Of hij is gewoon vóór sluiting naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:07 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. De discotheek zal wel vroeger gesloten zijn
Omgquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat artikel over Edwin's dood op Zappen.blog.nl
welkequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat artikel over Edwin's dood op Zappen.blog.nl
Ontzettend neutraal geschreven ookquote:
“Het is nooit zo geweest dat we nu van ‘die homo’s’ af willen. Dat zou heel gek zijn”, drukt Bos speculaties de kop in. Cynthia Abma valt hem bij. “Absoluut niet! Onze baas, die dit allemaal verzint, is zelf een ontzettende homo.” Ook Lieke van Lexmond vindt het rare geruchten. “Er zit een geweldig gay team op GTST. Ik vind het juist bijzonder dat er een homoseksuele verhaallijn is ingeschreven en dat het aan de kaak is gesteld.”quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ontzettend neutraal geschreven ook
Edwin is er gewoon uit omdat ze er niets mee kunnen, niet omdat ze een hekel aan homo's hebben, anders was hij er nooit ingekomen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:44 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik denk deze
http://zappen.blog.nl/soa(...)ur-toeval#more-15108
quote:Ruim een week nadat hij bezweek aan het Ebola-virus, is vanavond de drukbezochte uitvaart
Ik wist wel dat er een homo-hardekern zat bij de GTSTclan. We werden er mee doodgegooid, of we er nou op zaten te wachten of niet. Het is niet erg, maar het is wel erg uitgemolken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
“Het is nooit zo geweest dat we nu van ‘die homo’s’ af willen. Dat zou heel gek zijn”, drukt Bos speculaties de kop in. Cynthia Abma valt hem bij. “Absoluut niet! Onze baas, die dit allemaal verzint, is zelf een ontzettende homo.” Ook Lieke van Lexmond vindt het rare geruchten. “Er zit een geweldig gay team op GTST. Ik vind het juist bijzonder dat er een homoseksuele verhaallijn is ingeschreven en dat het aan de kaak is gesteld.”
!
Lieke van Lexmond moet gewoon even d'r toeter houden en al helemaal sinds ze uit de soap is.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lieke van Lexmond moet gewoon even d'r toeter houden en al helemaal sinds ze uit de soap is.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lieke van Lexmond moet gewoon even d'r toeter houden en al helemaal sinds ze uit de soap is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon extra leuk voor mensen om er een soort homo-complot in te zien. Als er 2 hetero's waren overleden, hoorde je er geen hetero naar kraaien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:53 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ontzettend neutraal geschreven ook
Edwin is er gewoon uit omdat ze er niets mee kunnen, niet omdat ze een hekel aan homo's hebben, anders was hij er nooit ingekomen
[..]
Ik denk niet dat er nog een woord over wordt gezegd!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Zou er nog wat gezegt worden over dat virus? Of is het een stille dood gestorven?
De koning zit weer vol, dat zegt al genoegquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:28 schreef Poesopstokje het volgende:
Zou er nog wat gezegt worden over dat virus? Of is het een stille dood gestorven?
Haha ze zijn Bing zeker vergeten, hè bummerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:12 schreef Poesopstokje het volgende:
Maar ze zijn Bing vergeten![]()
Ben benieuwd naar de aflevering van vandaag, heb de shortie nog niet gezien.
Ik ook!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga het straks gewoon nog een keer kijken
Dat gezicht van Bing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |