Den Haag ja, centrum is 35 minuten fietsen. Alhoewel in deze kou moet 30 of minder ook goed mogelijk zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef msnk het volgende:
Ga je naar den hoag? Of is dat maar 10 minuten wandelen?
terugweg ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag ja, centrum is 35 minuten fietsen. Alhoewel in deze kou moet 30 of minder ook goed mogelijk zijn
Vriend woont in Den Haag blijf daar wel. -10 is niet goed voor mensen, of misschien wel ff bij De_Kromme op bezoek tijdens zijn LSD tripquote:
Vergeet 't krat bier niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:34 schreef Caland het volgende:
Kut, supermarkt om 8 uur dicht. Effe haast maken, en door de kou heen
Ach, zolang je het maar niet tegen de nabestaanden zegtquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn vriend is naar een condoleance. Heb nu pas door dat ik 'veel plezier' tegen hem zei net
6 packie Grolsch was in de aanbieding.quote:
was toevallig net aan kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
6 packie Grolsch was in de aanbieding.![]()
Hoelaat gaat het morgen eigenlijk sneeuwen? Moet ik daarvoor nog de trein nemen
Ik moet van het westen naar het oosten. Achja, ga rond een uur of 11 wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef eight het volgende:
[..]
was toevallig net aan kijkenmorgenvroeg komt het vanuit het noorden binnen.
Einde vd ochtend zit je er waarschijnlijk precies middenin. Gaat weer een puinhoop wordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet van het westen naar het oosten. Achja, ga rond een uur of 11 wel.
Deze keer geloof ik het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:15 schreef Muto het volgende:
Wedden dat er juist morgen niks aan de hand is.
DWDDquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog iets waar we als voetbalfans allemaal overeens kunnen zijn... Wat is DWDD een ontiegelijk slecht programma
Ligt aan de gasten. Ik vind Claudia een beetje saai.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog iets waar we als voetbalfans allemaal overeens kunnen zijn... Wat is DWDD een ontiegelijk slecht programma
Heeft z'n beste tijd gehad jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |