Ze maakt een geloofwaardige Mellisandre.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:24 schreef Jester65 het volgende:
[ afbeelding ]
@caricevhouten in #GameofThrones, Season 2. First promotional picture released on the GOT Facebook page!
Mooie foto's maar wat mij meteen opviel is dat Bran lager zit dan Hodor zijn hoofd, terwijl die er een paar keer over klaagt dat die wel op tijd zijn hoofd naar beneden moet doen als ze door een deur gaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
BRIENNE.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perfect dus.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Brienne wilde ik ook net posten, ze is nog onflatteuzer dan dat ik me adhv. het boek had voorgesteld.
Hij is de middelste. Daarom is ie rechtmatig de koning. Renly is de jongste.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Felagund het volgende:
Vind het toch een redelijk op de Stannis lijken die ik me had voorgesteld, maar in mijn gedachten was hij nog ouder. Wat niet klopt, hij is toch de jongste van de broers?
Stannis is de middelste broer, maar in het boek staat een aantal keren beschreven dat hij er een stuk ouder en verweerder uitziet dan Robert en Renly.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:52 schreef Felagund het volgende:
Vind het toch een redelijk op de Stannis lijken die ik me had voorgesteld, maar in mijn gedachten was hij nog ouder. Wat niet klopt, hij is toch de jongste van de broers?
Ah, dan klopt mijn beeld dus toch.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Stannis is de middelste broer, maar in het boek staat een aantal keren beschreven dat hij er een stuk ouder en verweerder uitziet dan Robert en Renly.
Lena en Nikolaj zijn allebei knap dus ik snap nooit waar dit vandaan komt.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De enige ongelukkige casting is voor mij Cersei, in het boek wordt echt geen moment onbenut gelaten om haar ongekende schoonheid (en die van Jaime) te beschrijven.
Nou is Lena Headey absoluut geen lelijke vrouw, maar ze is niet de Cersei die in het boek beschreven wordt. Dat zie je imo ook in de eerder geposte still uit seizoen 2.
Scherpe knieën, Bellatrix. Scherpe knieën.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lena en Nikolaj zijn allebei knap dus ik snap nooit waar dit vandaan komt.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:05 schreef MAHL het volgende:
[..]
Scherpe knieën, Bellatrix. Scherpe knieën.
Nou dat vind ik wel meevallen. Ze is ook niet helemaal mijn type maar voor haar genre vind ik het een hele knappe dame met een typisch lannister-hoofdquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De enige ongelukkige casting is voor mij Cersei, in het boek wordt echt geen moment onbenut gelaten om haar ongekende schoonheid (en die van Jaime) te beschrijven.
Nou is Lena Headey absoluut geen lelijke vrouw, maar ze is niet de Cersei die in het boek beschreven wordt. Dat zie je imo ook in de eerder geposte still uit seizoen 2.
Dat zeg ik ook in mijn post, Lena Headey is een zeker knappe vrouw. Maar het boek laat geen moment onbenut om Cersei neer te zetten als een vrouw van ongekende schoonheid die iedere andere vrouw doet verbleken.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lena en Nikolaj zijn allebei knap dus ik snap nooit waar dit vandaan komt.
Zo'n vrouwen zijn moeilijk te casten aangezien iedereen een andere smaak heeft.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook in mijn post, Lena Headey is een zeker knappe vrouw. Maar het boek laat geen moment onbenut om Cersei neer te zetten als een vrouw van ongekende schoonheid die iedere andere vrouw doet verbleken.
Niks ten nadele van Lena Headey.
True, true... dan kom je al snel in de categorie Doutzen Kroes terecht, maar dat soort dames zijn acterend gezien natuurlijk alles behalve een verrijking voor GOT.quote:Op donderdag 9 februari 2012 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo'n vrouwen zijn moeilijk te casten aangezien iedereen een andere smaak heeft.
Jaime en Cersei zijn wat dat betreft bijna niet te casten, want je kunt nooit iedereen blij maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |