een mannelijk voorkomen had.
Ik wou geen watterige teentjes tot moes stampen, maar dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik een man was en zonder lichaamsbeharing niet echt een mannelijk voorkomen had.
quote:
volgens wie¿quote:
Te veel werk en hoor geen klachten van de vrouwen, dus waarom scheren. Maar als jij kippenborstje wel wil scheren moet je dat uiteraard zelf weten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:14 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Tsjah, een kippeborstje met haar is wat wou je zeggen?
Uiteraard heb ik een ubermannelijke borstkas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:52 schreef kedge het volgende:
[..]
Te veel werk en hoor geen klachten van de vrouwen, dus waarom scheren. Maar als jij kippenborstje wel wil scheren moet je dat uiteraard zelf weten.
Mijn linkertepel heeft 5 haartjes en mijn rechter 6. Dat is pas vreemd!quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
Ik heb in totaal op beide tieten 5 haren ofso.
Wel heb ik spieren als Aahnold.
Daar zou ik idd eens mee naar de dokter gaan man.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:00 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Mijn linkertepel heeft 5 haartjes en mijn rechter 6. Dat is pas vreemd!
Uiteraard welke fokker niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:57 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik een ubermannelijke borstkas.
Sjonge hee.
Draag jij ook nog jaren 80 kledingquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:50 schreef wise het volgende:
[..]
volgens wie¿
Bepaal dat toch echt wel ff zelf. Mensen die met de mode meegaan en naar "trend-watchers" luisteren
wel die schoenenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Draag jij ook nog jaren 80 kleding?
[ afbeelding ]
Trendsetterquote:
Idd, amputeren die hap!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zou ik idd eens mee naar de dokter gaan man.
Oh god, dat is diezelfde handdoektrui die die vage gast hier op Fok draagt!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Draag jij ook nog jaren 80 kleding?
[ afbeelding ]
Bedoel je FF? Die post er al even niet meer volgens mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:25 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Oh god, dat is diezelfde handdoektrui die die vage gast hier op Fok draagt!
Dat maakt niet uit, z'n rijbewijs/justitie topics zijn legendarisch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:26 schreef Internepper het volgende:
[..]
Bedoel je FF? Die post er al even niet meer volgens mij.
Dat is gewoon een bijproduct van de 24-uurs economie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:29 schreef Kriegel het volgende:
Trouwens, wat is dat voor gelul met "baarden zijn uit". Lulkoek, dat waren ze juist in de hele jaren '90 en t/m 2005, sindsdien zie je overal stoppelbaardjes en shit.
Nogal een verschil tussen een stoppelbaardje en de baard van sinterklaas hequote:Op donderdag 2 februari 2012 13:29 schreef Kriegel het volgende:
Trouwens, wat is dat voor gelul met "baarden zijn uit". Lulkoek, dat waren ze juist in de hele jaren '90 en t/m 2005, sindsdien zie je overal stoppelbaardjes en shit.
Check de wie-doet-wie topics.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:27 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Geen idee. Hoeveel heb jij er geneukt dan?
Jawel hoor, heb 'm van de week nog zien posten in LIF. Uiteraard weer geld uitgegeven dat 'ie niet heeftquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:26 schreef Internepper het volgende:
[..]
Bedoel je FF? Die post er al even niet meer volgens mij.
In de stad boeit het niemand dat jij er uitziet als een megol. In het dorp willen ze je helpen door je erop te wijzenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Baardjes FTW!
In de stad waar ik studeer(de) kreeg ik nooit opmerkingen over mijn baardje, in het boerendorp waar ik woon des te meer!
'Eej jonge, scheerapparaat verloren of wa?'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo tien op een dag he. Wat een trieste kutboeren.
Ja ja, jij bent zeker ook zo'n simpele boer die denkt dat je altijd geschoren rond moet lopen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
In de stad boeit het niemand dat jij er uitziet als een megol. In het dorp willen ze je helpen door je erop te wijzen
niks mis met lichaamsbeharing. Mijn pener onthoudt zich ervan om onbekende redenenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb dus serieus een paar verdwaalde haartjes die keihard trolololend midden op m'n lul groeien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
niks mis met lichaamsbeharing. Mijn pener onthoudt zich ervan om onbekende redenen
ben je ongesteld? Ik ben misschien wel een boer maar loop gewoon met een stoppelbaard hoor. Bij +- 7mm gaat hij eraf, dat is eens in de week ongeveer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:58 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja ja, jij bent zeker ook zo'n simpele boer die denkt dat je altijd geschoren rond moet lopen.
Man, dan kan ik me twee keer op een dag gaan scheren. Bovendien staat een baardje me gewoon goed, dat hoor ik gelukkig wel vaker (ook van de dames).
Nog klachtwaardiger zijn die mannetjes die zichzelf nooit hoeven te scheren en dan je erop gaan wijzen dat je je moet scheren.
Flikker toch op.
Ik zeg niet dat er per se iets mis mee is (wel vaak, want meestal lelijk).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
niks mis met lichaamsbeharing. Mijn pener onthoudt zich ervan om onbekende redenen
Ik mag je oprecht.quote:
beetje erg gayquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:31 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Baarden waar je in verdwaald, incl. de etensresten![]()
een beetje baard of half geschoren![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Okselhaar scheren of trimmen.
Zo'n heel oerwoud onder de oksels.
Helemaal mee, eens, als ik kijk naar wie er stijlvol gekleed gaan kijk ik altijd naar de gasten die stront aan hun klompen hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
In de stad boeit het niemand dat jij er uitziet als een megol. In het dorp willen ze je helpen door je erop te wijzen
quote:Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Jan, Piert, Joris en Corneel
Die hebben baarden, die hebben baarden
Die hebben baarden, zij varen mee
Al die ranzige tweebak lusten
Al die deftige pijpkens smoren
Al die met ons de walrus killen
Al die dood en duivel niet duchten
Al die willen te kaap'ren varen
Niet door mij andersquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:10 schreef DeensZweet het volgende:
Ik ben 17 en ik heb ook een volle drie-dagen-baard, maar als je uitgaat merk je wel dat je in de grote discotheken vreemd aangekeken wordt. Verder wordt mijn baard gewaardeerd.
Dat heb ik nu, alleen dan niet alleen de randen zeg maar. Zoals dit:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:31 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Baarden waar je in verdwaald, incl. de etensresten![]()
een beetje baard of half geschoren![]()
[ afbeelding ]
voelt wel goed man(vrouw)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er per se iets mis mee is (wel vaak, want meestal lelijk).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |