Anderen belachelijk maken, maar zelf niet doorhebben waarom mensen zich afvragen of de ouders nog bij elkaar zijn in deze context. Zielig.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond de link tussen die politie agent en het jongetje nog wel het mooiste verhaal
Mensen mogen toch zeker aangeven dat ze vinden dat anderen onverantwoord gehandeld hebben? Ik dacht dat je op een forum je mening mocht geven...quote:Op zondag 5 februari 2012 11:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het de schuld is van dit jongetje? Waarom altijd die noodzaak om met een vinger te wijzen? Nu naar mensen die het grootste verdriet mogelijk moeten verwerken.
Dat vind ik nu ongepast.
Niemand, het is een verschrikkelijk ongeluk met een nog verschrikkelijkere afloop.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wiens schuld is het dan? Je kunt een kind niet verwijten dat het nieuwsgierig is, zeker niet met dit weer en als ie anderen wellicht ook bij het ijs heeft zien spelen.
Ja, en daar mag ik dan ook weer mijn mening over geven.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:44 schreef kwiwi het volgende:
Mensen mogen toch zeker aangeven dat ze vinden dat anderen onverantwoord gehandeld hebben? Ik dacht dat je op een forum je mening mocht geven...
Ik denk dat ook altijd... ik heb ook maar 1 kind, als je er meerdere hebt kan je dat ook niet doen...quote:Op zondag 5 februari 2012 11:43 schreef TripleS het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe je weer verder gaat met leven na hrt verlies van je kind.
Ik denk echt dat ik dan zelfmoord zou plegen als het mijn kind zou overkomen
quote:Op zondag 5 februari 2012 11:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Anderen belachelijk maken, maar zelf niet doorhebben waarom mensen zich afvragen of de ouders nog bij elkaar zijn in deze context. Zielig.
Daar zeg ik ook niks overquote:Op zondag 5 februari 2012 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en daar mag ik dan ook weer mijn mening over geven.
- Laat maar, 't is het niet waard.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Waar heb jij het nu over? Die ene zin over die ouders was gewoon op twee manieren op te vatten, en ik maak niemand belachelijk, ik vond dat verhaal gewoon echt het best bedacht.
Misschien moet je niet alles zo persoonlijk nemen, ik begreep je opmerking gewoon verkeerd. Kan gebeuren toch? En dat andere vat jij nu zelf verkeerd op. Maar goed, we gaan offtopic.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat was een vraag, en toen zat je ook al klaar om me neer te sabbelen. Helaas, dacht je niet verder dan je neus lang was. En nu maak je die mensen belachelijk die die hypothese over die agent postten. Vind ik belachelijk van je... Je doet altijd zo verbitterd en vooral ook hautain. Zielig.
Zonder kunstgebit in iemand bijten.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:52 schreef Dagonet het volgende:
Even terzijde hoor, maar hoe sabbel je iemand neer?
echt zo naarquote:Op zondag 5 februari 2012 11:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Gadverredamme, dus toch verdronken...
quote:Vermiste jongen dood gevonden
Toegevoegd: zondag 5 feb 2012, 11:28
De 10-jarige jongen uit Luttelgeest die sinds woensdag werd vermist, is dood gevonden. Dat meldt de politie. Het lichaam van Michael van Dijk werd in een vaart in zijn woonplaats gevonden.
De politie zal later met meer details over de dood van de jongen komen.
Het jongetje met een verstandelijke beperking verliet woensdagmiddag het huis van zijn opa en oma en was sindsdien spoorloos.
De politie stuurde een Amber Alert uit en kamde het dorp in de Noordoostpolder uit. Daarbij werden ook duikers ingezet, omdat gevreesd werd dat de jongen door het ijs was gezakt.
Nee inderdaad, dan leef je verder voor je andere kinderen. Mijn kindje is toch echt mijn leven, ik heb diep respect voor de ouders die wél verder kunnen gaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:44 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ik denk dat ook altijd... ik heb ook maar 1 kind, als je er meerdere hebt kan je dat ook niet doen...
Vervelende users.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:53 schreef Copycat het volgende:
Even terzijde: maar waar ben jij nu eigenlijk mod van?
Misschien moet je eerst eens naar jezelf kijken voordat je anderen belachelijk maakt. Want jij bent ook niet het helderste licht in deze discussie.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond de link tussen die politie agent en het jongetje nog wel het mooiste verhaal
In Spek en Bonen?quote:
Misschien moet jij even wat verder lezen zodat je ziet dat ik het niet bedoelde als belachelijk maken.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst eens naar jezelf kijken voordat je anderen belachelijk maakt. Want jij bent ook niet het helderste licht in deze discussie.
Voordat ze zoiets zeggen zullen ze wellicht eerst een autopsie doen. Of het moet door bewijs duidelijk zijn dat dat sowieso niet gebeurd is.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:11 schreef MaJo het volgende:
Hoewel het logisch is dat hij waarschijnlijk door het ijs is gezakt vind ik het wel apart dat iedereen daar zomaar vanuit gaat. Normaal als een kind vermist is dan zijn er allemaal theorieen over dat ze ontvoerd zijn enz. maar in dit geval helemaal nietMisschien is het kind wel om het leven gekomen en daarna in de vaart gedumpt, wie weet.
Hoe dan ook altijd triest nieuws
Ik bedoel niet de politie maar bijvoorbeeld mensen in dit topic. Er worden altijd allerlei theorieën bedacht als een kind verdwijnt maar in dit geval werd er eigenlijk meteen vanuit gegaan dat hij door het ijs was gezakt. En dat vind ik opvallendquote:Op zondag 5 februari 2012 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voordat ze zoiets zeggen zullen ze wellicht eerst een autopsie doen. Of het moet door bewijs duidelijk zijn dat dat sowieso niet gebeurd is.
Ze zullen wel niks willen uitsluiten..quote:Op zondag 5 februari 2012 12:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voordat ze zoiets zeggen zullen ze wellicht eerst een autopsie doen. Of het moet door bewijs duidelijk zijn dat dat sowieso niet gebeurd is.
Er zijn hier meer wilde fantasieën hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de politie maar bijvoorbeeld mensen in dit topic. Er worden altijd allerlei theorieën bedacht als een kind verdwijnt maar in dit geval werd er eigenlijk meteen vanuit gegaan dat hij door het ijs was gezakt. En dat vind ik opvallend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |