quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:41 schreef Dagonet het volgende:
Is er trouwens al een foto van Pycelle? Hij wordt gespeeld door de voice-actor van de audioboeken.
Ik heb HBO Nederland hierover gemaild en ze mailden terug dat ze pas vanaf aflevering 4 gaan bijlopen met Amerika, dus aflevering 4 is meteen de maandag erna te zien. Ik heb ze gevraagd waarom ze niet wat afleveringen van seizoen 1 achter elkaar uitzenden in maart in plaats van dit in april te doen, en ze hebben teruggestuurd er naar te gaan kijken maar ze zitten wel met andere series die ze ook op maandag uitzenden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:04 schreef Gwywen het volgende:
Ze gaan dus inderdaad een dag later uitzenden? Dan denk ik toch dat ik het ga doen. Misschien pas in april, dat dan weer wel![]()
Je hebt idd geen contract dus na 10 afleveringen GoT kan ik weer opzeggen.
Ik kijk verder eigenlijk niet zo veel TV, alleen het nieuws en voor de rest gebruik ik dat ding vooral om DVD's te kijken. Dus ik zie niet in waarom ik met een HBO abo ineens wel heel veel TV zou gaan kijken.
Die twee andere previews (Luck en Mildred Pierce) vond ik niet zodanig goed dat ik daarvoor een abo overweeg.
Dat ook ja. Er zijn maar zelden gevallen van modellen die overtuigende acteerprestaties kunnen neerzetten. Dus ik heb liever dat ze voor iemand met (in jullie ogen danquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
True, true... dan kom je al snel in de categorie Doutzen Kroes terecht, maar dat soort dames zijn acterend gezien natuurlijk alles behalve een verrijking voor GOT.
Ah, ik zie het al. Hij zou Pycelle spelen maar kon niet. Hij speelt nu Hallyne.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Dago bedoel je niet iemand anders? Want Pycelle is er toch al een heel seizoen.
Ik vond dat helaas een beetje cheesy, ook door haar britse accentquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:32 schreef sbientje het volgende:
Brienne is goed, maar ziet wel veel ouder uit dan ik in mijn hoofd had. Verder geen klagen, ziet er echt goed uit. Nog minder dan 2 maandjes
Kippevel trouwens steeds in die teaser: I am Danaerys Stormborn, and i will take what is mine. With fire.. And Blood!
daar hou ik juist vanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:40 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik vond dat helaas een beetje cheesy, ook door haar britse accent
De enige characters uit Westeros die niet door Britten of Ieren gespeeld worden zijn Tyrion en Drogo.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:40 schreef Fingon het volgende:
[..]
Ik vond dat helaas een beetje cheesy, ook door haar britse accent
Ah, maar Drogo komt ook uit Essos hequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De enige characters uit Westeros die niet door Britten of Ieren gespeeld worden zijn Tyrion en Drogo..
En Jaime Lannister door een Deen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De enige characters uit Westeros die niet door Britten of Ieren gespeeld worden zijn Tyrion en Drogo..
Daar ben ik ook wel blij mee, britten zijn over het algemeen beter alleen juist haar accent klonk ontzettend cheesyquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen, maar ik vind haar deel van het verhaal juist totaal niet interessant.. maar ik ben dan ook geen fan van draken and suchquote:Op vrijdag 10 februari 2012 23:57 schreef Fingon het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel blij mee, britten zijn over het algemeen beter alleen juist haar accent klonk ontzettend cheesy
Hoe gaan ze dat dan doen met de eerste afleveringen? Of hebben ze daar niks over verteld?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:12 schreef Nagil het volgende:
[..]
Ik heb HBO Nederland hierover gemaild en ze mailden terug dat ze pas vanaf aflevering 4 gaan bijlopen met Amerika, dus aflevering 4 is meteen de maandag erna te zien. Ik heb ze gevraagd waarom ze niet wat afleveringen van seizoen 1 achter elkaar uitzenden in maart in plaats van dit in april te doen, en ze hebben teruggestuurd er naar te gaan kijken maar ze zitten wel met andere series die ze ook op maandag uitzenden.
Als het goed is worden in februari en maart alleen enkele afleveringen uitgezonden. In april hebben ze de ruimte om 2 afleveringen op een avond te plannen en dat zullen ze dan ook doen, met gevolg dat ze waarschijnlijk aflevering 3 en 4 op 23 april gaan uitzenden.quote:Op maandag 13 februari 2012 12:09 schreef matthijs_i het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat dan doen met de eerste afleveringen? Of hebben ze daar niks over verteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |