quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker sjoelenMooie sjoelbak
en ik heb het boodschappenmandje in de tegenovergestelde kleuren
te koop bij de action (uit m'n hoofd) en anders de wibra. ideaal voor als je boodschappen doet bij de aldi .. die achtergebleven duitsers weigeren mandjes in te voeren, je moet het met een kar doenquote:
Ik zou er dan wel even zo'n "betaald" stickertje op plakken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
te koop bij de action (uit m'n hoofd) en anders de wibra. ideaal voor als je boodschappen doet bij de aldi .. die achtergebleven duitsers weigeren mandjes in te voeren, je moet het met een kar doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef Ireth het volgende:
Zo'n lol in de sneeuw!Zowel hond als kind
[ afbeelding ]Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is gewoon taktiek van die moffen om meer te verkopenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
te koop bij de action (uit m'n hoofd) en anders de wibra. ideaal voor als je boodschappen doet bij de aldi .. die achtergebleven duitsers weigeren mandjes in te voeren, je moet het met een kar doen
als ik dat mandje niet bij me heb, pak ik gewoon een van de lege doosjes (een kleintje) die ik bovenop de buggy neerplant. ik trap niet meer in die geintjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef Papabear het volgende:
[..]
Is gewoon taktiek van die moffen om meer te verkopen
Die meldingen van cityville en andere spelletjes kun je gewoon blokkerenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:19 schreef JaleesaJoia het volgende:
DJMO, no offense, maar kan je aub ophouden met die cityville uitnodigingen, ik word er knettergek van!
T is geen melding in mn timeline.. Die heb ik allaaaang geblokkeerd, ik krijg mails en pushberichten er van binnenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:21 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die meldingen van cityville en andere spelletjes kun je gewoon blokkeren
de aldi -beren heeft gewoon weer mandjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
iig rustig beginnen en langzaam opvoeren. niet meteen voluit gaan, dan ga je stukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Oke, morgen 3 uur lang spinnen.. Iemand nog tips?? Ik vind het doodeng
Het enige wat mij te binnen schiet is het rustig aan doen. Je kan 100 km fietsen in 3 uur, maar je kan ook 50 km fietsen in 3 uur. Het belangrijkste is dat je die 3 uur vol maakt toch? Niet het aantal km's?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Je kan ook 5 min. fietsen en dan iedereen gedag zeggen. De poen is toch al binnen en daar gaat het omquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Klopt, je mag het volledig in je eigen tempo doen, als je die 3 uur maar vol maakt!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het enige wat mij te binnen schiet is het rustig aan doen. Je kan 100 km fietsen in 3 uur, maar je kan ook 50 km fietsen in 3 uur. Het belangrijkste is dat je die 3 uur vol maakt toch? Niet het aantal km's?
Hahah lekker makkelijk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:49 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je kan ook 5 min. fietsen en dan iedereen gedag zeggen. De poen is toch al binnen en daar gaat het om
Dan zou ik het lekker op je gemakkie doen, maak er een toertochtje van, zondagsrijder, toeristische route idee... op je dooie akkertje, flesje water...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt, je mag het volledig in je eigen tempo doen, als je die 3 uur maar vol maakt!
Heeeelll veel succes, maar vooral ook plezier natuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:05 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik ga nu maar snel slapen, anders is er een grote kans dat ik nog in mn bed lig om 10 uur.. Wish me luck
Goodnight allen!
Voor het goede doel heb ik alles over wat ik maar kwijt kan! In dit geval lichamelijk...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Heeeelll veel succes, maar vooral ook plezier natuurlijk![]()
Top dat je zo enorm je best doet voor het goede doel
ik weet dat er te doen is (geweest) over de (exorbitante) salarissen bij de knw kankerbestrijding. maar toch .. als ik geld overhoud, dan doneer ik daaraan. mijn vader is overleden aan kanker en ik gun zelfs m'n ergste vijand zo'n einde niet..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik denk dat iedereen wat dat betreft zn voorkeuren heeft.. Waarschijnlijk aan iets wat je het meeste aanspreekt (denk ik?)
Flink koolhydraten eten van tevoren, dus pasta ofzo.. Succes!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
zeg; ben jij nog veilig aangekomen in zl? En je bent door 't barre winterweer naar huis gereden begrijpt ik?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Flink koolhydraten eten van tevoren, dus pasta ofzo.. Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |