Ik weet het lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Sowieso een kloon van een of andere user die hier al honderden dan wel duizenden posts heeft geplaatst.
Kan geen kloons scannen. Zou wel willen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh. Anders is je eerste post niet in een SC.
Maar vertel.
Tsja, keertje Yvonne een likje geven doet wonderen. Heb ik mij laten vertellen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoop niet dat het helpmefok, is anders heeft die een probleem. Zien we hem nooit meer.
Als jij een banknop krijgt zal het hier heel stil worden..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan geen kloons scannen. Zou wel willen.
Net zoals ik een banknop wil. Hoef ik dat oeverloze gejank van sommigen hier ook niet meer mee te maken.
Nee die is het nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoop niet dat het helpmefok, is anders heeft die een probleem. Zien we hem nooit meer.
Echt he, ik word ook gek van het gejank.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan geen kloons scannen. Zou wel willen.
Net zoals ik een banknop wil. Hoef ik dat oeverloze gejank van sommigen hier ook niet meer mee te maken.
Best leuk hoor, dictator spelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef eight het volgende:
[..]
Als jij een banknop krijgt zal het hier heel stil worden..
Jij zou sowieso de eerste zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Echt he, ik word ook gek van het gejank.
Dat is te laag voor me. Ben Sjimz niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zoeken nog mensen bij de politie.
quote:
Best wel inderdaad. Normaliter zou Ritmo de eerste zijn. Jij hebt echter een speciaal plekje in mijn hart.quote:
Dan heeft 'ie het wel bont gemaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Best wel inderdaad. Normaliter zou Ritmo de eerste zijn. Jij hebt echter een speciaal plekje in mijn hart.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens is Happel wel de chillste mod van VBL.
Yup. Hij vindt 'potverdriedubbeltjes' al op het randjequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens is Happel wel de chillste mod van VBL. Vooral vergeleken met Morpheus. Die is al helemaal van slag als je zegt "scheur je kruisbanden, vlegel! "
noh vriend jullie boys uit 010 zijn mijn beste matties 4 lllyffeeee je weet zellufquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een hekel aan Feyenoorders, choller
Joh, krijg een ziekte.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef msnk het volgende:
[..]
noh vriend jullie boys uit 010 zijn mijn beste matties 4 lllyffeeee je weet zelluf
Je bestaat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:10 schreef msnk het volgende:
[..]
ey broer das faya man ik weet niet wat jou probleem is maar beetje respekt brada
Ik had jou verkeerd ingeschat, sorry daarvoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Best wel inderdaad. Normaliter zou Ritmo de eerste zijn. Jij hebt echter een speciaal plekje in mijn hart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |