Je kunt natuurlijk ook overdrijven....... interessantste.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Dat vond Sjorrrs niet leuk om te horen van Janine.
Ze weet dondersgoed dat ze fout zit.
Morgen Sjors in bh![]()
![]()
.
Ik vind Aysen een leuke meid (en ook), haar zusje Nuran vind ik tot nu toe nog irritant.
Misschien dat ze zich nog gaat ontwikkelen.
Lorena kon ook niet echt acteren in het begin en is nu een van de interessantste personages in GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haken is cool
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:14 schreef MissN het volgende:
Oehh de shortie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Dat is mijn bescheiden meningquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook overdrijven....... interessantste.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:44 schreef ejiraM het volgende:
[..]Waren ze al niet eerder getrouwd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien zegt dat meer over de kwaliteit van het huidige gtst dan het acteertalent van lorenaquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:16 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Lorena kon ook niet echt acteren in het begin en is nu een van de interessantste personages in GTST.
Dat hoorde ik dus ookquote:
Now you're talking.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:30 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Dat is mijn bescheiden mening.
Ze is toch een beetje een 'bad' girl en haar looks helpen natuurlijk ook erg mee om haar interessant te maken.
Ludo Sanders staat natuurlijk op de eerste plaats.
Weekend, half 4 naar bed kan dan best. Janine en Ludo zijn nog niet bejaard.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat hoorde ik dus ookDaarom vroeg ik me af hoelaat het was, Dr. Phil komt toch smiddags op tv
Ik vond Ludo & Janine wel laat naar bed gaan, Lucas was net thuis van de club. Of is dat zo'n amateur discotheek die om middernacht dicht gaat
Ja Ludo, zo ben je natuurlijk niet fris en fruitig op je werk de volgende dag
In het weekend wel ja. Maar was het weekend? GTST loopt toch altijd gelijk met ons?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weekend, half 4 naar bed kan dan best. Janine en Ludo zijn nog niet bejaard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2012 10:55:48 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
Spannend......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Bij ons zijn de discotheken door de weeks maar tot 2 uur open geloof ikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
In het weekend wel ja. Maar was het weekend? GTST loopt toch altijd gelijk met ons?
Ludo is gewoon zo'n baas dat ie om 4 uur naar bed gaat en om 8 uur weer fris is
Precies gelijk kan het natuurlijk niet. Hoe doen ze dat in het weekend dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:27 schreef loezzzje het volgende:
[..]
In het weekend wel ja. Maar was het weekend? GTST loopt toch altijd gelijk met ons?
Ludo is gewoon zo'n baas dat ie om 4 uur naar bed gaat en om 8 uur weer fris is
Ja dat bedoel ik. De discotheek zal wel vroeger gesloten zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij ons zijn de discotheken door de weeks maar tot 2 uur open geloof ikMisschien in gtst ook wel
Dat artikel over Edwin's dood op Zappen.blog.nlquote:Op zondag 22 januari 2012 15:51 schreef ejiraM het volgende:
Ben ik overigens de enige die echt moest lachen om de opmerking van ik geloof Boulevard "Net uit de kast, en nu al uit de cast"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |