Matthijs was triester, eindelijk een redelijk interessant item over dat schilderij, maar die man weigert mensen uit Madrid beunhazen te noemen. Dus hij besluit die man te haten en probeert hem een gesprek lang tegen te werken. Uiteindelijk denkt die expert 'Flikker dan maar op' en lult gewoon door ondanks Matthijs zijn onderbrekingenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ligt aan de gasten. Ik vind Claudia een beetje saai.
Gevalletje 'Kill it with fire'quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef mrstylo het volgende:
Zwarte dag vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef mrstylo het volgende:
Zwarte dag vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet maar vond grappig dat dit trendig topic is/was.quote:
Ik heb altijd vergelijkingsmateriaal nodig.quote:
Check Facebook van Jojo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb altijd vergelijkingsmateriaal nodig.
Niet zomaar een mevrouw, een prijswinnende mevrouw!quote:2011 Urban X Award – Best Anal Performer
Oh, ik ken dat wiefke verder niet, maar op dat megakleine plaatje kon ik al wel zien dat dat megagrote memmen warenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet maar vond grappig dat dit trendig topic is/was.
Er zijn nog meer plaatjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh, ik ken dat wiefke verder niet, maar op dat megakleine plaatje kon ik al wel zien dat dat megagrote memmen waren
Schijnen ook bewegende plaatjes te zijn. Er gaat zelfs een gerucht dat ze op video de liefde heeft bedreven.quote:
Heb je alleen haar wikipedia pagina gezien?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet zomaar een mevrouw, een prijswinnende mevrouw!
Nooitquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnen ook bewegende plaatjes te zijn. Er gaat zelfs een gerucht dat ze op video de liefde heeft bedreven.
10000dollar per scene en ze doen gemiddeld 2 per dag.quote:
Jouw eerste post op het fokforumquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Novara-Chievo mensuh. Spel golft op en neer.
Sowieso een kloon van een of andere user die hier al honderden dan wel duizenden posts heeft geplaatst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
Zijn username is iets te geniaal, dus het gaat niet om de 287903e kloon van Leon.
Joh. Anders is je eerste post niet in een SC.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Sowieso een kloon van een of andere user die hier al honderden dan wel duizenden posts heeft geplaatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |